Alan napisal/-a:Ojoj kaksna kanta, pa bo tko kot nekoc 75 sedaj giulia zadnja prava alfa
Žal imaš prav. Najbolj pa pogrešam spiderco. Lahko pogledamo pa tudi z druge, bolj optimistične plati in ob dejstvu, da je človek sposoben prilagoditve na vse živo, se da požreti tudi ta "alfa trend". Včasih pogledam okoli sebe in se počutim kot da me je povozil čas.
Ja veliko boljse, pa vseeno, ne bom jim odpustil da niso izkoristili rwd platforme in razvili se vsaj 2 verzij avta (sw, coupe)
Upam da se bo vsaj dobro prodajal tonale da bo kej viska evrov za kak zanimiv avto.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
RWD platforma za ta rang je finančno popolnoma nesmiselna, saj pri 99% kupcev tega ranga ne igra vloge, in ne bi opazili, da se avto pelje vrhunsko ali povprečno za SUV-ja. Vsa ostala konkurenca je tudi prešla v tem rangu na FWD. Cena z RWD zasnovo bi pa bila enaka kot bo sedaj, ko je platforma mnogo cenejša za proizvajat. Pa RWD bi pomenil tudi manj prostora zadaj. Tako da je ta opcija absolutni no-go.
Vsekakor pa je žalostno, da so uporabili res tako ne-napredno platformo; sploh ker 2-3 leta zamujajo s prihodom na trg. V tem času bi lahko naredili ali nadgradili to platformo v eno najbolj naprednih FWD platform na tržišču, s precej naprednejšim vpetjem spredaj in zadaj. Zdaj pa je to na žalost samo preoblečen Jeep Compass.
Alfa si vsekakor zasluži neprimerno bolj napredne in dodelane zasnove, sploh po tem ko so leta 2016 z Giulio naredili avto z najbolj napredno platformo v segmentu, z najnižjo maso, najmočnejšim motorjem, najboljšo vozno dinamiko in voznimi lastnostmi,... in postavili merilo vsem ostalim! BMW je šele 5 let kasnej predstavil M3jko ki Giulio prehiti, pa še to na račun precej trše nastavljenega vzmetenja in večjega nagiba sprednjih koles, ker je vpetje spredaj/zadaj na Giuliji še vedno opazno naprednejše.
Žal je Tonale iz tega vidika precej neprepričljiv.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Glede na to, da bo počasi tudi Alfa 100% električna (2028) niti ne vidim več "prave" Alfe v prihodnosti. Elektromotor, baterija, kot vsi v koncernu, trše nastavljeno podvozje in prepoznavne linije.
Lizard, nihče ni rekel, oz. se spraševal, čemu ni Tonale na RWD platformi.
Nekateri "jamramo", ker Alfa ni bolj izkoristila RWD platforme za še kakšne druge modele oz. različice ...
Če prav razumem predstavitev, je Alfina filozofija izdelovati športne, a še vedno uporabne avtomobile. Zato tisočinke sekunde ne morejo biti edini kriterij. Avtomobil je celosten izdelek. Bolj razumno vprašanje je, kako se hibridi starajo
Razmišljam, da bi bilo kar se prodaje tiče bolj modro najprej ponuditi nekaj, kar spada v t.i. B segment ( razred ). Tak crossover se ta hip najbolje prodaja. Q2, 2008, T-Roc, T-Cross,....., tega je malo morje. Tonale je v principu zamenjava za Stelvio. Za Alfista to seveda ni, ostali potencialni kupci najbrž tako vidijo. Brennero mora čimprej na cesto, plus en dober hatchback ( npr. Giulietta Nuova ).