Kar vem iz glave: 1,8 je starejši fordov motor. Zelo robat, a hkrati večinoma hvalijo. Poraba nekaj višja. 2.0 sta ista motorja od PSAja. Standarden moderen dizel, poraba naj bi bila boljša zaradi primernejše moči in boljšega dizajna motorja. Smax je sicer super avto, zelo prostoren. Imajo pa težavo z rjavenjem na zadnjih kolotečnih in sprednje havbe.
131 kljusetov verzija gre po občutku lepše od 140 verzije. Je pa bolj robat in pa dize so rade krepale. Ampak kjer so mislile krepnat so že. Na bivši firmi je bil ta motor v službenem mondeu. Razen diz je do 300 kkm lepo delal kljub rednemu izživljanju zaposlenih. Pri 300 kkm je pa prva turbina skadila, z novo je potem naklepal še dodatnih 50 kkm nakar je šel na jug. Za moje pojme dober stroj
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji