Še koga platišča spominjajo na kaj?

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Jebeš felne, če nima srca!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Zombi, sej v Alfi 147 JTD 16v in v novi Opel Astri cdti 1.9 je isti motor!
Slika
Giorgio Armani
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1184
Pridružen: Sr Okt 29, 2003 7:40 pm
Član Alfa Kluba: 0

Byrkus napisal/-a:Take felge je kot prvi uporabil Walter Wolf na enem svojih po naročilu narejenih lamborghinijih ca. 1978, prvič sploh so se pa pojavile leta 1974 (pred 30 leti) na prototipu Lamborghini Bravo.

Odgovornost za obliko je 'prevzel' Marcello Gandini, takrat glavni oblikovalec Bertoneja. Morebiti bi moral že takrat zavarovati svoj design s patentom...? Ali je obliko felge odkupil kdo drug? Ali pa je tukaj enostavno 'divji zahod', kar se tega tiče - 'to se mi dopade, to bomo vzeli, pa me nič ne briga čigavo je'?
Ti me pa zmeraj navdušiš z tvojim bogatim zakladom glede avtomobilzma.Vsaka čast!

No ampak zgornje so nekako precej podobne Alfinim feltnam:) tako da Renault by copy
Lp G.A.
Uporabniški avatar
zombi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1933
Pridružen: Ne Okt 12, 2003 7:58 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 159 2.0 JTDm
Kraj: Logatec
Kontakt:

veloce napisal/-a:Zombi, sej v Alfi 147 JTD 16v in v novi Opel Astri cdti 1.9 je isti motor!
Ja in avto izgublja dušo, postaja samo še eden iz množice.., razlika je pa le v lepše krojeni obleki.
Za dober avtomobil pa ni dovolj samo motor ali "obleka".
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

veloce napisal/-a:Zombi, sej v Alfi 147 JTD 16v in v novi Opel Astri cdti 1.9 je isti motor!
Ja, ampak je Alfin motor v opelici, ne opeličin motor v Alfi!

Je mal prednosti.... Vsi bi radi neko športnost...
Uporabniški avatar
dizl
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Pe Dec 05, 2003 1:46 pm

Motor in pleh še nista avto, razliko naredi kar je vmes. Majhni dizli imajo itak zvok nadnagravžen, pleh pa je pač subjektivno nekomu všeč, drugemu ne. Tudi Ibica je podobna 147 in ima dober dizl, pa še vedno ni alfa..
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Če bi v kadeta zmontiral alfin motor še tudi ne dobiš alfe! Glavna je celota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
mikelis
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: So Maj 08, 2004 1:37 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Otočec
Kontakt:

Ja, isti motorji, iste platforme in podobne dizajnerije. Petkrake feltne (oz. pet-luknjaste), so od nekdaj veljale za italijanske. Je pa menda res, da je petkraka feltna ena najlepših, najtrpežnejših (toga in trdna) in najpopularnejših. Tri karke feltne so bile modna muha, štirikrake so pa sam za vzorec delali.

Da pa potolažim:
Reno je lahk še toliko lep in z lepo feltno, pa bo samo kopija. Vedno se vidi, kdo da v izdelavo feltne več duše (??) in kdo samo za hitrim poceni izdelkom. Sej je zastava tud na YUGE dajala kopijo mercedesovih feltn, pa so še vedno bile očitna kopija, ko si jih skup pogledou.

Ni pa tudi vse v "istem motorju". Seat in Škoda imata tudi folksove motorje, pa se ve vrstni red tehnologije in zmogljivosti. Najbolj dodelani "nam", uni mal zgrešeni in starejši pa "vam". Ko je že zdavnaj kraljeval 4 točkovni vbrizg, je škoda v Feliciji Prijavila "iiiii" uznako. Monotronic, seveda. Če si pod štantgasom nahitro pohodu in spustu gas, je crknila, ker si zmedu elektronko. Vsaka samara 1.3 in moja florida 1.4 je šla bolje in bila bolj poskočna v praksi od škode (pa isto konjev na papirju in celo več navora v prid škodi). In s Fabijo so šele pri Škodi (kot v YUGU leta 90 na veliko napisali EFI), na Fabiji pa MPI! multipoint injection. Z razliko, da je FIAT yugu že takrat dobavil MPI...

Opel je dostavno vozilo, alfa pa je, kar je. Z istim motorjem ali z drugim.
LP, mikelis
Odgovori
  • Informacija