Se trudim, ElBarto
Ja, zadeva je končana. Komaj spravil skupaj do 10.08., ko poteče tehnični pregled…
Spredaj je šlo vse skupaj bp! Po prvi testni vožnji se je odprl novi svet. Je fino, ko je podvozje novo v kompletu in ne samo posamezni deli…
In, ker je bila zamenjana volanska letev, je bilo potrebno zamenjati tudi olje v celotnem sistemu. In Italijan ne bi bil cigan, če ne bi nesmiselno »konstruiral« količine potrebnega olja! Seveda je bil 1 liter premalo in sem moral kupiti še 1 liter, od katerega sem porabil le kak deciliter, morda!
Je pa res, da je sedaj upravljanje avta tudi na čisto X nivoju, v pozitivnem seveda.
Potem pa še reševanje težav zadaj…
Tudi zadaj je malo mimo narejeno, da vsako podiranje zahteva menjavo kolesnih ležajev in ABS senzorjev! In to po tamalem znese dodatnih 500-600€… Nepotrebnih stroškov. Na koncu z ležaji ni problem. Nisem hotel dajati preveč in sem vzel neke XY proizvajalca NK, Danska. Za celih 50€/kos, jaz sem vzel 2 in tako odštel 49€/kos. Zadeva pride domov, iz firbca odprem škatlo, notri pa SKF ležaji! Je bilo malo nasmeha na obrazu!
ABS senzorje sem pa komaj dobil. 1 v IT in 1 s PL. Vsak po 100€.¸
Vmes sem še zamenjal vse puše na prestavni ročici in pa prestavno bunko.
Zadnji most je dobil peskanje in barvanje, prašno.
Vsi ostali deli pa so bili že pred pripravljeni, obnovljeni!
In ko sem se vedno hvalil, kako je Kappa brez rje, sem bil tukaj presenečen, kako so zadnji koloteki kar rjavi. Površinsko. Spredaj nič sledi o rji, zadaj pa kar nekaj. In primerjam z drugo mojo, starejšo Kappo, ki je zadaj še čisto v tovarniški barvi po kolotekih in mi nič ne gre skupaj.
In mi potem nekega dne prileti iz riti v glavo, spredaj plastične kolotečne zaščite, zadaj pa tekstilne, kot tapison. Ja logično, ko se tekstil napije vode in pozimi še dodatek soli, je vse na vlagi, dokler se tepih ne posuši. S plastike pa vse sproti odteka.
Seveda sem doma hitro poiskal plastične kolotečne zaščite in jih potem namontiral.
Torej, koloteke vse očistit do pleha, premazati z Würth konverterjem, 2x sloj 2K temeljne, čez temeljno plast fugirne mase in čez to še 2x sloj body-ja. Upam ,da bo za nekaj časa.
Sestaviti zadnji del, ko je vse pripravljeno, je šala mala. Avto še opral in naslednji dan gasa na tehnični. Samo zapeljal preko steze in gasa!
Potem pa še optična nastavitev podvozja in se vozimo.
