Par let nazaj je sodelavc imel limuzino z avtomatikom. Motor še kar robat menda in ne pretirano šparoven. Ni pa imel kakih hudih problemov s samim avtom. Ostale dve vrline (menjalnik, prostornost) je pa težko primerjat, ker je imel limuzino. Tam ga je motilo premalo prostora in grob menjalnik.
Jaz sem delal napredni tečaj varne vožnje na Vranskem z i30 pa mi je bil avto čist ok, mogoče malo premrtev v nizkih obratih. Drugače izdelava na ravni kot se spodobi, notri veliko boljša ergonomija kot v VW-ju.
Edino ta piano črna plastika kjer se pozna vsak prstni odtis ...
Na primer, na Polotu 2010 se menjal ventilator za ogrevanje za predalom. Torej 0.5 ure dela.
Na Giulietti se isti ventilator menja tako, da se celo amaturko ven vzame.
Na moji M2 doma, je tudi ta del kar dostopen.
Poglej če zraven prideš, in sem potem prebijaš naprej.
Za Hyundai-je so bilo zelo dostopni Workshop manuali. Jaz sem ga mel za Getza 2005.
Pa body work, sem uspel dobit za M2, ker je tudi noter opisano kak se amaturko oz. interior trim razstavi. Sem po teh navodilih radijo menjaval.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019