no to pa je topic za druge znamke

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
GT
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 120
Pridružen: Ne Nov 09, 2003 8:19 pm

kaj pravite vw golfa, opel astro, mazdo 3, ....


zdaj pa ne pisat da je samo alfa zakon bla bla bla

to že vsi vemo napišite kaj menite o drugih znamkah v tem segmentu vaša opažanja izkušnje ...
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Golf ima premalo opreme določene za naš deželni paket, ima pa dobro podvozje in solidne dizle!
Astra ima zadaj pol togo premo, kar je za sedanji čas skoraj nesprejemljivo, ima pa več opreme in ponuja dosti za svojo ceno.
Mazda tri nadaljuje tovarnine smernice zadnjih nekaj let (od matde6 naprej), najverjetneje ponuja za svoj denar največ, a je manj športna kot se zdi na prvi pogled in ima malo manj sebi lastnega karakterja kot bi si kdo želel!

V tem razredu sploh ne vem za kateri avto bi se odličil! Po obliki mi je najbližji Megane, a ne po mehaniki! Morda bi se res odličil za mazdo3, če bi se že res moral! Pa ne vem, nisem pred takšno izbiro! Morda bi bil tudi fokus na spisku, če ne bi bil preveč star! Res ne vem, kako bi se odličil!
ginek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 399
Pridružen: Po Dec 15, 2003 11:25 pm
Član Alfa Kluba: 0

Ja odlocil bi se za Alfo 147, ne? :) Salo na stran, tudi meni ni cisto jasno kaj bi, ce ne bi smel italijanskega...mogoce kaj francoskega...teli novi Citroeni so kar vsecni. Fokus sem pa mislil da je v redu, dokler ga nisem imel priloznost uporabljati skoraj dva meseca. To je bil tak plastik fantastik (pa bil je cisto nov avto), da ga tudi videt vec nocem. Notranji design in pa uporabnost, voznja...

No ja, dost bo pluvanja, vsakemu svoj veselje, najbrz bi mi moral biti bolj vsec ce bi zanjga placal :D
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

men so pa novejše mazde všeč. sploh RX-8. čist rejs zadeva.
sam mi ni čist jasn delovanje wankel motorja. pa kako da ma tok mejhno kubaturo in tok HP ?
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Cuore Sportivo napisal/-a:men so pa novejše mazde všeč. sploh RX-8. čist rejs zadeva.
sam mi ni čist jasn delovanje wankel motorja. pa kako da ma tok mejhno kubaturo in tok HP ?
Dokaj majhen navor, ki linearno narašča in veliko število vrtljajev.

Moč motorja pa ni nič drugega kot produkt navora in kotne hitrosti gredi pri tem navoru.

Torej:


P(moč)= M(navor) X ((O(št. obratov na min)/60s) X 2 X PI)


Za alfin 2.5 V6, ki ima 142kW pri 6400 obratih/min lahko izračunamo navor pri teh vrtljajih:

P = 141kW = 142000 W
O = 6300/min

M = P / (O/60s X 2 X PI)
M = 141000 W / (6300/60 X 2 X 3,14)
M = 213,72 Nm

Če bi takšen navor ta motor zmogel pri 8000obratih, kakor ga zmora RX8, bi imel moč:

P = M X (O/60s X 2 X PI)
P = 213,72 X ( 8000/60 X 2 X 3,14)
P = 179 045 W

P = 179 kW ...... 243,5 PS

Potem pa bi ta avto bil skoraj enakovreden alfi GTA!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Pa wankel ima tri delovne takte na en obrat bata, otto pa en delovni takt na dva vrtljaja!
Ali
Alfist
Alfist
Prispevkov: 498
Pridružen: Če Jan 22, 2004 7:09 pm

Edini vreden svojega denarja v tem rangu je Fiat Stilo 1.6 ali JTD.

Aja, Italjan je, pa vseeno...
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Wanklova edina prednost je, da ne rabi pretvarjat linearnega giba v rotacijo in PIKA! Zato so teoretočno tudi izgube motorja manjše. Praktično pa enake, ker ne gre za idealen sistem sesanja in izpuha.

