Moj trenutni vozni park...

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Del sage končan! Vzrok banalen!

Torej, kolega mi je stalno ponavljal preveri mase, preveri mase na avtu. Sem vse preverjal in meril pa je bilo vredu, napaka ostala. Prejšnji vikend pa vseeno na priključke za mase potegnem nov kabel, 16mm2, strošek vsega 2,92€ in avto špila!
Ugotovim, da je glavni kabel za maso zanič. Kupim nov kabel 25mm2, priključke in pa klemo. Namontiram in zadeva še vedno špila kot mora! Vse špila, nič več nikakršnega utripanja, itd. Skratka, zadovoljen, da sem eliminiral ščurka... Slike sledijo...

Prevozil kar precej km-jev, čisto iz testnih vzrokov :D in ostal je samo še problem odvzema moči, power/fuel cut-off! Sem s5 čital in na pamet se učil servisno dokumentacijo pa je ostal samo še en del, katerega nisem še tikal! To je ventil povratnih hlapov goriva. Je lociran nekje v pizdi pod sesalnim kolektorjem!!!
Ampak, kje je tu problem? V ceni! Okrog 1000€, ja , celega jurja s popustom. Zadeva pa velikosti čepa za buteljko!
OEM 71716962
Bosch 0 280 142 340

http://www.rezervniavtodeli24.si/668416-bosch#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bestpartstore.co.uk/668416#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoersatzteile24.at/668416-bosch#" onclick="window.open(this.href);return false;

Slika

mal (pre)več za tale prdec tole!

Ima kdo kaj rabljenega na lagerju? Paše od avtov letnik 1999+:
Marea. Coupe, Kappa, Lybra, Stilo, vsi z bencinskimi motorji 2,0 R5 ali 2,4 R5!
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

odklop hudica, zacepi na sesalnem kolektorju, cev iz rezervoarja pa spel nekam pod blatnik :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Tak bo test :mrgreen:

Drugač sem pa imel iste težave na 155-ki pa je bilo narejeno po receptu... :lol:
peruccy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 527
Pridružen: Ne Maj 16, 2010 12:35 am
Vozilo: Skyline R33 GTS-T, Forester SF5 EJ205, Almera N15 GTi, P205 XUD9TE

Si prepričan da stane jurja?? Prinas ga lahko naročiš - Bosch za 101€. Malo se pogajaj za ceno, kao stari avto itd., pa ga dobiš ceneje ;) Če ga pa nujno rabiš, pe še dodaj 25€, da pride v dveh dneh iz Nemčije...
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

taki so na TS-jih, imaš tud konektor ti ?
Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

YO, tale na sliki je s končno cifro 300, jaz sem pa rabil 340. Zadevo sem dobil na odpadu z enake Kappe, kot je moja. Ja, je elektronski ventil. Pa drugačen konektor.

Vglavnem, avto poštiman, gre s5 kot mora, bil vmes na dopustu, do sedaj prevozil kakih 2k km, veliko AC in do sedaj brez napak!

Ko bo čas, napišem in priložim slike.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ekola, da dokončam, s slikami, tole sago.

Zamenjan elektromagnetni ventil povratnih hlapov, tlaki v rezervoarju in sistemu bencinske napeljave delujejo! Samo cena za ta ventil mi še vedno ni jasna! ](*,) Vmes sem malo klical Bosch in izpostavil problem. So mi ve+rnili informacijo, da je nova zadeva nekaj več kot 70€! 8)

Popravilo/zamenjava kabla je bila pa tudi prava poteza. Vse še vedno deluje kot prvič. Jeba je, da sem napako odkril, ko se mkabel fizično prijel v roke. Sedaj, enkrat :D , bom še + priklop saniral.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Glavno da si našel kje je težava, to je ponavadi najbolj mukotrpno delo
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ja, ene 3 leta občasnega brkljanja... :mrgreen:

Je pa po menjavi elektromagnetnega ventila povratnih bencinskih hlapov, se pokazalo še, da je zanič tesnilo na bencinski črpalki. Zaradi zdaj višjih tlakov v celotnem sistemu, je malo bencina uhajalo mimo črpalke na plano in je obupno smrdelo v avtu!
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Peta fotka top =D>
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ni bilo v danem trenutku orodja pri roki, s katerim bi stisnil priključke na kabel. Malo improvizacije in zadeva je bila uspešna!
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ta konec tedna pa sem uspel še + priklop menjati! Zamenjal sem cel kabel, od zaganjača, kjer je srečanje s kablom iz alternatorja, do akumulatorja.
Zdaj pa kar nenkrat alternator polni 14,4V (konstantnih 14,38V :040.gif: )! Strošek materiala slabih 11€, kabel 25mm2, priključki in klema.

Sem pa potem snel izolacijo iz originalnega - in + kabla. Pogreb! Na vseh priključkih in še dolgo naprej po kablu vse samo oksid! Sem poizkusil slikati, kabel na čistem bakru, da bi se videla razlika pa fotkič ne zmore prikazati detajla... Upam, da se vsaj približno vidi, kaj želim povedati/pokazati. Oksidirano je bilo tudi v zalivku v svinčeni klemi!

Če imate kake podobne težave z nedelovanjem avta, menjajte kable. V Elektronabavi majhen strošek... :D

Slika
Slika

Minus kabel...
Slika

Plus kabel...
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

A ti tam tudi kontakte na kabel zacvikajo, če jih prosiš? Tole sploh ne bi bila slaba ideja za zamenjavo na moji, ker ima ob mrzlih jutrih neke čudne popadke...
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ob vsakem minimalnem zanihanju napetosti je kup težav. Mi je kolega, dela na enem Boš servisu in imajo veliko takšnih "težav", stalno nabijal v glavo, preglej mase in napajanje. Ne moreš verjeti, praktično se nič ne vidi, po menjavi pa drugi svet.

Ne, v Elektronabavi sem samo material nakupil. Drugega ne delajo. Jaz sem improviziral s stiskanjem kontaktov in se je zadeva obnesla.

Pozabil sem napisati, pred menjavo + kabla je polnilo aku s 13,75V! Velik prirast samo po menjavi kabla! Meril sem pa na akuju kako uro skupaj.
nedvedinho
Alfist
Alfist
Prispevkov: 465
Pridružen: To Mar 02, 2010 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0

Damijan napisal/-a:Končno rešil probelm "trokiranja" hladnega motorja pri Kappi. Crknilo je vseh 5 vžigalnih tuljav, ki sem jih moral zamenjati.

Za tuljave pa THNX to @vincenzo!

Zdaj sledi ugotavljanje, kaj ropota na zadnjih obesah. Vse je OK, kar se tiče McPhersona. Zdaj bom moral odmontirati zadnje amortizerje. Sumim na šalčke amortizerjev, v najboljšem oprimeru pa le zgornje gume.

Sledila bo tudi menjava vseh zavor. Sem nabavil prednje zavorne čeljusti za diske debeline 26mm. Zdaj 22mm. Še gumice in obnova čeljusti.

Še vedno pa iščem karter za mojo Kappo z motorjem 838A6.000
Potegnjeno iz nafatalina...Kam si jih dal obnovit?
Odgovori
  • Informacija