Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Forum heca odkar ima tisto funkcijo, da avtomatsko pomanjša sliko, da ustreza velikosti foruma. In potem se te majhne slike ne odprejo kot je treba, je pa rokkas povedal kaj treba naredit, da vidite normalno.

Kaj pa je blo z Dedro?
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Punca se je vozila okoli in enkrat ni več vžgala. Sem opazil ,da bencinska pumpa ne dela. Ko pa je avto prispel na vleki domov, pa je vžgala kot da nič ni bilo! In zdaj dela BP naprej.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ekola, pri Dedri sem zamenjal bencinsko črpalko. Za support thnx to @Spaljeni aka Klemen! :) :) :)

Slika Slika


Vendar pa je nastopil problem, ker črpalka ni šla ven. Predhodno je obvezno treba izvleči plovec, ki indicira količino goriva v rezervoarju.
Zato sem moral tudi izdelati "poseben" ključ za odvitje plovca.

Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Vse sem uspešno izpeljal in zadeva deluje. Upam, da v prihodnje brez kakšnih presenečenj... he he


Potem je pa sledila še menjava olja n filtrov pri Kappi Slika na 100 000 kilometrov Slika
Tudi tu ni šlo brez zapletov. Je neki talent pri predhodni menjavi olja čep za izpust privil, da se je skoraj izlil z ostalim karterjem.
Sledil je čas kletvic, imroviziranja in ostalega sranja, a na koncu mi je uspelo! Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Sem po menjavi olja izmeril izpuščeno količino olja. V motor gre, ob menjavi oljnega filtra, 5,4 litra motornega olja. Po 20 000 km sem iz motorja spustil prdec več kot 5,1 litra olja. Prdec ga sigurno ostane v motorju in drugi prdec tudi v oljnem filtru. Torej lahko rečem ,da avto ne troši nič olja.

Danes pa je dobila Kappa tudi nov IGE modul. To je procesorska enota, za krmiljenje in nadziranje električnih porabnikov.
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Končno rešil probelm "trokiranja" hladnega motorja pri Kappi. Crknilo je vseh 5 vžigalnih tuljav, ki sem jih moral zamenjati.

Za tuljave pa THNX to @vincenzo!

Zdaj sledi ugotavljanje, kaj ropota na zadnjih obesah. Vse je OK, kar se tiče McPhersona. Zdaj bom moral odmontirati zadnje amortizerje. Sumim na šalčke amortizerjev, v najboljšem oprimeru pa le zgornje gume.

Sledila bo tudi menjava vseh zavor. Sem nabavil prednje zavorne čeljusti za diske debeline 26mm. Zdaj 22mm. Še gumice in obnova čeljusti.

Še vedno pa iščem karter za mojo Kappo z motorjem 838A6.000
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Danes je bil sanacijski dan.
Na mojo srečo in veselje sem ugotovil, da je karter v bistvu nepoškodovan. Utrpela je samo tesnilka na čepu karterja.
Sem kupil 2mm Alu pločevino in popravil zaščito pod motorjem.

Hvala Lancia servisu Kranjec, kateri je potrdil, da je karter zanič. Zdaj vem, da niti pogledal ni od spodaj,
kaj je v resnici. Če bi se odločil za popravilo pri njemu, bi verjetno za zamenjavo tesnila na čepu karteja in
mogoče še menjavo olja, računal ceno karterja.

Dobro je vedeti, kam ne peljati avta na servis.


Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Damijan napisal/-a:Danes je bil sanacijski dan.
Na mojo srečo in veselje sem ugotovil, da je karter v bistvu nepoškodovan. Utrpela je samo tesnilka na čepu karterja.
Sem kupil 2mm Alu pločevino in popravil zaščito pod motorjem.

Hvala Lancia servisu Kranjec, kateri je potrdil, da je karter zanič. Zdaj vem, da niti pogledal ni od spodaj,
kaj je v resnici. Če bi se odločil za popravilo pri njemu, bi verjetno za zamenjavo tesnila na čepu karteja in
mogoče še menjavo olja, računal ceno karterja.

Dobro je vedeti, kam ne peljati avta na servis.


Slika Slika Slika
Slika Slika Slika
Pa bom še jaz eno pametno povedal o tem servisu. Vsi lancisti ga hvalijo.
Crknila mi je sprednja pozicijska žarnica na thesisu ... navodila pa neuporabna ... noben klinac je ni znal zamenjati (na avtotriglavu so me pošiljali na Maserati servis, ker za thesisa sploh še niso slišali (3 leta nazaj)) ... sem klical njega ... on pa da je treba snet kolo in notranji blatnik in povedal ceno.
Sem bil priden pa sem naredil sam in potem videl kako je vse skupaj narejeno. Torej vse skupaj 10 minut dela in ni potrebno snemati kolo in notranji blatnik.

