Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kam peljati na obnovo volansko servo letev in črpalko? Po možnosti LJ z bližnjo okolico.
Črpalka pri 522.000 km občasno spusti utrujen zvok, letev pa na preventivno pretesnitev, da zaradi obnovljene črpalke ne bi scalo olje povsod iz letve.

V LJ Servo COM, Helica ali Turbo tec? Vaše izkušnje?
O Servo Com-u po portalih napisano precej slabega…
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Črpalko sam obnoviš BP. Verjetno je ZF, pošlji mi številko, pa ti lahko za set tesnil preverim. Stane ponavadi nekih 10€ set, obnovi se pa čisto lahko. Par tesnil zamenjaš in to je to.

Za volansko letev pa isto mene zanima kam se splača peljat, da je ok cena-kvaliteta storitve.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

TRW JPR151
OE: 46442644, 7796200
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Končno se zadeva premika!
Prišel materijal za poservisirat moji krači. Najprej 323f, ker čez mesec dni poteče registracija. Pa od nakupa dalje samo vozimo. Ni časa niti za redni servis.
Potem je pa na vrsti moja Kappa za konkreten poseg!

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

No, počasi bo spet mal dela!
Prejšnji konec tedna sem pospravil in spravil v red garažo. Tako je na vrsto prišla najprej 323F. Za pregled, prvi pregled sploh po nakupu, redni servis in danes še opravila tehnični pregled. Kupil vse filterčke (oljni, zračni in klima) in svečke. Vse vredu, dokler nisem želel zamenjati filtra klime. Po vseh pretegah in iskanju ugotovim, da filtra klime nima, ker je ročna klima. Filter je samo pri avtomatski klimi. he he
Avtek zelo dobro vzdrževan, ves čas pri enem in istem pooblaščencu. Samo svečke so bile menjane bogve kdaj. Meterska reža med elektrodama, ene elektrode pa skoraj ni bilo.
Še malo o avteku:
Mazda 323f, 03/1999, od prvega lastnika, realnih 101000km ob nakupu pred novim letom, trenutno ima čez 105000km. ABS, ročna klima, centralno, spredaj šipe na štrom, zadaj vinta. Rja, kaj je to? he he he Ne dela edinole stikalo za zadnje meglenke. Avto je bil pa kupljen čisto slučajno! Z ženo na poti na xy opravek, vidiva zadevšno, pogledava, testna vožnja in takoj roka! Opravek, na katerega sva bila napotena pa je moral počakati.

Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 972
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

kul avtek in neproblematičen..... razen rje

kolikor sem jih videl zelo rade rjavijo na vratih ( po celi dolžini spodaj) zadnje obrobe...... imel sodelavec, vmes 2x popravljal pa se je rjevina obakrat hitro vrnila....potem prodal ( mel pa je celo malo mlajšo mislim da 2004? )

ptem sem firbčno gledal podobne okoli in so "vse" cvetele pri vatih

naj ti služi!
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7811
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Če nima rje, je to sedmica na loteriji :) Kar sem jih jaz gledal, povečini zadnjih obrob sploh več ni bilo...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Hvala, delamo na tem, da bo dolgo in dobro služila!
Uspešno opravila tehnični pregled. Samo 2 napaki: moral sem zamenjati žarnice v zadnjih smernikih, je blinkalo preveč belo; zamenjati moram še stikalo za zadnjo meglenko;
Zadevšna je ejansko brez rje, še! Nisem podnevi doma, da bi poslikal robove. Par slikic, narejenih dosti kmalu po nakupu. Bom pa moral do prihodnje zime urediti zavore. Na zavornem učinku se še nič ne pozna, vizuelno se pa opazi, da so že leta in ne giblje se vse tako kot bi moralo.
Motorče je pa 1,5 16V, 65kW

Slika Slika Slika Slika Slika

Stanje km cagarjev prejšnji vikend
Slika
Uporabniški avatar
veloce
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5591
Pridružen: So Jan 10, 2004 11:23 pm
Vozilo: Alfa Romeo 156 1.8 16v TS Sport Pack 02
Alfa Romeo 159 2.0 SW TI 2.0 Mjet
Kraj: Ajdovščina

Kakšni Alfisti, pol pa Mazde furate.....jao. :mrgreen:

Hec, hec....naj ti dobro služi.
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

To je bil pa, iskreno, čisto slučajni nakup! Ko je že vse dopizdilo, ko sem gledal avte za ženo...

