Zadnje novice

Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » So Jul 11, 2020 9:39 pm

Končno, poleg vseh aktivnosti končane tudi vse priprave! Končno bodo šle stvari nazaj na avto!
Pod vetrobranskim prostorom skidano, še nižje pa ni ni volanske letve in staba…
Slika Slika Slika Slika Slika

Dokončno pripravljeni amortizerji, stabilizatorji, pogonske gredi, prednje roke, obnovljena volanska letev čakajo na montažo.
Slika Slika Slika Slika

Na menjalniku sem malo še razdrl pri prestavnem avtomatu in zamenjal že čisto razpadlo mašeto. Manšeta pa je zgodba zase in se je dobava »v roku do ene ure« zavlekla do popoldneva in tako sem vrgel petek v nič! Zaradi čakanja…
Slika Slika Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5778
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a El Barto » Ne Jul 12, 2020 7:05 pm

Res pohvalno Damijan. Le tako naprej.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6500
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Po Avg 24, 2020 11:40 am

Se trudim, ElBarto :)

Ja, zadeva je končana. Komaj spravil skupaj do 10.08., ko poteče tehnični pregled… :D

Spredaj je šlo vse skupaj bp! Po prvi testni vožnji se je odprl novi svet. Je fino, ko je podvozje novo v kompletu in ne samo posamezni deli… 
Slika Slika Slika Slika

In, ker je bila zamenjana volanska letev, je bilo potrebno zamenjati tudi olje v celotnem sistemu. In Italijan ne bi bil cigan, če ne bi nesmiselno »konstruiral« količine potrebnega olja! Seveda je bil 1 liter premalo in sem moral kupiti še 1 liter, od katerega sem porabil le kak deciliter, morda!
Je pa res, da je sedaj upravljanje avta tudi na čisto X nivoju, v pozitivnem seveda.
Slika

Potem pa še reševanje težav zadaj…
Tudi zadaj je malo mimo narejeno, da vsako podiranje zahteva menjavo kolesnih ležajev in ABS senzorjev!  In to po tamalem znese dodatnih 500-600€… Nepotrebnih stroškov. Na koncu z ležaji ni problem. Nisem hotel dajati preveč in sem vzel neke XY proizvajalca NK, Danska. Za celih 50€/kos, jaz sem vzel 2 in tako odštel 49€/kos. Zadeva pride domov, iz firbca odprem škatlo, notri pa SKF ležaji! Je bilo malo nasmeha na obrazu!
ABS senzorje sem pa komaj dobil. 1 v IT in 1 s PL. Vsak po 100€.¸
Vmes sem še zamenjal vse puše na prestavni ročici in pa prestavno bunko.
Zadnji most je dobil peskanje in barvanje, prašno.
Vsi ostali deli pa so bili že pred pripravljeni, obnovljeni!

In ko sem se vedno hvalil, kako je Kappa brez rje, sem bil tukaj presenečen, kako so zadnji koloteki kar rjavi. Površinsko. Spredaj nič sledi o rji, zadaj pa kar nekaj. In primerjam z drugo mojo, starejšo Kappo, ki je zadaj še čisto v tovarniški barvi po kolotekih in mi nič ne gre skupaj.
In mi potem nekega dne prileti iz riti v glavo, spredaj plastične kolotečne zaščite, zadaj pa tekstilne, kot tapison. Ja logično, ko se tekstil napije vode in pozimi še dodatek soli, je vse na vlagi, dokler se tepih ne posuši. S plastike pa vse sproti odteka.
Seveda sem doma hitro poiskal plastične kolotečne zaščite in jih potem namontiral.
Torej, koloteke vse očistit do pleha, premazati z Würth konverterjem, 2x sloj 2K temeljne, čez temeljno plast fugirne mase in čez to še 2x sloj body-ja. Upam ,da bo za nekaj časa.

Sestaviti zadnji del, ko je vse pripravljeno, je šala mala. Avto še opral in naslednji dan gasa na tehnični. Samo zapeljal preko steze in gasa!
Potem pa še optična nastavitev podvozja in se vozimo.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5778
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a El Barto » Po Avg 24, 2020 2:27 pm

Drugega na vem rečt kot ... bravo =D>

Jaz bi verjetno tudi moral kaj na 147 še zrihtat, ampak bom raje zamenjal osnovo za GT-jko in po potrebi premetal razno robo z ene na drugo.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo 166 2.0 TS 2000
Alfa Romeo 147 1.6 TS 2001
 
Prispevkov: 6500
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Kraj: Gorje

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Avg 25, 2020 4:05 pm

Uroš THNX, je bilo kar nekaj vloženega v to. Sem istočasno delal X različnih stvari... :)
Nikoli dolgčas.

Seveda se je pred časom pojavila še ena jeba, ekspanzijska posoda. Originalna se mi je že uscala, na spoju med zgornjim temnim in spodnjim svetlim delom. Zamenjal z drugo, ki pa se je sedaj uscala na priključku povratnega voda.
In jeba ne bi bila totalna jeba, če se ekspanzijske posode ne bi dobilo več. Brskam po netu, samo rabljeno in potem slučajno v IT najdem novo, ki pa seveda ni bila za mojo kočijo, ampak za 20V turbo. Razlika samo v enem dodatnem priključku, ki ga je bilo potrebno blindirat.
Vse uspešno izvedeno in zadeva drži vodo!

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5778
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a skyblue » Če Avg 27, 2020 10:43 am

Damijan napisal/-a:Uroš THNX, je bilo kar nekaj vloženega v to. Sem istočasno delal X različnih stvari... :)
Nikoli dolgčas.

Seveda se je pred časom pojavila še ena jeba, ekspanzijska posoda. Originalna se mi je že uscala, na spoju med zgornjim temnim in spodnjim svetlim delom. Zamenjal z drugo, ki pa se je sedaj uscala na priključku povratnega voda.
In jeba ne bi bila totalna jeba, če se ekspanzijske posode ne bi dobilo več. Brskam po netu, samo rabljeno in potem slučajno v IT najdem novo, ki pa seveda ni bila za mojo kočijo, ampak za 20V turbo. Razlika samo v enem dodatnem priključku, ki ga je bilo potrebno blindirat.
Vse uspešno izvedeno in zadeva drži vodo!


Zanimivo, meni se je na vseh alfah (166, 147, 156 in 159 ) pojavila ista težava, kot je vidna na tvojih slikah.. Na povratnem vodu ekspanzijske na vrhu posode porine železno cevko ven iz ekspanzijske, posledično se plastični del odlomi in pušča...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 718
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 8:06 am

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a skyblue » Če Avg 27, 2020 10:49 am

Zakaj si menjal zadnje ležaje ? Če niso bili fuč se jih da pobrat dol iz pesta ter potem nataknit nazaj. Vsaj pri 166 to ni noben problem. konstrukcija je na videz podobna.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 718
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 8:06 am

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorNapisal/-a Damijan » Če Avg 27, 2020 11:07 am

V mojem primeru bi bil del ležaja uporaben. Zaradi starostu, ko ležaj vlečeš s premnika, se uniči zadnji del, ki zapira kletko ležaja. Pa še del kletke, ki je na premniku, se tudi deformira, ko ga zbijaš stran.
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5778
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Prejšnja

Vrni se na Ostali ITALIJANSKI avtomobili

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost