Zadnje novice

Moj novi daily driver

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » To Avg 09, 2016 1:09 pm

peruccy napisal/-a:Motor, če je zdrav, zdrži do 550hp. Vendar, realno je faza 3 (500hp) max za stock spodnji del motorja. 1.2bar je pa max boost za vzmeti ventilov in tesnilo glave.



Tukaj se vidi razlika v materialih že takrat pri športnih avtomobilih. Serijske komponente bile predimenzionirane velikokrat v primerjavi z današnjimi.
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Če Avg 18, 2016 10:56 pm

Jop- V bistvu bom to razliko kmalu tudi sprobal...

Ker mi je zadnje čase turbo začel papcal olje. Ker sem imel večne težave z rostfraj kolektorjem - že petič je počil. Pa še wastegate me je zajebaval, ker je bil prešvoh. Je padla odločitev glede zamenjave turboja. Vzel sem T3 hybrid - 76mm/53mm - 48mm/65mm. Seveda piše da je bolt-on, vendar nekaj manjših modifikacij bom vseeno moral napravit. Koleno iz turboja, vhod v turbo, oddušek cevi so popolnova napoti - zato sem vzel še oil catch can, da mi ne bo olje nižalo oktane in da eliminiram problem z cevami. Istočasno pa gre nazaj stock kolektor. Baje je dober do 280rwkw. Sedaj bom videl tudi, če so stock injektorji res prešvoh, ali ne. Zastavil sem si cilj 100-200km/h v 10s. Tak vozijo 400hp R33-ke in za zdaj bo to čisto dovolj.

Kmalu bo montaža in bom poročal naprej...

'talla
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Po Avg 22, 2016 12:56 pm

Zanimivo, po videu sodeč sem mislil da si že sedaj v podobnih številkah. Ja 10 je kar lepa, tam nekje mam jaz sedaj od 100-200, Oz. slabih 16 od 0-200. To že presneto dobro leti =D>
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Po Avg 22, 2016 9:22 pm

To z Cupro? Imaš kakšen posnetek? Ne da bi pljuval po avtoju, vendar mi je 10s z "le" 280ps dvomljivo...
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a urbancebulj » Po Avg 22, 2016 10:04 pm

Bom še jaz zmeril v naslednjih dneh, Cupra pa res gre bolano od 100 naprej.
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 4:27 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » To Avg 23, 2016 8:54 am

peruccy napisal/-a:To z Cupro? Imaš kakšen posnetek? Ne da bi pljuval po avtoju, vendar mi je 10s z "le" 280ps dvomljivo...



Avto ima cca 400 konjev, serijska seveda tudi pod točko razno ne gre toliko. :wink:
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » To Avg 23, 2016 9:05 pm

Aha. To je pa potem druga zgodba :) Kaj imaš TTE420 gor?

@urbancebulj: Nevem kaj se čaka? ;)
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Sr Avg 24, 2016 8:42 am

Ne ne original je turbina. Sej to je ta dilema pri teh upgradih. Z stock turbino so max nekje ven spravli 420 konjev, tale TTE420 ob ostalih še manjših spremembah pa imajo navaljanih 440-450 hp. Ni bistvene razlike, razen če narediš poseg potem na ostalih zadevah, injektorji, intercooler in vse kar spada, sicer pa to ne bom nikoli delal ker je avto FWD in je že zdaj prebrutalno, pač v ovinkih moraš imeti samokontrolo, na ravnem pa ožeži :mrgreen:

Drugače pa so zdaj tudi že nove verzije TTE470 in 520. Samo to brez menjave še ostalih komponent nima smisla.
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a Hranata » Sr Avg 24, 2016 3:37 pm

Kolk je pa razlika v krivulji? Ker če je samo teh 20 konjev razlike bi potem pričakoval, da ima 420ka boljšo krivuljo od original turboja? In z boljšo krivuljo mislim več navora povsod in največja moč pri nižjih vrtljajih.
Slika
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Subaru Outback 2,5 (daily)
 
Prispevkov: 620
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Kraj: Cerkno

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Sr Avg 24, 2016 8:28 pm

To ti težko povem, vendar 20 HP se realno na cesti pri avtih ki imajo 400 hp ne pozna ravno veliko, tudi kar se tiče navora. Seveda je druga zgodba če ima avto 60hp oz 80hp. Gre za procentni prirastek k osnovi in v tem primeru je to 5% več, v drugem pa 33% kar je noč pa dan...

Skratka evo ravno danes izmeril z aplikacijo Race Droid PRO. Mislim da velikega odstopanja ne more bit saj telefon uporablja GPS. 10,4 sec od 100-200 kmh
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a urbancebulj » Sr Avg 24, 2016 10:21 pm

peruccy napisal/-a:Nevem kaj se čaka? ;)

Frej cesto...
:mrgreen:
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 4:27 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a peruccy » Sr Avg 24, 2016 10:38 pm

Smo že bližje... T3 hybrid @ 0.8bar:


Prva ugotovitev - sklopka se poslavlja. Druga ugotovitev - rabim več boosta :) AFR @ 11.3, LMM je na 87%, injektorji še imajo malo rezerve, tako da bom probal na 1bar, pa kaj bo bo. Sklopka bo itak kmalu fuč, vprašanje je samo kdaj...

Dve sliki na brzake
Slika

Slika

Kmalu novi video in boljše slike...

'talla
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE
 
Prispevkov: 571
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a urbancebulj » Če Avg 25, 2016 6:40 am

16 sekund...
:cry: :oops: :-k
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 4:27 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a alfa-156 » Če Avg 25, 2016 9:15 am

Perucy počas bo treba števc zamenjat, ker drugače ti bo cager za hitrost pokrivilo :lol: :lol: :lol: . Lepo žvižga mrcina !

Urbe nov setup mam, hvala bogu za DSG, ker drugače bi rabil boost kontroler, tko smo pa prvo omejil z navorom in šele v drugi potem na pune in avto se premakne z mesta k noč pa dan, prva res pokoplje malo potem pa druga glih lepo poprime in odpre in se odpelješ ko Marija. :mrgreen:

Mogoče kot zanimivost včeraj videl, ko se je delal moj avto je pripeljal model zraven X6M z Akrapovičem celim cca 700HP. Ja kak zvok pa to naredi iz mesta :badgrin: \:D/ :-# :-#
alfa-156
Alfa Member
Alfa Member
Vozilo: CUPRA
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr Jun 27, 2007 10:31 pm

Re: Moj novi daily driver

OdgovorNapisal/-a lizard » Če Avg 25, 2016 12:50 pm

alfa-156 napisal/-a:Mogoče kot zanimivost včeraj videl, ko se je delal moj avto je pripeljal model zraven X6M z Akrapovičem celim cca 700HP. Ja kak zvok pa to naredi iz mesta :badgrin: \:D/ :-# :-#


Pa ja... ni slab zvok, dokler ne slišiš kakšen atmosferski V8, npr. maseratijev ali amg-jev (prejšnje generacije), ki dobesedno poteptata novejše turbo V8 motorje. Od spredaj ko se pelje proti tebi pa turbo v8 motor skorajda ne slišiš, razen nekega sikanja :)
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4826
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Ostali avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost