no to pa je topic za druge znamke

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

GT napisal/-a:kaj pravite vw golfa, opel astro, mazdo 3, ....


zdaj pa ne pisat da je samo alfa zakon bla bla bla

to že vsi vemo napišite kaj menite o drugih znamkah v tem segmentu vaša opažanja izkušnje ...
Evo jest sem pred parimi dnevi gledal novo mazdo 3, metalik modra z lepimi original litkami in lahko rečem da je prou hud avto.
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

ja pa nova mazda3 ma kao dodatno opremo k se imenuje GTA :evil:
kako se upajo kr vzet te kratice. nej bi pa v tej opremi bli šp. zici klima ,...
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7497
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Poglej števce od nove mazde 3.. a te na kej spoimnjajo?
Uporabniški avatar
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5102
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 12:36 pm
Kraj: Postojna

Jp sem tudi sam debelo gledal, sej so čist isti kot pri 147, kako si upajo...
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

sej je isti kopirajo usiii
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

GT napisal/-a:kaj pravite vw golfa, opel astro, mazdo 3, ....

zdaj pa ne pisat da je samo alfa zakon bla bla bla

to že vsi vemo napišite kaj menite o drugih znamkah v tem segmentu vaša opažanja izkušnje ...
Se mi zdi da je Astra daleč najbolj vredna nakupa, no mogoče še Mazda 3 , ampak je japonc, ja pa Megane mi je tud kr dobr, če ne druzga k japonc al pa nemc ni.

Pri Golfu zamerim to ker jih je ko blata, poleg tega ima le še renome kao kvalitetnega traktorja, da o opremi in ceni ne govorimo.Sicer pa zelo zanimiv članek je sledeč;
"Februarja bo zabrundal brezturbinski 2-litrski SDI. Dizel zmore 140 Nm pri 2.200 vrtljajih in 75 konjskih moči pri 4.200 vrtljajih. Skromen hlev se do 100 km/h prikoplje v 16,7 sekunde, opeša pa pri 163 km/h. V zameno se oddolži s skromno porabo, ki v povprečju znaša 5,3 litra dizelskega goriva. Motor je opremljen z novim sistemom predgretja. Najcenejši Golf s takšnim motorjem bo stal okoli 22.000 evrov."
Vir. http://www.avtomania.com

pri Audiju pa spet govoru le cena.Za nekaj več kot 6 mil. sit grem jest raj v Italijo iskat GTAjko ne pa ta bedni avto, k nima nič novega oblika pa ena in ista.Na bruhanje mi gre ko vidim kakšno A3ko pa kakšnega presranca not!!!!

147, mi je še zmeraj daleč zakon!!!
Lp G.A.
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Vsakomur svoje. SDI je pač za v mesto in starejše ljudi. Niso vazni pospeški, važna je tržna niša, katero je VW s tem zagotovo zadel in prodal ogromno SDI-jev.

Glede GTA in A3:
V nemčiji je recimo med GTA in A3 3.2Q le 600€ razlike v prid alfe. Oba imata 250 konjev, audi za 20Nm več navora pri samo 2500 obratih in ne 4800! Alfa ima sicer za 0.2s boljši pospešek ampak je brez štirikolesnega pogona. kar v le malo mokri cesti rezultal zelo obrne.
Da ne govorim koliko goriva manj porabi A3 in da ima višjo končno hitrost.

Zdaj pa se vprašaj!
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

BTW: Končno hitrost ima nižjo kot GTA :D (DSF)

Drugo kot drugo pa je odvisno kaj avto da od sebe na cesti, tukaj pa audiju prenos moči k zadnji os preko haldex sklopke niti ne pomaga dosti. Sploh na asfaltu ne. Volanski mehanizem pa ti pomaga ogromno in če vemo, da ima audi Ackermanove lastnosti pri vodenju prednjih koles, alfa pa reverse Ackerman in to kar nekaj stopinj, potem je rezultat jasen. Na parkirišču je brez izjeme audi mnogo boljši, pri polnih obremenitvah v ovinku pa ne bo izkoristil možnega oprijema gum niti približno tako kot alfa! Glede motorje pa je tako, da je audijev res bolj prožen, a žal tudi manj iskriv in kar je zelo pomembno TEŽJI.

O zgodovini obeh znamk pa itak ni za zgubljat besed!

Upam, da nisi dobil občutka, da trdim da je audi slab, napisal sem ti le nekaj lastnosti, ki jih ima GTA boljše. Res pa je, da je normalnemu uporabniku bolj prilagojen audi, na pisti pa se razmerje obrne!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
AR-146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2668
Pridružen: Ne Okt 05, 2003 12:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

mam ma kompu posnetek 147 GTA , golf R32 in S3 pa se je GTA najbolje odrezala
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

pa človek kaj pr alfi GTA gledaš na porabo???
pol nebi sploh blo prvenstvo F1, če bi blo odvisn vse od porabe benza.
sigurn bi blo najbolš da bi Schumi vozu seicenta SDI :roll:
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Saj je tudi F1 odvisna od porabe. Več porabiš, dalje tankaš. V civilu to pomeni še več plačaš.
Čeprav je poraba ena izmed zadnjih stvari po kateri bi gledal.

Končno ima audi po Autobild 250, alfa 246. Jaz pa močno dvomim da gre katera manj kot omejenih 250!
Teo, jaz vozim izpeljanko quattra in ne ti meni nič ne pomaga dosti. Teoretično lahko na cesto spraviš dvakrat toliko momenta kot pri dvokolesnem pogonu. Sploh pa na mokrem.
Kje si to o akermanu videl in kaj točno je to + zakaj potem 90% avtomobilov nima te reverse variante.

To z motorjem pa spet en sam velik bla, bla! Če alfa prav potegne šele nad 4000 obrati je iskriva! Če to dela recimo kakšen vvti, Wankel ali RS, potem pa je to nek brezvezen motor brez navora in nasploh nevozen,...

Pa teža? Audi 1495kg, Alfa 1435kg. ZLO pomembna razlika ane?
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:Saj je tudi F1 odvisna od porabe. Več porabiš, dalje tankaš. V civilu to pomeni še več plačaš.
Čeprav je poraba ena izmed zadnjih stvari po kateri bi gledal.

Končno ima audi po Autobild 250, alfa 246. Jaz pa močno dvomim da gre katera manj kot omejenih 250!
Teo, jaz vozim izpeljanko quattra in ne ti meni nič ne pomaga dosti. Teoretično lahko na cesto spraviš dvakrat toliko momenta kot pri dvokolesnem pogonu. Sploh pa na mokrem.
Kje si to o akermanu videl in kaj točno je to + zakaj potem 90% avtomobilov nima te reverse variante.

To z motorjem pa spet en sam velik bla, bla! Če alfa prav potegne šele nad 4000 obrati je iskriva! Če to dela recimo kakšen vvti, Wankel ali RS, potem pa je to nek brezvezen motor brez navora in nasploh nevozen,...

Pa teža? Audi 1495kg, Alfa 1435kg. ZLO pomembna razlika ane?
V mokrem je 4x4 zakon, brez dileme. V suhem pa malo manj, saj se kar nekaj moči izgubi pri izvedbi takšnih prenosov. Sploh izvedbe z viskozno sklopko imajo porazne izkoristke napram običajnim avtomobilom. Seveda se na mokrem spločajo, na suhem pa kar lepo papcajo motorni navor. Glede Ackermana pa je zelo preprosto, če je krmiljenje reverzno ali pararelno požira gume, cena dobro lego. Zato dirkalni avtomobili tako uničujejo gume, žal pa je tudi tako, da brez tega ne dobiš res dobrega vodenja. To sem celo preizkusil v resnici in ne le bral v knjigah in sicer na lanskih testiranjih Formule S, ko smo žal šele po dveh dneh pogrunatali zakaj imajo kanadčani tako dobre čase na osmici, mi pa ne. Potem smo imeli skoraj iste. Je pa res, da smo morali spremeniti zgradbo premnika in še to le preko prsta, saj nismo imeli časa vse preračunat. Računalniki pač ne palijo na angleške vtičnice s tremi luknjami. Pa še nekaj je narobe z Ackermanom, slabši je pri majhnih hitrostih in velikih odklonih(parkiranja). Zato je lažje na parkirišču obrniti tovornjak kot pa katero koli GTA! Vseeno pa je sramota, da Audi, če je športnik, nima tako izvedenega krmiljenja. Potem pa se vidijo uspehi v ETCC!



BTW: Verjamem, da si zadovoljen s 4X4, Zoran je tudi, samo on ima drugačno izvedbo in zato poči S2000 na 400m, če je treba! :)
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Cuore Sportivo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2145
Pridružen: Ne Nov 16, 2003 8:31 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

Teo napisal/-a: BTW: Verjamem, da si zadovoljen s 4X4, Zoran je tudi, samo on ima drugačno izvedbo in zato poči S2000 na 400m, če je treba! :)
a pol sam zarad 4×4 poči S2000?
al še zarad tega k zna speljevat?
Walter de' Silva
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 147
Pridružen: So Nov 08, 2003 12:43 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

Ne vem o kakih izkoristkih ti to govoriš. Saj pa ima A3 skoraj enake pospeške kot GTA in to pri večji teži! Če bi ble izgube v quaddru tolk velike, potem bi moral biti motor velik bolj močan kot pri GTA. Al se motim.

Pa daj ti meni dokaži to, da ima Alfa tist reverse ackerman. Kje si to prebral. Ker tako kot ti praviš je to zate nevemkako očitna sramota, 90% folka pa za to še slišalo ni, čeprav bi bla to marketinško zelo ugodna prednost za GTA.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Walter de' Silva napisal/-a:Ne vem o kakih izkoristkih ti to govoriš. Saj pa ima A3 skoraj enake pospeške kot GTA in to pri večji teži! Če bi ble izgube v quaddru tolk velike, potem bi moral biti motor velik bolj močan kot pri GTA. Al se motim.

Pa daj ti meni dokaži to, da ima Alfa tist reverse ackerman. Kje si to prebral. Ker tako kot ti praviš je to zate nevemkako očitna sramota, 90% folka pa za to še slišalo ni, čeprav bi bla to marketinško zelo ugodna prednost za GTA.
Kaj pa folk ve o avtih! Koliko folka sploh ve kako se načrtujejo podvozja, kako pomemben je kingpin angle, caster...

Pa BTW za to kar nihče ne ve, ni reklamna poteza. To potem samo čutijo vozniki, ki vozijo te avte na robu. Alfa pa itak ne propagira dovolj svoje športnosti, kje pa napišejo, da so šestkrat osvojili ETCC...

Glede izkoristkov pa tistih 0.3s kar je AUDI počasnejši res ne pove dosti, priznam!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Odgovori
  • Informacija