fiat bravo 1.6 16v-voda zginja

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

a nisi vse pregledal, ko si menjal tesnila? pa termostat vode?, si pregledal vse cevi?
kar je meni znano se sam sistem odzrači lahko pa da se motim.

lp
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1630
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Malo preveri termostat, kolegu je podobno počel Punto. Termostat je bil kupljen nov, po parih dneh se je začel avto pregrevat, gretje pa ni toplo pihalo. Kako je pa rešil zadevo ne vem, ker je kmalu potem kupil drug avto.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ta se zihr ne odzraci sam, ker drugace nebi bilo zraka notr

ima na kilerju srauf in na cevi do pecke ima srauf, da prezracis-

menjano je pa bilo-termostat, termostikalo, vodna pumpa, komplet tesnila glave, use kar ima veze s hlajenjem motorja

in mi gre pocas ze na zivce, zakaj zadeva ne funkcionira tako kot bi morala

ampak cudn mi je da recimo zdj en tedn je normalno delal pa use, zdj pa spet neki zajebava
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Za tole bi skorajda rekel, da je kaj počeno (glava ali blok), sploh če je bila glava ravna ali poravnana in pravilno privita.

Drugače pa ko je na očetovi Nubiri prepihalo original tesnilo pri 110.000 km, ni nič bolj kadila kot običajno, le antifriz je zmetala iz ekspanzije, pa malce se je začela pregrevat.

PS
Hladilni sistemi se znajo večinoma sami dokaj dobro odzračit in malenkost zraka ponavadi ne povzroča problemov. Med vožnjo je to enostavno saj ima voda dokaj velik pretok in odnaša zrak v zato namenjene konce (ekspanzijo).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

glava je ravnana, noova tesnila, use skratka

zjutraj avto nic ne trokira ali kadi belo(ce dihtngo prebije, potem avto kadi belo, ko avto ugasnes, ce se voda nabere v cilindru, avto tudi tezko starta(vode se na stisnt), kaksno minuto trokira(ne gre po clindru, v katerem je voda)

je mozno, da kompresija uhaja v hladilni sistem(dihtunga)? bi potem bil zrak v hladilnem sistemu?

ampka avto ne daje nobenih takih simptomov, zjutraj normalno vzge, ne kadi belo, moc ima normalno,......?

kot sem napisal, je avtomobilu sla temperatura navzgor in to zelo hitro, ko sem probaval, sem poslatal cevi na kilerju ins ta bile obe tople, cev pri pecki ena je bila topla druga ne-sem prezracil tam na ceveh ki gredo do pecke,(bil je zrak notr), je temperatura takoj padla dol, pecka je zacela normalno gret, po 20 minutah spet isto? kazalec za temperaturo spet narasel(sicer ne v rdece polje na3/4 nekje, ventilatorja ni vklopil,.....

zamenjano pa vse kar se tice hladilnega sistema-od zacetka termostikalo in termostat(bilo en mesec dobro), potem smo menjali tesnilo na glavi, zraven se vodno pumpo(aluminijast impeler), in avto deloval normalno do danes, ko se je pojavil spet ta problem

na cepu za dolivanje olja ni majoneze, hladilna tekocina ne dsi po izpusnih plinih, avto ne kadi, zjutraj normalno vziga(nic ne trokira)

ce recimo nebi deloval cep na kilerju?kaksni so simptomi?

nekak se mi zdi da vodna pumpa dokler vlecevodo je vredu, ko pa zrak dobi, pa ni pretoka vode ampak ni mi vec jasno kaj bi lahko bilo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Saj ni nujno, da voda priteče v cilinder.
Pri očetovi Nubiri že ni, delala je samo mehurčke v hladilni sistem in posledično zmelala hladilno iz ekspanzijse.
Drugače je pa lažje zadržat kak bar nadtlaka, kakor pa več dest barov ob eksploziji v cilindru.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

el barto, jaz cisto zastopim akr mi hoces povedat ampak- recimo tudi kiler je zgoraj vroc, spodaj ne, ko psustim zrak ven, je normalno-ampak to za zelo kratek cas

hladilni sistem bi moral delovati tudi brez pecke za gretje(ce bi jo uzel stran in dal umes cev) ali pa ce bi samo cevi zaprl? sepravi jih nebi povezal, aak samo blindiral?

pocas mi bo zivce pojedu ta stroj :evil: :evil:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

aja pa se to-ta bravo nima ekspanzijske posode posebej, ampak jo ima na kilerju, kamr se tudi natoci voda
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Mah, potem je tako kot sedaj doma z Nubiro (sicer so problemi drugačni) ali dobit drug motor ali pa vse skupaj za po robu porint ... :x
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
dejan031
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1578
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 12:43 pm
Vozilo: 2009 159 Tbi with Squadra chip
Kraj: cerkno

da ti kje ne potegne zraka notri?

evo kako sem jaz testiral vse skupaj, ko sem zamenjal motor na 75-ki, sem odklopil eno cevko iz ekspanzijske, na eni strani sem notri vtaknil pištolo od kompresorja, drugo stran sem zamašil z roko. potem sem nafilal zrak notri in poslušal če kje pušča. pri dveh ceveh je, potem sem use očistil in dal novi objemki in spet probal, pa je bilo uredu in sem natočil vodo.

lp
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

evo dons sm preluftal komplet zadevo ornk na vseh cepih kjer je mozno sem dovil, tocil vodo v kiler toliko casa da je povsod ven teklo nekaj casa, potem sem zamasil cep na anjnizji tocki, potem na kilerju in se dotocil vodo v kiler do vrha-avto deluje sedaj porocam kako bo ko se naredi par kilometrov-zdj ce bo drzal, potem je to to, ce pa spet zacne zajebavat, pa je verjetno glava pocena tako da..... :roll:

sm pa dve uri okol nega skakov pa luftov, tko d mi je dal tinte pit, zdj pa upam d sm jo dau jst njemu :lol:
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Pred leti sem šravfal puncinega Saxoja, ki ima isto ekspanzijsko posodo v kilerju. Tam je bila fora, da si moral na to ekspanzijsko posodo nelepit 2l flašo cocacole z odrezanim dnom, tako, da si hladilno tekočino nalival v najvišji točki celotnega hladilnega sistema. Ko je bila flaša polna si odpiral prezračevalne ventile od najnižje do najvišje točke -> počakal, da je začelo teči vn in nadaljeval na naslednji točki.

Morda bi bil tak sistem OK tudi pri tem Bravotu...
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

nekako tako sem tudi naredil-bomov ideli ce se je obneslo
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Odgovori
  • Informacija