Pogon je že izredno dober, motorji so pa katastrofalno nezanesljivi, poleg neučinkovitosti. EJ25 grejo tesnila glav rakom žvižgat po cca 150kkm, ampak se dokaj lepo reši pri drugem velikem servisu. EE20 (dizel) je pa po 150k prevoženih kilometrih tempirana bomba za 5 jurjev stroška - gred se jim zlomi, ker jo minimalno obrabljen vztrajnik uniči in moraš vztrajnik za 700€ menjat preventivno na 80kkm. Pa še to ni nobena garancija. Do tega da je potrebno motor ven vzet, če se ti ogrevalna sveča ponesreči zlomi pri menjavi (ni tako malo možnosti).
Avtomobili so sicer zelo dobro premišljeni, podvozje praktično neuničljivo, redni servisi mala malca, dobra preglednost plus raven nakladalen rob je super za robo vozit.
V bistvu so subaruji čisto nasprotje alfi kjer je alfa zelo zanesljiva, je subaru katastrofa (motorji) in obratno.
Mi pa sedaj rahlo cuka pri konstantnem gasu, pri pospeševanju pa normalno dela, štand gas normalno. Ko preklopim na plin javlja napako na 3. cilindru, tako da vozim samo na bencin trenutno. Sumim sicer švoh svečke (25k km imajo za sabo, NGK), vendar bom avto spravil h možakarju na vrhniko, ker se ne grem več diagnostika pri teh bencinarjih.