Sedaj pa nagradno vprašanje za jurja:
Čemu 0.6 (ali kolikor koli že je) motor z 250 konji namesto 2.0 z 240 alli 2.0 turbo z ca. 300 konji, če je:

1. poraba praktično enaka
2. zanesljivost wankla manjša
3. emisije wankla večje
4. življenska doba in servisni intervali wankla manjši

Odgovor:
1. ker je wankel manjši in lažji
2. ker bom privarčeval kakih 20.000 pri registraciji
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Walter de'Silva: Ni tako enostavno, kot morebiti misliš. Z wanklove motorje namreč prostornino (za registracijo in podobno) množijo s faktorjem 2.0. Kar pomeni: če ima Mazda RX-7 dve komori s po 654 ccm, je skupna prostornina komor 1308 ccm. Zaradi tega faktorja pa pridemo na fiskalnih 2616 ccm - ki jih plačaš na registraciji... :|
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
MITT
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 725
Pridružen: Po Sep 29, 2003 7:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj.si
Kontakt:

Byrkus napisal/-a:Walter de'Silva: Ni tako enostavno, kot morebiti misliš. Z wanklove motorje namreč prostornino (za registracijo in podobno) množijo s faktorjem 2.0. Kar pomeni: če ima Mazda RX-7 dve komori s po 654 ccm, je skupna prostornina komor 1308 ccm. Zaradi tega faktorja pa pridemo na fiskalnih 2616 ccm - ki jih plačaš na registraciji... :|
NI čisto res - v SLO sta dve RX-7 z Wankolom. Zanimivo, ena ima v prometni napisano ~1.300ccm (2*~650ccm), druga pa ~2.600. Tipični naši uradniki. Drugo bojo poskušali preko Mazda dealerja tudi spravit na ~1.300ccm - manjša registracja.

Bah, mene Wankel ne bo prepričal, hočem vetrnico.

Walter: Wankel ima kar večjo porabo goriva, kot Otto. In tudi zelo višjo porabo olja (zaradi samega sistema delovanja - se vbrizgava skupaj z gorivom v delovni prostor, zaradi mazanja).
:evil:: "Yes, if you wanna run cool, you got to run on heavy heavy fuel!" :mrgreen:
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Hvala, tega nisem vedel (o registraciji), je pa zelo razumljivo in logično! Drugače bi bli ottovci diskriminirani!

Torej kaj še ostane?

----
edit:
me je nekdo prehitel med tem časom ko sem pisal. Bomo videli kako je z registracijo. Da ne bodo še onmu drugemu povečali na 2.6!

Sicer pa a ni kubikaža za cestnino in moč odločilna za zavarovanje?
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Tisto z vbrizgavanjem olja pa ne vem če bo držalo (nisem 100%).

Res sicer porabi veliko več olja, samo to ker slabše tesni.

O bencinu pa bi se dalo prepirat. Mazda pravi da malenkost manj kot bencinar, vendar je pomojem enako oz. odvisno od vožnje!
Uporabniški avatar
punkfan
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Pe Okt 03, 2003 12:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: prestolnica

Walter de' Silva napisal/-a: Sicer pa a ni kubikaža za cestnino in moč odločilna za zavarovanje?
Tocno. Jaz bi raje delal v smeri spraviti kilovate pod 80... :D
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ehm, pa še nekaj o wanklu:

Res je, da ima wankl 3 strani bata. In da na en obrat valja pridejo 3 ekpanzije.
Toda na en obrat motorne gredi enovaljnega wankla nimamo treh ekpanzijskih ciklov, saj se motorna gred vrti hitreje kot rotor. Natančno 3×!

To pomeni pri wanklu na en obrat valja en delovni takt. Pri otto motorju pa na vsake 2 obrata eno okpanzijo. Zato je tu pravilna primerjava 1:2! Verjetno bi moralo tako zapisano biti tudi v prometni, saj drugače se bi našli tipi z elektroavti, ki sploh ne bi plačevali cestnine ane?

In Teo ne vem, kje si pobral tisto o linearnem naraščanju navora? In če bi se vrtela do 7000 bi imela (ta na grafu) okol 190Nm (140ftlbs * 1,356Nm) navora in 185 konjev. Kar je več kot dovolj ane?

No v glavnem, da boš hitro pozabil to teorijo:

Slika
Mazda RX 8
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

In še RX7, malo starejši graf:

Slika
Tudi tukaj 100 konjev in ca. 130Nm navora. Obrati pa spod 7000!
Odgovori
  • Informacija