Evoga, s fotrom imava spet nov projekt za naslednje leto, v bistvu se mi je takšen projekt po glavi motal že pred časom 145ke, vendar ni šlo s financami in drugimi osebnimi razlogi skozi. Zdaj je pa zadeva tak daleč, da poti nazaj več ni
No, da nebom samo nakladal, gre se za ta avto:
Trabant 601 1.1 in 612kg
Plan je spravit v njega V6TB motor iz 145ke, s tem da mora avto bit obavezno FWD.
Zakaj ravno to kanto? Ker je bila zastonj, ker nič ne tehta in ker bo pravi unikatni izziv Kljub temu, da je karavan, tehta stock nekih 612kg! Vrata, prednji in zadnji blatniki, ter streha so iz poliestra.
Plan pa je, napravit še prednjo in zadnjo haubo iz poliestra in vsa stekla, razen vetrobranskega, zamenjat s plexijem, da bo kilaža še toliko manjša. Namreč, če hočem bit konkurenčen in nočem vložit 5000€ v motor, mora imet avto čim manj kg...
V notranjosti bo samo en bucket zic in 4točkovni pas, gasilni aparat in v prtljažniku en 20l rezervoar.
Naprej pa pridejo dragslicks 180/550-R13 na 13" namenski felni, zadaj pa najbolj ozke 15" gume, kar jih bom našel. Nekaj v tem stilu:
Glede motorja je pa tak... Itak se ga je pred 5000km generalno obnovilo, tako da je večino stvari menjanih, edino turbo bo drug (še večji kot je trenutno na 164ki), klima je že tak odstranjena, zdaj se bo pa še ostranila servo pumpa in ostale predelave (FMIC, injektorji, čip, močnejša kuplunga...), ki spadajo zraven. Računam na enih 250-280whp in max težo 800kg z mano vred.
Seveda, kako spravit ta motor v tak majhen motorni prostor?
of course!
Logično, da v ta motorni prostor nemoreš spravit nič večjega, od 1.8GTi motorja, zato kot pravijo... "drastic times call for drastic measures"
In pa že testno prilagajanje alfe na trebija
Tla pripravljena
Test fit blatnikov in haube
Prvi koraki švasanja gobca
In pa že fiksno zošvasano spodaj, pri amortizerjih, obstrani in pa prišraufano spodaj na šasijo
Stock medosna od trebija je 2020mm (od 164ke pa 2659mm:)). Sedaj je točno 2000mm, tako da nisva veliko "zgrešila". Trikrat sva premerila vse, preden se je fiksno švasalo, tako da lahko povem, da je na levi in desni, enak razmak med osjo. Tudi višina nama štima, saj sva dolgo podlagala in merila, preden sva dobila isto višino in razmak med blatnikom in motornim prostorom...
Tak pa zgleda pod... 1,5mm debelo železo, znotraj pridejo še prečke da bo bolj držalo
Tu se bo pa še izrezal tunel za šalthebl
Je pa dela še ogromno, Zdaj morava gobec od alfe še 100% finiširati in vse zošvasati, kar je še ostalo. Potem napraviti vezno in vse štrleče špice od fleksa zbrusit. Dodatno ojačat motorni prostor pri blatnikih in spodaj. Napravit strut bar zadaj in spredaj. Popravit vso rjo, zaščitit in pobarvat motorni prostor in notranjost, potem pa še zunanjost. Spasat not motor, potegnit štrom, predelat šalthebl in pedale da bodo pasali. Razširit blatnike in predelat haubo. Stekla zamenjat s plexijem, predelat nosilce itd. Še nekaj dela je ostalo
To je za enkrat to. Več pa naslednjič...
'talla