Stran 4 od 7

Re: Stress killer

Objavljeno: To Feb 17, 2015 9:56 pm
Napisal/-a žival
Alan, tud men se je zdel čas zelo dober, sploh če računam, da sem pri najboljšem krogu zgubu vsaj pol sekunde za enim rejserjem, ki se ni pravočasno umaknu in da tehnika tudi pod razno ni bila v optimalnem stanju.

Jz že komi čakam naslednji track day, časa za porihtat par stvari in trening je dovolj. =D>

Je pa zanimivo, da so gume zdržale in bojo še za enih 20 krogov, olja ni porabil praktično nič, prav tako danes na dvigalu razen popolnoma preplozanega zadnjega lonca ni videti znakov grobniškega trpinčenja. =D>

Re: Stress killer

Objavljeno: Sr Feb 18, 2015 8:48 am
Napisal/-a Damijan
Si čist not padu... :ukliam: :steering:

Re: Stress killer

Objavljeno: Sr Feb 18, 2015 9:31 am
Napisal/-a žival
Ja res je ultimativna zabava tole. =D> Dokler kej ne crkne seveda. :mrgreen:

Re: Stress killer

Objavljeno: Sr Feb 18, 2015 12:29 pm
Napisal/-a Damijan
Ti sam uživi! 8)

Re: Stress killer

Objavljeno: Ne Feb 22, 2015 11:09 pm
Napisal/-a žival
https://www.youtube.com/watch?v=4P6-GFhl8lo

Še video verjetno najboljšega kroga. Če me ne bi Mito oviral, bi bil kakšno sekundo hitrejši. :D

Včeraj opravil podrobni pregled pri mehaniku pa sm ugotovil, da:
Izpuh pušča na treh mestih, 2 bomo uspeli pošvasat, zadnjega lonca se pa ne da rešit,...
Karter ima malenkostno razpoko(pridelal prejšnji lastnik), kjer uide kakšna kapljica olja,...
Potrebno zamenjat udarne gume na vrhu vseh štirih amortizerjev, ker so dobesedno razpadle,...
en šponar mikro jermena cvili
Do naslednjega dirkaškega izleta rabim še športni sedež, 4 letne pnevmatike, akumulator mora v prtljažnik, znebit se je treba še nekaj nepotrebne navlake in zamenjat oljček v motorju in menjalniku.

Potem pa upam na boljši čas. :mrgreen:

Re: Stress killer

Objavljeno: Po Feb 23, 2015 7:41 pm
Napisal/-a Alan
Ja akcija! Pa cilj pod 1:55 :mrgreen:

Re: Stress killer

Objavljeno: Po Feb 23, 2015 9:43 pm
Napisal/-a žival
Točno tako. Aja pa če kdo ve za kakšnega espaceja 3.0 v6, ki se prodaja po kosih let me know. Še vedno furam s čang šlang športnim wanna be filtrom, ki ne dene dobro zmogljivostim pod 5k obratov,... :doubt:

Re: Stress killer

Objavljeno: To Feb 24, 2015 7:37 pm
Napisal/-a moofdi
Če ti kaj prov pride...trenutno na renault forumu nekdo prodaja original box od 182ke.

Re: Stress killer

Objavljeno: To Feb 24, 2015 8:19 pm
Napisal/-a žival
Hvala, sam tist na mojega ne paše,... :?

Re: Stress killer

Objavljeno: Ne Nov 15, 2015 9:54 pm
Napisal/-a žival
Clio je še vedno, še kako živ. V skoraj letu lastništva sem zamenjal vse tekočine, prednja kolesna ležaja, vse 4 diske, 2x menjal ploščice spredaj, zadaj se pa še držijo. Zamenjal zračni filter, zmetal ven kar nekaj navlake, uničil kar nekaj kompletov pnevmatik in glede na prevožene km, pokuril pošastno veliko goriva.
Odpeljal 4 grobnike in par partizanskih hill climbov, avto pa še vedno dela tako kot mora. Čas grobniškega kroga je sedaj 1:54:97.
Na zadnjem grobniku se je dokončno poslovil izpuh, ki se bo pred decembrskim zadnjim tiščanjem v letošnjem letu, zamenjal s povsem novim, od kolektorja naprej,...

Avto ima samo eno težavo in to je nenormalna obraba prednje desne pnevmatike. Na zadnjem grobniku je nov Federalov semi slick zdržal cele 4 kroge. :doubt: Zato bom optiko nastavil povsem takole / \ in dodal trši stabilizator, saj se zadeva preveč nagiba in preveč obremenjuje zunanji rob pnevmatike, ki ga dobesedno sleče,...

Še par slikic v dokaz. :mrgreen:
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Stress killer

Objavljeno: Ne Nov 15, 2015 10:10 pm
Napisal/-a Damijan
Trpežna žvauca... :mrgreen:

Zanimivo res, kako ti sezuje samo skrajni rob gume... :-k

Re: Stress killer

Objavljeno: Ne Nov 15, 2015 11:00 pm
Napisal/-a TribesMan
Hmmm...

Zdej nevem če sem prav razumel.
Imaš plan da nastaviš stekanje koles, tako da bodo "navznoter" oziroma "toe-in", ali govoriš o nagibu kolesa, "camber"?

Toe-in povečuje obrobo zunanjega roba.
Samo tukaj se govori bolj o obrabi na zaviranju, pospeševanju in vožnji naravnost.

Povečat nagib kolesa, pa bi bilo v tvojem primeru koristno.
Si mislim, da je v primeru mcpherson vzmetenja to dokaj enostavno izvedljivo, samo točko vpetja amortizerja zgoraj moraš prestaviti malo bolj proti sredini avtomobila.

Re: Stress killer

Objavljeno: Ne Nov 15, 2015 11:11 pm
Napisal/-a žival
Camber bom prestavu ja. :wink:
Ker ko se avto nagne je očitno preveč obremenitve na zunanji del gume....

Re: Stress killer

Objavljeno: Po Nov 16, 2015 10:29 am
Napisal/-a Alan
Grobnik je znan po tem da pobira zunanji rob desne ker so levi ovinki kar hitri pa vec jih je.
Camber spravi na 3 stopinje. Stabilizator prednji trsi ti bo povecal understeer, dodaj se zadaj na most enega.
Kolk pumpas mrzle gume?

Re: Stress killer

Objavljeno: Po Nov 16, 2015 11:05 am
Napisal/-a žival
To mi je jasno, da prednjo desno najbolj pobira, sam kergakol renojčka sem počekiru, ni imel noben podobnih težav. Al sem pa prevelik brutalc. :?

Pumpam 2.3