Žal veliko večina serviserjev žene velika sla po dobičku ... beri nategu. Jaz sem si našel takega serviserja, da mi postori tisto kar ne znam, obenem me pa ne olupi. Plačam tisto kar naredi.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Če boš imel kdaj probleme z lancio in ne boš znal se obrni na Avto Kavšek v Ivančni. Pa obvezno prosi za Primoža.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Problem je v času. Ko sem primoran, da naredim sam, pa si moram tudi čas vzeti in odpovedati kako drugo stvar.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Alfa sport napisal/-a:Če boš imel kdaj probleme z lancio in ne boš znal se obrni na Avto Kavšek v Ivančni. Pa obvezno prosi za Primoža.
Zanimivo, Kavšek je uspel v mojega bencinarja vgradit ojnične ležaje od dizla, zgleda nihče ni popoln. :evil:
Emperor of The Dark Realm
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

SHadowX napisal/-a:
Alfa sport napisal/-a:Če boš imel kdaj probleme z lancio in ne boš znal se obrni na Avto Kavšek v Ivančni. Pa obvezno prosi za Primoža.
Zanimivo, Kavšek je uspel v mojega bencinarja vgradit ojnične ležaje od dizla, zgleda nihče ni popoln. :evil:
Se dogaja.
Zato pa sem napisal na koga naj se obrne.
Pri meni Avto triglav še naročiti ni znal (ojničnih ležajev za libro 2.0) ... dobili en kpl premalo pa sem bil še 14 dni brez avta. Da so mi pa nov motor in menjalnik zasrali ne bi niti omenjal ... zrihtali (žal prepozno) pa potem pri Kavšku pa najbrž niti ni tako pomembno.
Vsak ima nekaj masla na glavi ... eni pa preveč in še preveč računajo. Nihče ni popoln ... tudi AK ne.
Uporabniški avatar
Sektor 13
Alfist
Alfist
Prispevkov: 369
Pridružen: Po Mar 03, 2008 7:03 pm
Član Alfa Kluba: 0

No ja Kavšek sploh ni popoln, vsaj kar se tice Alfe.

JAz mojo servisiram tam pa:

So mi menjal en del menjalnika (eno os z zobniki). Stvar je delal, ampak se ni enako lepo prestavljalo kot prej. No po 7 000 km je sel menjalnik se enkrat k vragu. Sicer je kavsek priskrbel zelo malo rabljenega po kar ugodni ceni, ki trenutno dela. Vendar se rocka pri prestavljanju se vedno obcasno zatika - kar sem jih ze parkrat opozoril, pa ne znajo nic narediti.

Pa prvic ko so mi menjali menjalnik, so pozabili pogledati zajle od prestavne rocice, kar je pomenilo, da sem po 10 km (ko sem odpeljal domov) moral poklicati njihovo vlecno sluzbo, ker se je ena zajla snela in nekega pokrivljenega nosilca, kar bi mogli oni prej pregledat.

Ne dolgo nazaj sem peljal avto tja na velik servis + menjavo sprednjih rok.
No cez dva dni sem pri "pumpanju" gum videl veliko olja na sprednji desni gumi ter peljal avto nazaj, nakar so ugotovili, da je nekdo od njih prevec privijacil semering in pocil gumico.

Sicer so tam zelo prijazni, samo vedno kadar grem od tam, se moram vrniti cez kaksen dan ali dva zaradi novih napak.

:roll:
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Sektor 13 napisal/-a:No ja Kavšek sploh ni popoln, vsaj kar se tice Alfe.

JAz mojo servisiram tam pa:

So mi menjal en del menjalnika (eno os z zobniki). Stvar je delal, ampak se ni enako lepo prestavljalo kot prej. No po 7 000 km je sel menjalnik se enkrat k vragu. Sicer je kavsek priskrbel zelo malo rabljenega po kar ugodni ceni, ki trenutno dela. Vendar se rocka pri prestavljanju se vedno obcasno zatika - kar sem jih ze parkrat opozoril, pa ne znajo nic narediti.

Pa prvic ko so mi menjali menjalnik, so pozabili pogledati zajle od prestavne rocice, kar je pomenilo, da sem po 10 km (ko sem odpeljal domov) moral poklicati njihovo vlecno sluzbo, ker se je ena zajla snela in nekega pokrivljenega nosilca, kar bi mogli oni prej pregledat.

Ne dolgo nazaj sem peljal avto tja na velik servis + menjavo sprednjih rok.
No cez dva dni sem pri "pumpanju" gum videl veliko olja na sprednji desni gumi ter peljal avto nazaj, nakar so ugotovili, da je nekdo od njih prevec privijacil semering in pocil gumico.

Sicer so tam zelo prijazni, samo vedno kadar grem od tam, se moram vrniti cez kaksen dan ali dva zaradi novih napak.

:roll:
Sem tudi jaz opazil, da jih daje šlamparija (prej niso bili taki). Tudi vem zakaj, zato sem bolj siten in nimam težav.
Če ti toliko stvari pokvarijo ... zakaj sploh še voziš tja?

Jaz bi sicer vozil na Kras a kaj mi bo to, če moram za ta podvig vzeti dopust ali pa kot se mi je zgodila nazadnje z bratovim avtomobilom, ko so za poseg ki sicer traja dve uri potrebovali 7h (zmenjen sem bil ob 14h). Še dobro, da je stara šola pristopila, če ne bi najbrž moral prespati. Domov sem itak prišel skoraj naslednji dan.
Po domače ... nimam cajta za take podvige ... in si izberem pač takega v okolici Ljubljane, ki ima vsaj nekaj pojma.
Če pa sam delaš je pa itak najboljš ... če znaš, maš plac in orodje. Jaz redne stvari delam sam na treh avtomobilih.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Hvala vvse, da vem, kje ne iskati servisne pomoči! :?

Drugače sem se pa tukaj "nataknil z mojo Kappo.

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Na kapi odpravil nadležen "votli" ropot podvozja. Sem se psihično in fizično pripravil na podiranje zadnjega vpetja. Problem je bil pa samo v napeljavi žic za ročno zavoro.

Ali je kdo od tu že podiral zadnje zavore? Zanima me, kako z zavornega valja zadaj odklopiti žice za ročno zavoro. Glede na to, da je še oriđiđi, se je verjetno že "zaraslo" skupaj, vzvod in žica ročne zavore...

Ali naj raje potegnem flex izpod pulta...
Odgovori
  • Informacija