Honda VTEC

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
transformator
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Ne Nov 11, 2007 11:20 am
Član Alfa Kluba: 0

pero666 napisal/-a:a tud velikih servisov ni blo? Ma verigo? Pa bremze? Sam za info me zanima, ker sodelavec je mel hondo, pa tud ni NIKOL nic popravljal. Razen naskrivaj :doubt:
Ah mislim, da smo si dovolj na jasnem, da je tukaj govora o izrednih okvarah (v primerjavi z ostalimi 3 znamkami avtomobilov, ki sem jih je imel, jih prakticno se ni bilo v mojem lastnistvu, tok tok po lesu :)) in ne o rednih servisih ter menjav vsled normalni obrabi. Ce pa kej popravljam pa definitvno nimam kej skrivat, je samo stroj. Se zmeri sem popravljal rjo, sam to ne stejem glih med okvare recimo. Jebi ga avto je star pa dozivel marsikatero zimo :)
Alfa romeo...built to brake down.
Uporabniški avatar
Ozi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3611
Pridružen: Če Dec 28, 2006 10:18 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Rivercity
Kontakt:

pero666 napisal/-a:a tud velikih servisov ni blo? Ma verigo? Pa bremze? Sam za info me zanima, ker sodelavec je mel hondo, pa tud ni NIKOL nic popravljal. Razen naskrivaj :doubt:
Tle na forumu pa ni tako....ne ga srat no :lol: pri vseh znamkah se najdejo takšni lastniki.
turko napisal/-a:...ampak v tem območju je avto "mrtev" :D
:rofl:
Pepsi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5161
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 4:32 pm
Član Alfa Kluba: 0

pero666 napisal/-a:a tud velikih servisov ni blo? Ma verigo? Pa bremze? Sam za info me zanima, ker sodelavec je mel hondo, pa tud ni NIKOL nic popravljal. Razen naskrivaj :doubt:
Novi 1.8VTEC ("novi" od 2006--->) imajo verige.
turko napisal/-a: to je mišleno predvsem na VTEC, ko se pri teh "xxxxRpm" nekje +4000Rpm vklpi VTEC in mašina postane poskočna, do tja se jo pa seveda da peljati čisto normalno tudi v 5i prestavi na 1500, tudi malce manj pa še vedno ne kašla ;) ampak v tem območju je avto "mrtev" :D
1.8 VTEC je povsem zadovoljivo poskočen že od 1500 rpm dalje. Nad 4500rpm pa tudi zelo zadovoljivo potegne za teh 140 konjev. Še največja posebnost je njegova ekonomičnost, kjer VTEC res prednjači pred razno raznimi pogruntavščinami Alf, BMWjev, Audijev in podobnih..

Če direktno primerjam z dvema 2.0 Twin Sparkoma s katerima sem imel/imam izkušnje je od obeh precej bolj ekonomičen, odziven in nasploh boljši, mirnejši. Pri Hondi gre zamera k drugim zadevam, bolj ličarske narave, motorji so res 1A in so lahko bili vzor kako se da narediti avto po sistemu "tankaj tako kot voziš"..
It doesn't matter what you drive, but how you drive it :)
Odgovori
  • Informacija