Ekola, zadeva, glede sklopke, porihtana na moji Kappi. Sem mislil, da bom uspešnejši tudi pri menjavi olja v menjalniku, pa se mi še zaradi ene padalske zadeve ni izđlo.
Pa po vrsti.
Najprej je bil šoping sintetičnega olja za menjalnik in sekundarnega hidravličnega cilindra za sklopko.
Ko pa razpakiraš cilinder iz embalaže, je pa notri proizvod drugega proizvajalca. Globalizacija, ja!
Sledilo je odpiranje pokrova motorja, kjer si lahko videl cilinder...
... če verjameš!
Potrebno je odstraniti cevi za dovod zraka v motor od AirBox-a do lopute plina, senzorje na tej poti, akumulator, nosilec akumulatorja. Natlačeno je ja! In potem, končno, vidiš cilinder v vseh svojih solzah obupa.
Težav z iztekanjem zavornega olja ni, saj je priklopna cev tako dolga, da se jo da z izhodom dvigniti nad nivo v rezervoarju olja. Tako ne more iztekati. Cilinder je pa potrebno odviti z nosilcem vred, ker na mestu ni mogoče odstraniti varovalke, Segerjevega obročka, ki omejuje cilinder pred aksialnim pomikom. Tako nosilec vpnem v primež, odstranim Segerjev obroček, ki se je zaradi starosti in rje skoraj zlil z ostalimi deli, in odviham tudi jeziček, ki cilinder rotacijsko omejuje.
Novi cilinder vgradim v nosilec v obratni vrstni smeri, kot sem razstavljal. Obrisal sem tudi solzice olja na menjalniku.
Hidravlični sistem sem tudi uspešno prezračil in s tem tudi zamenjal olje v sistemu. Potem pa še vse odmontirano namontiral nazaj. Opreacija je bila zelo uspešna in sedaj sklopka lepo deluje naprej.
Za naprej sem si pa tudi izdelal še orodje, ki bo prišlo prav pri naslednjem posegu...
To orodje je namenjeno vtiskavanju gumijastih puš, silent blokov, na zadnji premi. (demo uporabe)
Zaenkrat je to to. Nadaljevanje pa sledi, ko bo čas...