Pepsi, kaj je bil pa tisti Audi, ki si ga ti imel in se je luščila in gubala cela notranjost. Od vrat do armaturke in vsega ostalega??Pepsi napisal/-a:A3 1.8, šla ena enota za ABS, poluščila so se stikala za šipe v 160.000km.
A4 1.8T, šla pečka za gretje, poluščena stikala, zamenjati je bilo potrebno en kolesni ležaj in "servo" zavor v 130.000km.
A4 1.9TDI, poluščila so se stikala za stekla in počil je zaklep sredinskega naslona za roko. Avto ima skoraj 200.000km.
tej avti se sploh ne kvarijo, saj ne poznam trenutno nobenega, ki bi imel z njimi probleme (poznam pa natančno 0 lastnikov teh avtov )Ker grem stavit da od Leksusa pa niste nobene glave ravnali,prav tako ne od kakega Lambota ali pa Lotusa ali Dodga?
Luščila so se le stikala , zgubal pa se je zgornji del tapete pri oknu.. Enak problem imam sedaj na Spiderju, pač plastika ko je preveč izpostavljena soncu.. ..Teo napisal/-a:Pepsi, kaj je bil pa tisti Audi, ki si ga ti imel in se je luščila in gubala cela notranjost. Od vrat do armaturke in vsega ostalega??Pepsi napisal/-a:A3 1.8, šla ena enota za ABS, poluščila so se stikala za šipe v 160.000km.
A4 1.8T, šla pečka za gretje, poluščena stikala, zamenjati je bilo potrebno en kolesni ležaj in "servo" zavor v 130.000km.
A4 1.9TDI, poluščila so se stikala za stekla in počil je zaklep sredinskega naslona za roko. Avto ima skoraj 200.000km.
Imeli so probleme z pokanjem glav. Če se malce spoznaš brez težave kupiš neproblematičnega. Trije tipi motorjev so obstajali, dva problematična, in en z manj kot 1% počenih glav (torej le v ekstremnih primerih in ni šlo za napako proizvajalca). Se pa strinjam da je bil tole z 2.0TDI obup, kar se lepo odraža na cenah letnikov 2005-2006, ko so 1.9TDIji dražji, čeprav so bili novi cenejši.2.0 TDI je tako imel toliko težav, da so celo tehnologijo menjali pri VAGu in šli na skupni vod.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov