vidim, da vas kar nekaj pogleduje proti volvotu:)
no, jest ga mam, pa je vec al manj isto sranje pri vseh. trenutno se ze 2. ubadam z dpfjem, pravkar menjal sklopko in vztrajnik..
kolesar napisal/-a:Tudi sam ti odsvetujem peugeot,imel 407 in 3008.Sam si lastim 3008 1.6 hdi 2013 letnik,ki sem ga kupil leto dni nazaj in ti lahko povem,da slabšega avtomobila se nisem mel..trda plastika v notranjosti (vsaka praska se pozna) prtljaznik ni prav nič prakticen (dvojno dno pa te fore,ga nabavil prav zaradi prihoda otroka in vozicek),motor len,avtomatski menjalnik počasen,dragi servisi (govorim uradni),ima neke specialne dnevne žarnice,ki ena stane 39eur...da ne govorim,da čez par let ne bo nič vreden...edini plus je nizka poraba pa,da nima nekih hudih okvar (izrednih).Sam bi se na tvojem mestu odločil za v60 pa obvezno 2.0 ne 1.6,ker slednji psa motor...
Lp Jan
Sicer ne poznam dotičnega 1.6HDI motorja, ampak 2.0HDI mu pa res ni za oporekati.
Mislim da pri teh 1.6 HDI ni tako problematična trpežnost kot je težava v krivulji navora, količini navora in pa samem menjalniku. Zadnje dni z ženo gledava po kakšni kravi od avta, obvezno avtomatik ..... pa sva sprobala ene par teh PSA grozljivk. Kombinacija tega motorja in njihovega veličastnega menjalnika je po mojem samo za v prešo.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Uf vozil C4 z 2.0 bencinarjem pa avtomatiko...če "ročno" šaltaš še gre, čisti avtomat je pogreb...z zapeto prikolico pa avtom na prikolici je blo pa bolj podobno rodeu.
20 let smo pri bajti vozili razne jtd-je, zdaj pa smo si navlekli Francoza, torej hdi.
Zanima me, kako se pri teh motorjih kaj obnasa periferija; se pravi swirl loputke, egr...
Se tudi zgodi, da kaksen odlomljen kos potegne v motor, kot se je dogajalo pri 1.9 16v jtd? Je smoteren kaksen preventivni poseg, preden je prepozno?
Gre se pa za 2.0 b-hdi zadnje generacije, 130 kW, torej EURO 6d.
Za novejše francoze težko rečem, vem pa za 2008 Mondeo 2.0 dizl 140 KM.
To je potem PSA mašina commonrail 1 ali 2 generacije.
200 000 prevoženih. Od prvega dne v družinskem lastništvu.
Brutalen način vožnje je pri 120k km uničil vztrajnik. 2x so bile menjana tesnila na glavni gredi, tam ko gre sklopka na menjalnik. Prvič ker je krepko mastilo pod avtom na tleh, drugič ob menjavi vztrajnika. Tesnila so poceni, težava je do njih prit.....
Drugo je vse b.p., kar se tiše mašine in menjalnika.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019