1984 Saab 900 Turbo

Mnenja in izkušnje z ostalimi avtomobili
Odgovori
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja, nekateri že veste, da sem precej povezan tudi s Saabi oziroma s slovenskim Klubom ljubiteljev vozil Saab (kar ne zmanjšuje ljubezni do Alfe, da ne bo pomote :wink: ).

V glavnem, včeraj sem imel priložnost preizkusiti v naslovu omenjeni model, avto ima po števcu nekaj čez 240.000 kilometrov, vendar smo glede tega skeptični vsi, vključno z lastnikom - pa ne zaradi slabega stanja vozila, ampak preprosto zaradi dejstva, da avto šteje že 22 let in je povprečna kilometrina takšnih avtov približno enkrat višja (rekorder ima prevoženih čez 910.000 milj oziroma slab milijon in pol kilometrov).

Torej, nekaj vtisov, ki pa so žal omejene narave, namreč "testni krog" je potekal po neznani cesti, v temi in s precej vlage na asfaltu. Kljub temu je Saab izjemno prepričljiv, kljub neželenim detonacijam (še v fazi ugotavljanja, kako jih odpraviti) turbo vleče odločno, že od približno 3.300 obratov, brez težav pa je moč spraviti pogonska kolesa v vrtenje v prazno v tretji prestavi tudi na suhem asfaltu. Po mojem mnenju precej impresivno za avto takega datuma izdelave. Najbolj pa me je presenetila sama lega avtomobila. Vsi vemo, da je Alfa 75 hudo dobro uravnotežen avto in ima lego za vozilo iz sredine osemdesetih fenomenalno - dotični Saab pa se z njo brez težav kosa ali pa jo celo prekaša. Kljub bolj mehko naravnanemu podvozju, zelo močnem servoojačevalniku volana in izrabljenim sprednjim amortizerjem avto ne preseneča, je dolgo nevtralen in ne pozna nikakršnega "torque steer", ki je tako značilen za prisilno polnjene motorje, ki moč prenašajo na prvi kolesni par. Najbolj impresiven je avto v vožnji v dolg vzpon, saj mu sape nikakor ne zmanjka.

Da na koncu omenim še to, da ima avto usnjeno oblazinjenje, klimatsko napravo, električni pomik stekel in ogledal - marsikaj sem pa še pozabil. Zanimiva je tudi poraba, ki nikakor in nikoli ne preseže 12 litrov na 100 kilometrov.

Sedaj komaj čakam izpolnitev obljube lastnika tega vozila, ki je dejal, da bomo naslednjič avto preizkusili v povsem suhih pogojih ter podnevi.

Pa še nekaj tehničnih podatkov in fotografij vozila:

Slika

Slika

Slika

Tehnični podatki:

1985 ccm, 4 cilindrski 8 ventilski turbinsko polnjen agregat
Največja moč 147 KM pri 5.000 rpm, največji navor 236 Nm pri 3.000 rpm
0-96 km/h: 9,0 s
0-160 km/h: 29,2 s
Najvišja hitrost 196 km/h
Skupna teža vozila 1.250 kg
Dolžina vozila 4740 mm
birdy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1110
Pridružen: Če Nov 13, 2003 10:31 pm

takega samo da je bil 900S turbo(malo mocnej) sem pa jest htel kupt(sam pol sem raje vzel 75 1.8t)


drugace je pa avto bomba->jebi ga saab je pac tovarna letal, ki so se odlocl postrani se kak avtek narest:)

ps
edini razlog da nisem vzel 900s turbo je bila ogromna kilometrina(in takrat nisem poznal nobenega serviserja za saab-zdaj bi ga najbrz vzel)

pss
ne narobe razumet 75 je bila PRAVA odlocitev
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Joj, kera kocka! =D> =D> =D>
Mater je dober. V Polju dostikrat vidima enakega, pa bež usnjen interier.

Za še več užitkov pa priporočam krog z AERO-tom! :firedevil:
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

@Damijan: se strinjam, še sploh po tem, ko imam že nekaj kilometrov z 9000 Aero narejenih. 225 konjskih moči - a kljub temu je 900 precej bolj "hudoben"; 9000 pač vleče in vleče in vleče, 900 pa najprej nič - potem pa udari v hrbet. Drugačna narava turbine pač.
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

in kaj ste najdl da je delal normalno pol ... če ni skrivnost ... j ebla neka neumnost ne? :)
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

@rapbit: to je drug avto kot tisti, ki smo ga mel na tapeti pri Daretu, tisti še vedno ne dela kot bi moral :roll:
rapbit
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1876
Pridružen: To Jun 15, 2004 9:08 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: lublana trnovo

aaa ok my bad:)
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-za takšno moč hitrost ni impresivna,AR 75 ni neka lepotica,se pa precej da porihtat (recimo 3,0 V6 look),saab v tej obliki mi ni všeč,raje bi izbral novejši tip,ker drugače imam respekt do njih :wink:
Uporabniški avatar
Uroš
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3652
Pridružen: Po Mar 22, 2004 4:35 pm
Kraj: Maribor-Tezno

SAAB , bi imel !
Uroš
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

meni osebno en izmed top saabov! sicer se se nism vozu v njem, ampak po tem kar vidim in slisim je zakon avto! se posebi sm se nad njem navdusil, ko sem gledal wheeler dealers ko sta ga rihtala!
bi mel, takoj!
Slika
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No, tisti pri Wheeler Dealers je bil pa šestnajstventilc z mislim da 175 konji in še bistveno izboljšanim podvozjem =D>
urse
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 228
Pridružen: Sr Nov 15, 2006 6:55 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: kras

po mejnem prehodu fernetiči prvi odpad na levo proti opčinam je tam en saab 900 (se mi zdi da gle al neki tazga)
lih tolko za informacijo sm ga dns vidu.
sam gas in dowge luči
Odgovori
  • Informacija