Ja kaj je zdaj to, ni dost da italjanka heca, zdej pa še japonka?!
Binji, kaj pa če je to znak, da bolje dve italjanki v "hlevu" očitno ita in jap ne gresta skupaj...
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Po Mar 26, 2018 10:00 pm
Napisal/-a Gregson007
.. so probali, pa ni šlo skupaj
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Po Mar 26, 2018 10:01 pm
Napisal/-a Binji
Fuč/zabasana pumpa za olje verjetno Saj govorim jaz, da so Italijani zame
Je pa trenutno razmerje pri hiši 2:1 v prid Japoncem. Izgleda že kar sami popravljajo razmerje v italijansko korist
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: To Mar 27, 2018 7:03 am
Napisal/-a alfa_samec
Čestitke za nakup. Čeprav glede na prejšnjo sliko ...
No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ...
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: To Mar 27, 2018 7:50 am
Napisal/-a Binji
alfa_samec napisal/-a:
No, nekaj me zanima. Ima ta novejša šestica tudi tako nesrečno razporeditev navora kot predhodnice? S tem mislim na izključno spodnje obrate od 2000 do 2800 rpm in pred tem in po tem mrtvašnica izpod pokrova ...
Tudi izgleda približno tako, ja.
Drugače je zdaj služila vzorno od 170.000 do zdaj 270.000km. Bomo pa videli, kakšna bo situacija po temle pripetljaju
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Po Apr 29, 2019 9:19 pm
Napisal/-a Binji
Če ima kdo kak nasvet.. začela se je namreč občasno prižigati lučka za akumulator. Očistil in celo na novo sem napeljal mase, pa brez sprememb. Hudič pa noče nikoli na mestu goreti, da bi lahko voltažo pomeril. Polni ga na 14,4V, edino ko se neka stvar vklopi (kompresor klime?) pade in se potem pobere nazaj, ampak to si mislim, da je normalno. Napeljava dvomim, da je, tako da verjetno ostane samo še alternator?
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Po Apr 29, 2019 9:28 pm
Napisal/-a Damijan
Mogoče diodna plošča peša? Ali pa samo regulator napetosti?
Ker 1x bo nekaj vzel vrag, brez predhodne najave...
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: To Apr 30, 2019 8:08 am
Napisal/-a Binji
Ma če bi šlo, potem bi vsaj vedel na čem sem Se pravi dat obnovit alternator, pa bi to moralo bit to? Ker zadeva traja že nekaj mesecev zdaj
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Pe Maj 03, 2019 10:00 pm
Napisal/-a Binji
Evo, danes sem pomeril pri prižgani lučki. 14,20V na alternatorju, 14,16V na bateriji. Torej 0,2V manj kot zadnjič. A je možno, da ob taki vrednosti že vrže napako, čeprav ni ravno še kritična?
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Pe Maj 03, 2019 11:12 pm
Napisal/-a moofdi
To so še čisto ok vrednosti. To more al regulator hecat da trenutno pade napetost pa vrže lučko, lahko je pa tut na signalni žici problem, da kje pride v stik in zato vrže lučko. Se pojavla problem samo ko je avto vroč al čisto random?
Aja, koliko je star akumulator? Pri vsej tej elektorniki jo lahko mogoče tudi slab akumulator zbega...
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: So Maj 04, 2019 1:56 pm
Napisal/-a Binji
Čisto na random se prižiga, tako da čisto možno, da je kak stik. Akumulator bi moral biti še ok, nekje tri leta je star, tudi pomerjene vrednosti so bile ok.
Kako pa zdaj pogruntati katera je kontrolna žica
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: So Maj 04, 2019 5:16 pm
Napisal/-a alfa_samec
Preveri mase na šasijo, če niso kje gnile ali zarjavele/oksidirale.
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: So Maj 04, 2019 8:41 pm
Napisal/-a Damijan
Ali pa sama masa na alternatorju!
Re: Mazda 6 CD180GTA
Objavljeno: Ne Maj 05, 2019 4:42 pm
Napisal/-a Binji
A ni masa na alternator kar čez ohišje?
Sem pa preveril maso z akumulatorja na šasijo in z motorja na šasijo.