Je pa res hud avtek! 8)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne, da ni nič dogajanja, samo časa ni…
Moja Kappa je trenutno na »parah« in bo deležna kompletne menjave celotnega podvozja spredaj in zadaj! Amortizerji, vzmeti, šalce amortizerjev zadaj, ležaji amortizerja spredaj, menjava gumi puš, zglobov in krogelnih zglobov na prednjih rokah. Menjava volanske letve, ker je že pošteno zluftana pri 527000km in še zatika se pri vrtenju v eno smer. Menjava notranjih in zunanjih končnikov pa volanskih manšet in olja v volanskem sistemu. Spredaj tudi menjava stabilizatorja in predelava na končnike stabilizatorja od VectreA. Originalni prednji stab je pod gumicami vpetja pošteno odgnil! Na srečo sem jih imel nekaj doma, prednjih stabilizatorjev, in je bil en prepojen, povsod, od puščanja olja in je bil dobesedno kot nov, jaz pa vesel bolj kot radio!

Obnovljeni tudi pogonski gredi! Menjana tako zunanja kot notranja homokinetična zgloba. Jeba je, ker se tega sranja za Kappo sploh ne dobi, tako kot ne obnovljenih kpl gredi. Tako sem sam slučajno našel material, homokinetične, vendar pri nas niso v prodaji in sem jih moral sam uvažati iz ne EU držav.

Zadaj pa bodo poleg amortizerje in vzmeti menjani tudi gumi zglobi vzdolžnih vodil, menjani zglobi na fiksnih prečnih vodilih in obnovljeni zaglobi z navojem za nastavljiva prečna vodila. Menjan bo tudi zadnji stabilizator, ker je bil nov ravno pri roki. Pa novi zadnji končniki stabilizatorja.
Zadnji most bom pa tudi dal prašno prebarvat.

Zaenkrat se dela samo spredaj, zadaj bo pa 2. del…

Vmes sem tudi uspel zrihtati homologacijo za mojo Kappo! Ja, po 20,5 letih in v 5. poizkusu (v cca. 2 mesecih) ima moj avto končno urejeno homologacijo!
Od vseh možnih peripetij, je bila moja Kappa, z neko vmesno homologacijo tudi AB verzija (hatchback).

Stroškovno pa je velika jeba, ker so določenim specifičnim in težko dobavljivim delom cene odšle v …!

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1011
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Jaooooo kera objava :lol:

Tole pa je naneslo nezanemarljivo vsoto financ :roll:


Dobro da te žena prenaša s takšnimi izpadi. Moja vem da bi spet kako leto razlagala, da bi namesto te krame lahko imela še kakšen dodaten lep dopust. Pa da avto že tako en čas prosi za odrešitev z odpadom. Pa da dovolj zaslužim za zelo dober in nov avto :mrgreen:

Bla bla bla, vsako tele ima svoje veselje. In jz podpiram takše izpade :D
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Uh, finance, to je relativno! Relativno, kaj je komu veliko/drago!
Do sedaj, tako počez:
- material ~1600€;
- razna orodja ~600€;
- homologacija 86€ + 5x vožnja v LJ in nazaj, da je končno izpravna homologacija!

Z ženo pa sva nekako na isti valovni, glede tega, da če je še vse vredu, zakaj ne bi vzdrževal in bo še dolgo služilo! (kar si nekako napisal v svoji temi :D )
In kdo mi lahko zagotovi, če kupim (rabljen) avto za 20k€, da ne bo naslednji korak nekaj tisoč € vložka? :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Super skrbiš za tole galejo. =D>

Glede polosovin? Si kej gledal zglobe od 166 oz. Fiat Marea 20v bi znala imet identične?

So pa sploh zunanje zglobe da ogromno kombinirati med flar vozili.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6069
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Za Kappo in 166-ko je vse bolj en qrac!
Zglobi pri teh dveh so enaki, razlika je pa v tem, da ima 166-ka za 7mm krajše gredi. Po katalogih naj bi bile enake, ampak ni res! Pa še 400€ je ena gred za 166-ko, jaz sem pa za vse 4 homokinetične, za obe gredi dal 250€. Pa 2,4 R5 B in D, 2,5;3,0;3,2V6 imajo enake zglobe, medtem ko vsi 2,0 20V imajo pa ležaje na notranji strani. Pa moja Kappa ima senzor integriran v ležaju in nima zobatega vendca na homokinetičnem zglobu.

K stroškom do sedaj pa pozabil dodati še:
- 90€ za nakup ustreznega orodja/klešč za izdelavo/popravilo motorne inštalacije, za stiskanje priključkov
- in isti večer sem na netu našel popolnima novo motorno inštalacijo za mojo Kappo za okroglih 200€
Odgovori
  • Informacija