Tako, preizkušnje so v nedeljo potekle...v soboto smo mel "ventilarji" manjše srečanje: Destinacija Medvode-Škofja Loka-Železniki-Podbrdo. Od tukaj sva se potem s kolegom odcepila nazaj proti domu čez Soriško planino-Bohinj-Bled. Predvsem zato, ker (še) nisem bil siguren v avto.
No, do nedelje je strah izginil - kar se mene tiče, je "tehnični" narejen, saj se razn nekaj hitro rešljivih malenkosti ni pokazalo nič, vse deluje tako kot mora, predvsem sem navdušen nad lego, kombinacija delov podvozja je res posrečeno izpadla. Avto je na cesto priliman, v tapravih ovinkih tud tačko dvigne (sprobano na cesti na Soriško planino). Edino zadaj gredo še noter debelejše torzijske palice.
Olje, voda...vse je še vedno v takih količinah kot predn je šla iz garaže, edino bencin je čudežno nekam izginu.
Temperatura olja je kljub hladilniku še vedno visoka, vendar še v mejah normale.
Kratek povzetek:
- Homologacija in optika opravljena
- Prevoženih cca. 400km v 4ih dneh
- Poraba 9.8l/100km
- Olje še vedno na max, med normalno vožnjo nekje okrog 80°C, priganjanje 105°C (odprta cesta), 120°C (ostri zaprti ovinki)
Stvari ki so se pokazale še za zrihtat v teh 400km:
- Zamenjat tesnilo pri bencinski pumpi na vrhu tanka (pri polnem tanku je udarilo čez)
- Nastavit sklopko, ker prijemlje čisto v podnu
- Prilagodit dolžino droga med menjalnikom in prestavno ročico
- Rahlo znižat snop prednjih luči
- Spucat rezerno gumo
Preizkušnje so potekle, avto je nazaj v garaži, daily avto se mi po vožnji 19ke zdi največji krš
ampak do spomladi treba potrpet.
Pa še nekaj slik iz optike in homologacije, si je kolega dal duška, pa še kakšna od vikenda...čeprav takrat smo raje vozil, slikal so drugi.
Uscan tank, natankal (preveč) polnega pa je na vrhu čez usekalo - nove gumcie bojo rešile problem.
Majstr vse poslikal...
Tako, do spomladi sem zaključil, 19ka gre na zimsko spanje...spisek stvari ki so še za kupit in porihtat imam, spomladi pa po tablice pa vozit.
LP.
Če je ravno, ni zabavno.