Ker se motor obnavlja v celoti bo v celoti tudi pretesnjen.
Set sklopke je praktično nov, mogoče ima par 1000km, če se še natisnjen napis na lameli vidi. Potisni ležaj nima potrebe po menjavi. Semering na menjalniku je bil menjan, oziroma vsi semeringi so bili menjani 10000km nazaj. Glede odklapljanja potisnega ležaja pa je potrebno zadevo tako očistiti/urediti, da se BP premika.
Ni ne vem kak projekt, samo motor je treba renovirat...
Verjetno danes dobim vse iz obdelave, gred, blok in glavo. Bodo slikice, ko bodo deli...
Ja, ampak samo 2. ležaj, vsi ostali ležaji še vredu. Mogoče kaka napaka na ležaju pa se je prej pokazala kot pri ostalih. Bati, ojnice BP! Ležaj je čisto stanjšalo in razširilo/stolklo za 1,5mm. Verjetno bi ga kmalu obrnilo.
Kljub temu se pa tolažim, da je motor le prevozil 500+k km.