Torej spet smo pri zavorah;)...po uspešni zamenjavi diskov in ploščic se mi je nekak zazdelo da bi morale zavore, ki imajo nove diske in nove ploščice nekoliko bolj "zagrabt"...zanima me če je možno na kakršn koli način nastavit delovanje zavor v smislu da bi prej zagrable( tj. da bi delovale že po rahlem dotiku na pedalo- kot je to pri novejših avtih). sicer delajo OK, sam pedal moraš stisnt nekolk več. je mogoče fora v zavornem olju?
vincenzo napisal/-a:Torej spet smo pri zavorah;)...po uspešni zamenjavi diskov in ploščic se mi je nekak zazdelo da bi morale zavore, ki imajo nove diske in nove ploščice nekoliko bolj "zagrabt"...zanima me če je možno na kakršn koli način nastavit delovanje zavor v smislu da bi prej zagrable( tj. da bi delovale že po rahlem dotiku na pedalo- kot je to pri novejših avtih). sicer delajo OK, sam pedal moraš stisnt nekolk več. je mogoče fora v zavornem olju?
fora je v tem, da nobene nove zavore, dokler se ne "uležejo" niso bogvekaj...ko boš naredil recimo 100 ali malo več km in se stvar lepo uteče bojo grabile kot morajo, brez skrbi. aja, glede na to, da ste menjavali diske, ste počistili uno mastno zadevo z diskov, ki ščiti disk pred korozijo, vendar jo je potrebno odstraniti, drugače bremze ne lovijo? najboljše s čistilnim alkoholom, benzom ali pa temeljito s čisto krpo.
ja, glede montaže diskov sem pomoje naredil vse kot je treba- tud razmastil sem jih. Sj problem ni v tem da nebi prijele, sam men bi bolj pasalo da takoj zagrabjo in ne šele potem ko fajn pritisneš na pedalo. Torej skrajšano pedalo za bremzo ima sedaj hod recimo 4 cm( do trenutka ko zagrabi zavora), jst bi rad mel pa recimo 1-2 cm.
saj pravim, celotna zadeva se mora najprej malo utečt, pa pol bo kot treba. novi diski in pakne rabijo nekaj kilometrov da se popolnoma priležejo in usedejo, pol pa bojo prijele normalno, razen če nisi dal not kakih ultra trdih bremz, ki se zelo malo obrabljajo...
je pa res, da nimajo vsi avtomobili enakih bremz, ki primejo takoj ko pritisneš na pedalko...eni primejo prej, drugi pozneje. najbolj pa na vse skupaj verjetno vpliva teža vozila. pri lahkem avtu bremze preimejo prej kot pri težjem, kar je popolnoma normalno.
lizard napisal/-a:Kappe imajo nasplošno, no vsaj moja, tak zavorni pedal, da treba malo bolj orenk pritisnit, čeprav so na moji enake zavore kot na 166kah Super itd...
Tudi sma bi si želel, da malo bolj zagrabijo takoj na začetku, tako da če kdo ve kako se to da nastavit naj kar pove.
težek motor in težek nos. kaj češ...če bi mel 1.2 dci se to nebi dogajalo
koliko kil ma tale tvoja lancia? in premer diskov?
lizard napisal/-a:Kappe imajo nasplošno, no vsaj moja, tak zavorni pedal, da treba malo bolj orenk pritisnit, čeprav so na moji enake zavore kot na 166kah Super itd...
Tudi sma bi si želel, da malo bolj zagrabijo takoj na začetku, tako da če kdo ve kako se to da nastavit naj kar pove.
težek motor in težek nos. kaj češ...če bi mel 1.2 dci se to nebi dogajalo
koliko kil ma tale tvoja lancia? in premer diskov?
Thesis ma 300 kil več, pa mu bremze takoj zagrabijo. Pač je drugače nastavljena zadeva. Sicer ma pa moja enkaj čez 1.5 tone, thesis pa 1,8 tone. Vendar ima kappa sigurno krajšo zavorno pot, če ne drugo zaradi Brembo zavor Thesis jih ima tudi, vendar ne z bencinskim 2.4 motorjem.
@bass: oprosti, sem zadnjič bolj površno prebral. Hvala
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.