V žirovskem vrhu ga je baje ogromno. Skladiščenje pa je najmanjši problem, če je zadeva narejena globoko pod zemljo. Tudi takih bunkerjev in rovov je v slo ogromno.TribesMan napisal/-a:Ni vse tako enostavno. Nuklearka potegne za seboj veliko stvari (odpadki recimo)... pa da ne bo pomote... jedrskega goriva ni neskončno mnogo, ga bo zmanjkalo slej ko prej. (Razen če končno začnejo razvijat reaktorje na Torij, ki jih nekateri opevajo kot rešitelje vseh energetskih problemov...)
Sej to že je:THOR napisal/-a:V žirovskem vrhu ga je baje ogromno. Skladiščenje pa je najmanjši problem, če je zadeva narejena globoko pod zemljo. Tudi takih bunkerjev in rovov je v slo ogromno.TribesMan napisal/-a:Ni vse tako enostavno. Nuklearka potegne za seboj veliko stvari (odpadki recimo)... pa da ne bo pomote... jedrskega goriva ni neskončno mnogo, ga bo zmanjkalo slej ko prej. (Razen če končno začnejo razvijat reaktorje na Torij, ki jih nekateri opevajo kot rešitelje vseh energetskih problemov...)
Že v poskusni fazi je izkoristek 70+% kar je precej dobro. Poleg tega ne potrebuješ cele trase elektrificirat ampak manj kot petino. Poleg Seula kjer je prototipna proga bo spomladi 2013 odprta prva komercialna linija (3-je busi, 16 km) v ZDA. Vsaj za javni transport je tehnologija zelo perspektivna.TribesMan napisal/-a:Indukcijsko polnjenje med vožnjo ne pride v poštev, ker je izkoristek preslab, in absolutno prevelika investicija v infrastrukturo. (pol pa razpoka asfalt, pa pride Mujo s tavelkim bagrom... )
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov