LINK kjer bo predstavitev v živo ob 15h, seveda 8. februarja.
https://www.alfaromeo.com/tonale-reveal?adobe_mc_ref=#
Menda ja ne...samo tak fiasko še naj skupaj spravijo kot pri Peugeojih pri katerih moraš najprej dobesedno stestirat položaj za volanom ker imajo nekateri ljudje težavo z delnim zakrivanjem displaya zaradi pozicije volana
Drugače sem pa tole zasledil, ne vem če je kej resnice na tem:
Informazioni produttive:
- Presentazione stampa 8 Febbraio 2022
- Inizio produzione marzo 2022
- Inizio delle vendite 4 giugno 2022
- Assemblata a Pomigliano d’Arco
Informazioni tecniche:
- SUV di segmento C
- Dimensioni 4528x1835x1601 mm
- Piattaforma S-USW “Hybrid”
- Sospensioni di tipo McPherson
- Infotainment U-Connect 5 sviluppato in collaborazione con Harman fino a 10,25” con comando vocale Amazon Alexa ed Apple Car Play ed Android Auto wireless
- Virtual cockpit fino a 12,3”
- ADAS
- Fari full led e Matrix led
Motori:
- 1.5 T4 MHEV DCT7 130 cv (EMEA)
- 1.5 T4 MHEV DCT7 160 cv (EMEA, IAP)
- 2.0T 255 cv (NA, MEA)
- 1.3 T4 PHEV AT6 275 cv (EU, NA)
- 1.6 Multijet DCT7 130 cv (EMEA)
The DCT7 is the new gearbox made by Magna that replaces the C635 TCT used to date and that should incorporate an electric motor inside. The AT6 should be the AISIN currently mounted on 500x, Compass, Renegade The 2.0T (with AT6 AISIN, the AT9 ZF or the DCT7 Magna) is the engine of the Giulia "turned from the wrong side" in LO (Low Output) version; the HO version is the 330hp one used (on the right side) by Maserati and, hopefully, by Giulia MCA from the end of this year.
Je sicer delno v italjanščini vendar dovolj razumljivo