tudi meni se ne dopade glih ta tanova oblika za razliko od tastare Delta Integrale, S4 je pa itak legenda.
Pri ta novi me pa motijo predvsem te preveč(po mojem mnenju)zaobljene linije ker s tem izgubi nevaren in zajeban videz kot ga inata S4 in Integrale
Meni tudi ni bila všeč nova 5-vratna, ko pa sem vidu takrat to 3- vratno,
mi je bila pa prav huda. Na slikah se sicer ne vidi toliko, ampak 3-vratna (HPE) različica se razlikuje po širjenih blatnikih, prednjih in zadnjih.
Jaz sm se zanimal za ta avto, in že po opisu prodajalca, ni nevem kaj. K je reku da je že pač star in ni nov pa... Tudi tako po tistih športnih nosnicah na havbi se vidi da je bil avto v rokah mojstra. Škoda za tak redek avto. Motor je v sorodu z alfinim 1.8 TS, najdeš ga tudi v lybri stilu, barchetti, coupeju, puntu HGT, ni slab nekoliko cenejši za vzdrževanje kot 1.8 TS, pa podobno je treba paziti na olje.
Lancio S4 Stradele so nardili samo zaradi homologacije za B-grupo, ki je zahtevala določeno število serijsko izdelnih avtov (200) da so z njim lahko nastopili. Večina narejenih so pa itak takoj uporabili za dirkanje
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.