Stran 2 od 2

Re: Outback

Objavljeno: Ne Dec 17, 2017 5:29 pm
Napisal/-a Hranata
Pogon je že izredno dober, motorji so pa katastrofalno nezanesljivi, poleg neučinkovitosti. EJ25 grejo tesnila glav rakom žvižgat po cca 150kkm, ampak se dokaj lepo reši pri drugem velikem servisu. EE20 (dizel) je pa po 150k prevoženih kilometrih tempirana bomba za 5 jurjev stroška - gred se jim zlomi, ker jo minimalno obrabljen vztrajnik uniči in moraš vztrajnik za 700€ menjat preventivno na 80kkm. Pa še to ni nobena garancija. Do tega da je potrebno motor ven vzet, če se ti ogrevalna sveča ponesreči zlomi pri menjavi (ni tako malo možnosti).
Avtomobili so sicer zelo dobro premišljeni, podvozje praktično neuničljivo, redni servisi mala malca, dobra preglednost plus raven nakladalen rob je super za robo vozit.
V bistvu so subaruji čisto nasprotje alfi :D kjer je alfa zelo zanesljiva, je subaru katastrofa (motorji) in obratno.

Mi pa sedaj rahlo cuka pri konstantnem gasu, pri pospeševanju pa normalno dela, štand gas normalno. Ko preklopim na plin javlja napako na 3. cilindru, tako da vozim samo na bencin trenutno. Sumim sicer švoh svečke (25k km imajo za sabo, NGK), vendar bom avto spravil h možakarju na vrhniko, ker se ne grem več diagnostika pri teh bencinarjih.

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 8:22 am
Napisal/-a bobo69
Glede zanesljivosti motorjev se ne bi ravno strinjal s tabo. Dizel je sicer res totalen polom, bencinarji so pa zagotovo boljši (bolj zanesljivi in manj požrešni) kot alfini. Imel sem 1.6 TS, 2.2 JTS in 2.5 V6 - poraba od 8.5 do 13 l, standardni problemi z variatorji, verigo...
Subarujev sem imel 5, 4x2.0 in 1x2.5. Poraba od 8 do 10 l kljub stalnemu štirikolesnemu pogonu, od napak pa 1x lambda sonda in 1x tesnila glav. Za ta tesnila pa je največkrat kriva predelava na plin kakor ti bo verjetno obrazložil tudi možakar iz Vrhnike. So pa te moje izkušnje za avte od nekje 2000 do 2010 letnika, novejših ne poznam.

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 10:28 am
Napisal/-a Miholl
Dizle so postimal po nekem letniku naprej, teh spornih so pa veliko zamenjali.

Bencinarji pa naceloma kr delajo

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 11:17 am
Napisal/-a alfistaV6
Dizla so rešili tako, da je samo avtomatski menjalnik na voljo (brezstopenjski).

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 4:58 pm
Napisal/-a bobo69
Z avtomatiki naj bi sicer res rešili problem ampak to ne reši konstrukcijskih problemov.
Miha, tudi novejši dizli imajo iste probleme, pozanimaj se...

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 5:09 pm
Napisal/-a Hranata
Predvsem naj bi, so premalo casa na trgu v zgolj tej kombinaciji. Problem so visoke sile na gred zaradi kompresije v kombinaciji s kratko grejo zaradi boxer dizajna in zato tudi kovana gred nic ne pomaga. Itak ga pocas umikajo z modelov.
Od kje ideja da je plin vzrok za puscanje dihtng? Ej25 in ej22 imata majhne razdalje med cilindrom in hladilnim kanalom plus ves cas je v stiku z oljem in vodo in se zato unicijo tesnila. Na ej16 in ej20 je manj izrazito ker je vec prostora, fizicno so vsi motorji prakticno enako veliki.

Re: Outback

Objavljeno: Po Dec 18, 2017 6:15 pm
Napisal/-a bobo69
To ni moja ideja pač pa mnenje mehanika ki mi servisira moje subije. Kar velik delež rabljenih subarujev pri nas zadnjih nekaj let izvira iz istega vira in vsi imajo nekaj podobnega - menjana tesnila, ventili, nastavljeni ventili ter še kaj...
Večina teh avtov je bi-fuel in nekje do 200 kkm zadeva laufa bolj ali manj brez problemov, kar je za prve lastnike glede na stroške goriva krasna situacija, potem se pa večinoma začnejo popravila. Pri neplinificiranih motorjih je po mojih podatkih teh problemov veliko manj.

Re: Outback

Objavljeno: Pe Avg 03, 2018 8:59 pm
Napisal/-a Hranata
Dolgo nič objavil, ker po pravic povedan avto generalno dela bp. Motor in brc sistem je pa svoja zgodba... Imel sem težave s tekom motorja - menjal maf. Avto delal bp. Na plin se je kmalu nato začel grd prosti tek/pomankanje moči. Po par kilometrih vožnje na bencin se je pobral in delal normalno. Menjal filtra (suha in tekoča faza) pri malem servisu. Nobene razlike. Menjal injektorje, ker so pač že 225k km naredili. Nobene razlike. Menjal svečke za densote z nižjo toplotno vrednostjo. Nobene razlike. Januarja je delovanje popolnoma odpovedalo, laufa kot na 3 cilindre, motor brez moči. Znorel in vozil pol leta sedaj samo na bencin. Nobenega problema cele pol leta, razen denarnici ni ravno všeč pri teh cenah bencina - 10l in več poraba.

Danes sem se spravil malo raziskovat stvar, kaj bi lahko bilo narobe. Ker nisem nič vozil na plin, sta filtra kot nova. Testiral, če kateri vod ne dobi plina. Vse OK. Prvič ko sem ga vklopil na plin mi je takoj crknil. Sem malo odvijačil na vodih dovodne cevi, spustil plin mimo in spet probal vžgat. Sedaj je v prostem teku delal - na tri cilindre in ko gas dodaš se zavrti motor lepo. Nevem če ima pa moč, ker se nisem šel peljat. Potegnil sem vse konektorje iz injektorjev, jih spihal in spet probal. Nič bolje.

Ima kdo tu kako idejo kaj bi bilo lahko narobe? Zame sta samo še dve možnosti - ali kabel do enega izmed injektorjev precvikan/slab stik ali pa je uparjalnik za obnovit - čeprav mislim da avto nima pravih simptomov za slab uparjalnik.

Sicer avto zelo solidno opravlja svoje delo, pozimi je takoj toplo, poleti hladno, placa cel kup, udoben. Edino čuti se mu tehnološka zastarelost. Sem postal razvajen zaradi službenih pasatov z aktivnimi tempomati, digitalnimi števci, bluetooth telefon, električni prtljažnik, itd itd. Ah lenoba :D

Re: Outback

Objavljeno: Pe Avg 03, 2018 9:47 pm
Napisal/-a RED_line
meni diši po ECUju. od brcja mislim.

Re: Outback

Objavljeno: Ne Avg 05, 2018 11:13 am
Napisal/-a Hranata
Na to nisem pomislil... ma, zdaj sem se zmenil s serviserjem BRCja iz trsta, da pregleda še on. Peljem konec naslednjega tedna pa da vidimo kje je napaka.