Arteon je prišel v izbor bolj kot ne zaradi izgleda, pa dejstva da je limuzina s 5 vrati
Tudi cena je relativno "ugodna", saj novega z DSG in kar nekaj opreme dobiš za slabih 40k€, kar je skoraj 10k€ manj kot premium konkurenca.
Je pa tako, da je notranjost vseeno preveč Passatova, vožnja pa je sicer udobna, ni pa blizu Audiju še manj pa BMWju ali Giulii. Predvsem je problem v volanskem mehanizmu ki je komunikativen kot mutavec...
Audi drugače ni tako slab za peljat, dokler ima quattro. Prednja kolesa so pri novejših Audijih porinjena zelo naprej, tako da težek nos ni več tako občuten kot včasih...
Nova A5 pa je dinamično gledano tudi precej uredu avto, je kar velika razlika proti A4.
Leon Cupra, ja... če ne bi bila notranjost tako oskubljena. Že Golf je notri precej ubog, Octavia je "češka", Leon je pa prav nemarno cenen.
Sigurno bi v klasi hatchbackov prej pogledal za kakim Meganeom, ali pa BMW 125d, ki je ubistvu tudi zelo zanimiv avto. Verjetno edini "proper" diesel hot hatch, 225HP, RWD, zelo živahen, edino izgled je bolj kot ne brca v temo. Pred faceliftom ima čudne sprednje luči, po faceliftu ima totalno faljen zadnji konec. Nov 125d avtomatik, M paket, LED, navi, bi se dobil za ~35k€.
BMW 5 mi je čist prevelik avto, že 3 karavan je več kot bom kdajkoli rabil. To potem za sabo povleče kar nekaj dodatnih stroškov. Petica ni poceni avto za vzdrževat...
Stinger... zanimiv predlog... nisem niti pomislil nanj, nisem nič na tekočem kako zadeva zgleda, je sploh že naprodaj pri nas? Zadnjič sem jih videl cel kamijon novih na štajerski AC, so se premikal v smeri Avstrije. A kakšni testi tega avta so že? Ker od predstavitve dalje nisem nič zasledil. Obstaja sploh kaj z "normalnim" motorjem, 300+HP bencinarji pač ne pridejo v poštev
Mercedes C je od premiuma mogoče res najcenejši, gledano končno ceno s popusti, ampak vožnja ne prepriča, je sicer super udobna, ni pa niti blizu športne. Bi verjetno raje vzel Audija s quattrom, kot pa C klaso.
Giulia dokler nima 5 vrat pač odpade. Eden glavnih pogojev je, da se odpirajo prtljažna vrata s šipo, ker velikokrat tovorim kake bicikle, večje škatle in podobne neumnosti, kar pa ni pretirano fajn tlačit v limuzino.
Drugače pa daleč da bi izpolnjevala "vse kriterije".
Kot prvo za 30k€ se ne dobi nič pametnega.
Navadne verzije razočarajo predvsem s sedeži, materiali so na trenutke vprašljivih občutkov, stikala in vmesniki ki so "meh", hrup motorja in piš vetra, infotainment je bolj "hit and miss". Pač ni dodelano...
Pogojno je zanimiva Veloce, vendar je cenovno adijo pamet. Pa seveda Veloce ima samo usnjene sedeže, ki mi niso najljubša stvar pod soncem...
Probal sem jo drugače že trikrat (150 ročni, 180 avtomatik, 210 veloce), načeloma zadovoljuje pogoje okoli izgleda, dinamike, menjalnika, motorja... Svetla točka je volan, ki je preprosto boljši kot v kateremkoli drugem avtu.
V ostalih pogledih pa mi BMW in Audi bolj odgovarjata.
V BMW 1/3/4 z M paketom se osebno počutim zelo domače, super ergonomija, materiali na nivoju, vse zadeve "štimajo", dinamika konkretna neglede na kvaliteto podlage...
Audi se pelje dinamično "slabše" kot BMW ali Giulia, udoben je bolj. Prepriča pa predvsem s kvaliteto in izdelavo notranjosti, za moje pojme daleč najboljša, je pa verjetno zaradi tega tudi najdražji... ubistvu občutno predrag že v osnovi, potem pa ti zaračunajo čisto vsako malenkost začenši s posodo za gorivo, standardna ima samo 40l...