Prvi letošnji večji update vreden omembe.
Včeraj smo se še z par kolegi dopoldan odpravil na Raceland, da mal podirkamo/podriftamo. Popoldan je bil potem še Time Attack, katerega sicer nismo vozili, ker nas je prekurilo že do 12ih, pa od 5ih avtov je u bistvu samo 19ka zdržala brez problemov tako, da smo bili potem popoldan bolj kot gledalci.
Tole je bil prvi tapravi test za 19ko, kako se obnaša podvozje in pa motor in menjalnik.
Avto je odkar je bil sestavljen prevozil slabih 1500km. V tem času se avta ne da navadit in spoznat tako, da mi je bil ta Raceland bolj test in spoznavanje avta in pa iskanje meje podvozja. Časov nisem meril, niti nisem lovil linije. Večino ovinkov pretiraval, testiral oprijem spredaj-zadaj, testiral zavore motor in menjalnik.
Če strnem ugotovitve...motor gre tako kot more (vsaj po občutku), menjalnik je med najkrajšimi (2ga na blokadi nekje 85km/h) in je ravno prav dolg za Raceland - na koncu ravnine je med 6500 in 7000 obrati, podvozje se obnaša nad pričakovanji, v zaprtih ovinkih pri pretiravanju rahlo potegne ven nos, ampak sploh ni sile, če prideš s pravo hitrostjo je stabilen brez oddrsavanja, v hitrih ovinkih pa ne zdrsava oz. če si prehiter rahlo odnese cel avto, rit pa sploh ni živčna.
Tako da, plani za naprej kar se podvozja tiče so taki, da bom poskusil dobit 1mm debelejše torzijske palice in pa zmontirat še dodaten stabilizator, pa malo se poigrat z naklonom in različnimi debelinami stabilizatorjev spredaj - sicer je podvozje že sedaj odlično, za moje znanje vožnje je vrh glave, nikoli pa ni tako dobro da nebi moglo bit še boljše...malo se bomo še igrali pa testirali.
Če bi se zaredilo še kakšnih 30-40hp pa nebi bilo nič preveč.
Potem bi pasal še daljši menjalnik, ker tega bi prehitro zvrtelo.
Razn tega, da je obrnilo zadnjo desno gumo na feltni in mi je potem doma spustila, je avto delal brez problemov in lahko rečem, da sm končno avto sprobal na meji in sem zadovoljen.
No, pa da ne bom cel dan samo pisal, še par sliki.
lp.
Če je ravno, ni zabavno.