Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Verjetno je že prej glavo dvignilo pa je bilo kuhanje samo pika na i.
Termostat meri temperaturo vode, če je notri zrak bo kazal premalo, v glavi pa se zlahka nabere zrak pa ne bo nobena ventilacija pomagala.

Daj na ravnanje oz. naj ti pomeri koliko je skrivljena. Če je glava kriva ti nobeno tesnilo na svetu ne bo pomagalo ker bo vedno prepihalo.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Vse je bilo poravnano, blok in glava. V sistemu ni bilo zraka, saj je avto pred vožnjo tekel v prostem teku že več kot 1 uro in je bilo vmes prezračeno. In kolikor poznam Kappe, nikjer problema z zrakom v sistemu, se samo pre/odzrači. Temperatura je narasla med vožnjo.

Tako da, do demontaže glave vse ostane neznanka.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Mislim, da ja večina mojih avtov šla s temperaturo motorja do opozorila, ponavadi po menjavi antifriza zaradi takšnega ali drugačnega zračnega žepa ali kakšnega slabega stika na napeljavi ventilatorja. Nobenih problemov z dihtngo glave do sedaj. Opozorilna temperatura je daleč prenizka za kakršnekoli probleme zvijanja aluminija.
Jaz sem za kakšen problem v sami dihtingi.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Prikapljalo nekaj delov. In to samo v 4-ih dneh od naročila! 8)

Slika Slika
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepa zbirka, se pravi bo kmalu spet en kup šrauferaj.

PS
Če hočeš še en tak filter kabine, ti jaz mojega podarim.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Upam, da ta konec tedna. Če se bo med tednom vse izšlo...

Kake si imel težave s kabinskim filtrom?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Preveč lufta med okvirjem na straneh, pa še pol manj papirja/površine.

Slika

Slika

Pa Valeo je cenejši ... :oops:

Tako da imam dva viška, če jih kdo hoče.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ma tuki je ena jeba, ker podatki o dimenzijah so......

Naprimer Mann-a težko spravim v okvir, tako po dolžini kot širini ga mal špona. Debelina nekako gre... Tale Purflux ima navedene dimenzije za 1 oz. 2 mm manjše. Predvidevam, da naj bi šel bolj "sproščeno" v okvir. Valeo sem pa takoj eliminiral, ker so navedene dimenzije "kvadratne"! Torej, kvadratni filter namesto pravokotni. Tudi v Valeo spletnem katalogu je tako. Pri tebi pa vidim, da je pravokoten. Neki "spešl edišn" maš ti? :mrgreen:

Ne meči stran, jih ponucam.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Nč posebnga, standard tole vrže vn za 166-ko https://www.autodoc.si/valeo/7163167" onclick="window.open(this.href);return false;
En cajt sem nekaj kombiniral, sedaj pa že en čas na Valeotu.

Te pocokam za rokav ko bom kaj v Lj, itak bom kmalu šel v Logatec, pa če se nama poklapa, jih dobiš.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Danes pa še tesnilo glave.
Če bo ju3 dan lepo minil, brez pretresov, popoldan akcija! :D

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Akcija stekla!
Sem seciral motor in stanje je tako, kot je!
Lepo se vidi, da je eno sranje na 4. cilindru.
Slika Slika

Tudi sedeži na ventilih zapacani…
Slika

… ostali sedeži čisti.
Slika

Na bloku motorja se lepo vidi, da težav s tesnenjem ni bilo. Se pravi, tesnilo glave OK!
Slika Slika

Površina očiščena, nič zvita! Preverjeno in premerjeno z merilno klado in nikjer zračnosti niti 0,05mm, kar je lahko maximum!
Slika

