'Delovni Izlet' po berlinski podzemni železnici
Podelitev prestižnega naziva evropski avto leta 2008 (“Car of the Year 2008”), ki ga je osvojil Fiat 500, bo 28. januarja v Berlinu. V znamenju prihajajočega dogodka, so v nemškem glavnem mestu del podzemne železnice prvič odstopili avtomobilskemu proizvajalcu.
Do 27. januarja bodo lahko uporabniki podzemne železnice občudovali dva Fiata 500 “oblečena” v ekskluzivno biserno belo barvo karoserije, ki ju bo na posebnih platformah prevažala lokomotiva. Fiat 500 tako vsak konec tedna potuje po delu podzemne železnice (145 km), s katero se ob “vikendih” prevaža približno 1,8 milijona potnikov.
Omenjeni vlak vozi mimo 170 postajališč, na katerih bodo lahko potniki podzemne železnice občudovali Fiata 500. Med avtomobiloma je hudomušen napis »Srečen novi avto leta« (»Happy new car of the year everybody«), ki skupaj z dobrimi novoletnimi željami mimoidoče opominja tudi na prestižno nagrado, ki jo je osvojil avto.
Berlin je Fiata 500 sprejel z enakim navdušenjem kot ga je moč opaziti po vsej Nemčiji – o tem govori tudi dejstvo, da je bilo v samo dveh mesecih (lansiranje je bilo konec oktobra lani) več kot 5.000 naročil.
Fiat 500 se vozi na London Eye
Fiat 500, evropski avto leta 2008, je v ponedeljek, 21. januarja z »vožnjo« na londonskem razglednem kolesu London Eye naznanil svoj prihod v Veliko Britanijo. Pričakovanje prihoda glavne zvezde večera, Fiata 500, se je začelo že ob 18. uri z nastopi priljubljenih vrhunskih glasbenikov: Mike, The Feeling in The Vibrants.
Na slavnostni dogodek je prišlo 1500 povabljenih gostov ter približno 500 znanih osebnosti, med njimi Kelly Osbourne, Jade Jagger, Eva Herzigova, Eddie Jordan in Leah Wood. Ob 20. uri, natanko 500 ur po začetku leta 2008, so se oči Britancev zazrle v nebo: najvišje panoramsko kolo v Evropi je bilo svečano osvetljeno v različnih barvah, v eni od steklenih kabin, pa se je nad London popeljal Fiat 500.
Dogodek sta spremljala nacionalna radio in televizija, neposredni prenos je bil tudi na spletnih straneh Fiatovih prodajalcev v Veliki Britaniji ter na
www.fiat500.com. Fiata 500 si bo v posebni kabini razglednega kolesa mogoče ogledati do 3. februarja. Tako bo v 14-ih dneh »prepotoval« približno 84 milj, ne da bi obrnil volan.
Felipe Massa vozi Fiat 500
Včeraj (ponedeljek, 21. januarja) je Felipe Massa v Monte Carlu predstavil svojega novega Fiata 500, ki ga poganja ekskluzivna različica motorja 1,4 z 88 kW (120 KM). Omenjenega Fiata 500 odlikujejo tudi unikatne podrobnosti, kot je na primer vgraviran Massov podpis na okrasni letvici pri vratih.
Fiat 500, ki ga je prejel voznik Ferrarijeve ekipe, je bele biserne barve, notranjost je v rjavi barvi. Seveda gre za športno različico, z električnim strešnim oknom Skydome, aluminijastimi platišči R16 in rdečimi zavornimi čeljustmi. To, po čemer se avto razlikuje od drugih, je poskočen, posebej prirejen 1.4 16v motor, s povišano nazivno močjo 88 kW (120 KM), ki prihaja iz oddelka Fiat Powertrain Racing (Fiat Powertrain Technologies). Gre za oddelek, ki je zadolžen za dizajn, raziskave, razvoj in izdelavo motorjev za tekmovalne namene, za izdelavo določenih delov, s katerimi povečujejo učinkovitost bencinskim in dizelskim motorjem, pa tudi za izdelavo posebnih omejenih serij motorjev.
Poseben športni Fiat 500 je torej v lasti simpatičnega nadarjenega brazilskega voznika formule 1, ki si je v minuli sezoni šestkrat pridirkal najboljši štartni položaj, zabeležil tri zmage (VN Bahrajna, VN Španije in VN Turčije), končal sezono 4. mestu v skupnem seštevku ter pomembno prispeval k osvojitvi konstruktorskega naslova Ferrarijeve ekipe in zmagi moštvenega kolega Kimi Räikkönena. Ti veliki športni dosežki se odlično skladajo z avtom, ki je prav tako osvojil precej prestižnih mednarodnih nagrad, kot so evropski avto leta 2008 (“Car of the Year 2008”), evropska nagrada za karoserijo “EuroCarBody 2007” ter nagrada “Auto Europa 2008”. Tako imata brazilski voznik formule 1 in Fiat 500 veliko skupnega. Športne in osebne lastnosti Felipeja Masse poudarja tudi Fiat 500 – avtomobil, ki je priljubljen in nekonvencionalen ter hkrati inovativen in uspešen.
Posebna edicija "We Love (To Entertain You)"
V Fiatove nemške prodajne salone prihaja posebna, na 500 primerkov omejena serija italijanskega malčka, ki so jo pripravili v sodelovanju z znano nemško televizijsko hišo ProSieben TV. 21. januarja so na Nemci pričeli s prikazovanjem novega spota za njihovo 'lifestyle' znamko WE LOVE, v katerem ima glavno vlogo Fiatov 'lifestyle' izdelek z modelno oznako 500.
Vseh 500 avtomobilov bo izdelanih v enakem barvnem odtenku karoserije (Bianco Bossa Nova) na tehnološki in komfortni osnovi, ki jo ponuja serijska izvedba 1.2 8V Pop. Za vizualno odstopanje od ostalih primerkov so uporabili le dve rdeči bočni nalepki z logotipom WE LOVE ter 15-palčna tovarniška lahka platišča s setom pripadajočih pnevmatik.
Več sprememb je opaznih v notranjosti. 'Ljubezensko sporočilce' je vidno na vseh štirih vzglavnikih, oblečenih v usnje slonokoščene barve, kombiniranem z rdečo tkanino. Usnje najdemo tudi na volanskem obroču, obogatenem še s komandnimi stikali za vgrajeni CD/MP3 radio v povezavi s tehnologijo Blue&Me. Med serijsko opremo se poleg običajnega električnega paketa nahaja še sistem ABS ter 7 zračnih blazin. Ob nakupu tako opremljene izvedbe bo kupec v Nemčiji odštel 12.550 evrov. Zaradi velikega povpraševanja po tem modelu se prej omenjena cena ne razlikuje bistveno od vsote, ki jo kupec odšteje ob nakupu podobno opremljene ter enako motorizirane serijske verzije.
Vir:
-
www.avto.info