Ne, da ni nič dogajanja, samo časa ni…
Moja Kappa je trenutno na »parah« in bo deležna kompletne menjave celotnega podvozja spredaj in zadaj! Amortizerji, vzmeti, šalce amortizerjev zadaj, ležaji amortizerja spredaj, menjava gumi puš, zglobov in krogelnih zglobov na prednjih rokah. Menjava volanske letve, ker je že pošteno zluftana pri 527000km in še zatika se pri vrtenju v eno smer. Menjava notranjih in zunanjih končnikov pa volanskih manšet in olja v volanskem sistemu. Spredaj tudi menjava stabilizatorja in predelava na končnike stabilizatorja od VectreA. Originalni prednji stab je pod gumicami vpetja pošteno odgnil! Na srečo sem jih imel nekaj doma, prednjih stabilizatorjev, in je bil en prepojen, povsod, od puščanja olja in je bil dobesedno kot nov, jaz pa vesel bolj kot radio!
Obnovljeni tudi pogonski gredi! Menjana tako zunanja kot notranja homokinetična zgloba. Jeba je, ker se tega sranja za Kappo sploh ne dobi, tako kot ne obnovljenih kpl gredi. Tako sem sam slučajno našel material, homokinetične, vendar pri nas niso v prodaji in sem jih moral sam uvažati iz ne EU držav.
Zadaj pa bodo poleg amortizerje in vzmeti menjani tudi gumi zglobi vzdolžnih vodil, menjani zglobi na fiksnih prečnih vodilih in obnovljeni zaglobi z navojem za nastavljiva prečna vodila. Menjan bo tudi zadnji stabilizator, ker je bil nov ravno pri roki. Pa novi zadnji končniki stabilizatorja.
Zadnji most bom pa tudi dal prašno prebarvat.
Zaenkrat se dela samo spredaj, zadaj bo pa 2. del…
Vmes sem tudi uspel zrihtati homologacijo za mojo Kappo! Ja, po 20,5 letih in v 5. poizkusu (v cca. 2 mesecih) ima moj avto končno urejeno homologacijo!
Od vseh možnih peripetij, je bila moja Kappa, z neko vmesno homologacijo tudi AB verzija (hatchback).
Stroškovno pa je velika jeba, ker so določenim specifičnim in težko dobavljivim delom cene odšle v …!