Kaj se zgodi s tistim drsnikom za gorivo da začne kazati toliko fovš. Packarija ali obraba ?
Sveče (in tuljave) zamenjaj med sabo, če se očistijo imaš napako na tistem cilindru.
Lahko je tudi zabit injektor ali kaj drugega in potem ne pali na tistem cilindru in so temperature prenizke da bi se sveča očistila, pa potem ko se zapaca sploh ne vžiga.
Je pa zelo možno da je kaj s tistim cilindrom narobe in kuri preveč olja. Samo dokler je en in problemov z vožnjo nimaš ...
Glede navojnega svedra - DIY delajo res odlično, niso pa tako trdi kakor pravi navojni in se hitro krhajo.
Originalni navojni pa so drugače kakor steklo (če ga boš udaril bo počil, enako če ga vrtiš s preveliko silo), variti gor je tako ali tako misija nemogoče ker so prekrhki, pa da ti potem še noter ostane
VIjak + alu blok pa se obnese, ni problemov.
Navojni, če ostane noter ga lahko razbiješ ven ker je toliko krhek, povrtal ga pa ne boš, ker je trši kakor sveder, je pa to delo za več ur ...