Stran 2 od 2

Objavljeno: Pe Dec 27, 2013 5:55 pm
Napisal/-a carlo
colibry napisal/-a:ce se kar tko vse vklaplja potem je nekaj na instalaciji. valaga v zraku in ITA avto je itak dizaster.
Ravno zaradi tega bi rad zvedel, kje se nahaja senzor za olje, da bi "našprical kontakte". 8)

Objavljeno: Po Dec 30, 2013 2:02 pm
Napisal/-a carlo
Tako, pa smo zožali krog "osumljencev" - žarnica oz. dioda ni fuč. 8)

Objavljeno: Po Dec 30, 2013 3:16 pm
Napisal/-a NejcZ
Jaz sem mislil da zamenjaj žarnice stop luči. Čeprov svetijo ni nujno da so ok :P

Objavljeno: Po Dec 30, 2013 3:34 pm
Napisal/-a didi
Lahko pa preveris kaksna je plata od stop luci.ce je oksiderala imas potencialnega krivca:)

Objavljeno: Po Dec 30, 2013 5:17 pm
Napisal/-a carlo
NejcZ napisal/-a:Jaz sem mislil da zamenjaj žarnice stop luči. Čeprov svetijo ni nujno da so ok :P
Žarnice sem zamenjal, če bi bile žarnice razlog, bi poleg trikotnika svetila še lučka v obliki žarnice, pa še namesto "lamp" bi pisalo "bulb". 8)

Objavljeno: Ne Jan 12, 2014 9:58 am
Napisal/-a carlo
No tako, da malo rezimiram, bil pri Kavčiču, preveril oba senzorja za pritisk in nivo olja, oba sta OK. Zamenjal vse žarnice z novimi, ter pošprical "sedeže" žarnic z kontakt sprejem. Odklopil akumulator. Pa se mi kljub vsemu prižiga, poredkoma opozorilni trikotnik. Sedaj pa me zanima, namesto 7.5A varovalke imam 10A varovalko (F35 in F37). Ali lahko to nagaja, sam mislim da ne? :)

Objavljeno: Ne Jan 12, 2014 7:43 pm
Napisal/-a shark13
preveri kljucavnico vziga (zadnji elektronski del)
ko se ti bo prizgal ta trikotnik, kljuc malo obrni nazaj (milimeter ali dva)
mel podoben primer in je bil ta elektronski del kljucavnice fuc
lp

Objavljeno: Ne Jan 12, 2014 8:39 pm
Napisal/-a carlo
shark13 napisal/-a:preveri kljucavnico vziga (zadnji elektronski del)
ko se ti bo prizgal ta trikotnik, kljuc malo obrni nazaj (milimeter ali dva)
mel podoben primer in je bil ta elektronski del kljucavnice fuc
lp
Hvala, bom probal.