Potem pa še sranje na 1. cilindru, na izpuhu!
Slika

Tako gre glava še 1x na pregled, ampak tokrat drugam kot prvič!
In v glavi povsod polno mešanice hladilne tekočine in olja.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6810
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vau to pa je ena pacarija.
Za štirko se mi ne sanja, ampak samo hladilna ni, je preveč mastno.
Za enko bi pa rekel, da so izpušni tefloni dol popadali in obstali na steblih ventilov, tako kot v moji.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Vsi cilindri ti kurijo olje+vodo. Ne preko obročkov ampak preko sesalne cevi in preko tesnila glave. Če preko sesalne cevi, lahko tudi tefloni.
Od 1-4 ti v vsak cilinder prihaja hladilna tekočina. 5-ti je "ok" glede tega, ker je šele začelo puščati.
Od 1-5 ti v vsakem cilindru zgoreva olje. 4-ti je samo tako ekstremen da ga ni uspel sproti skurit. Verjetno tudi redni misfire in nizka kompresija.

Sealni ventili
1-cl nesimetrični - enega na veliko zaliva voda/benz in ga čisti, drugega ne tako dobro. Lahko je fuč injektor ali neka napaka v pretoku.
2-cl ok
3-cl ok, spodnji masten, lahko je teflon ali packarija pri odpiranju
4-cl nesimetričen + mastno vse, teflon na sesalni
5-cl nesimetričen - spodnji menjan ? lahko ga spet čisti voda

Izpušni ventili
1-cl ok, kuri olje, bele obloge na ventilu
2-cl nesimetrično, enega čisti voda
3-cl isto
4-cl ok?, samo še vedno kuri olje
5-cl kuri olje

Glava
1-cl rja, pušča hladilna tekočina
2-cl rja, pušča hladilna tekočina
3-cl rja, pušča hladilna tekočina
4-cl rja, na veliko pušča hladilna tekočina
5-cl začetek rjavenja

Vzroki - napačno zategovanje vijakov, stari vijaki glave še enkrat uporabljeni, preveč zategnjeni vijaki.
Luknje vijakov moraš na sveže sčistiti s navojnim svedrom, spihati da notri ni nič olja, nato pa nov vijak zelo na rahlo namazati čez in čez preden zateguješ. Moment je pa tak kakor je + ko je dosežen še kot da se vijak pretegne.

Preveri če se ventili prosto vrtijo in ne opletajo v glavi.
Preveri tudi višino batov glede na rob in razmak med steno in batom.
Edit: Lahko da ni rja ampak zapečeno olje/benz, ostalo velja.
Zamenjaj tudi PCV ventil odduška za olje.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ventili niso bili menjani, in niso bili čiščeni do sijaja. Imajo še predhodne saje gor.
Vse bilo očiščeno, popravljeno, novi vijaki. Po predpisanih momentih in kotih. Vendar pa sem pri odvijanju imel občutek, kot da ni bilo dovolj močno pritegnjeno. Je šlo preveč z lahkoto. IN povsod je isti podatek glede privijanja, 20Nm + 40Nm + 90 + 90 +90 stopinj. Mogoče tu kaj manjka?

Glava je na preverjanju/popravilu in čakam na diagnozo, popravljivo/nepopravljivo.
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Imaš možnost dobiti kalibriran momentni ključ ? To kar je na robu ranga, 20Nm ipd. je zelo težko nastavljivo. Če zgrešiš končen moment potem tudi tisti +90 ne bo nič.

Druga možnost je da bi preveril moment ki je potreben za odteganje. Kratkomalo, če se nisi uprl not, vijak pa se rahlo zavrti in nato glasno poči, to ni nekaj ok.
Preveri tudi da gredo vijaki vse do prave globine. Nekaj je šlo narobe pri montaži. Alu blok in glava pa imata tudi svoje čare, tisti navoji se pretegnejo in grabijo ko nebi smeli in obratno, zato jih je fajn osvežiti.
Tehnično bi bilo najbolje vse skupaj segreti na delovno temperaturo in potem zategovati, mogoče je kaki hec glede tega.
Odgovori
  • Informacija