Stran 38 od 41

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 01, 2018 2:36 pm
Napisal/-a Damijan
Ključ je bil kupljen nov in potrjen, da je preverjen in z izpiskom odstopanj. Tu je s5 "mogoče", da bi bilo potrebno tesnilo glave, katero sem vgradil, drugače zategovat. Ćešrav je bil zraven napisan postopek in je enak kot v tovarniških navodilih za popravilo motorja.

Zdaj, koliko je tista meja, da se upreš in vijak popusti je vprašanje. Tako po mojem občutku se mu zdi, da je šlo prelahko.

Če malo pogledaš kako stran nazaj, vidiš kaj in kako je bilo z navoji. In ja, vsi vijaki se uvijejo na roko z lahkoto. Je vse bilo in je očiščeno.


Trenutno so vse ugibanja! Se je videlo, da tesnilo nikjer med vsemi prekati ni puščalo. Problem se je pojavil in pojavljal samo na 4. cilindru. Sumim, da je nekaj znotraj glave narobe.

Do ju3, poju3šnjem...

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 01, 2018 2:57 pm
Napisal/-a AnAlfaBet
Če se nateče dovolj olja v cilinder čez noč bo ob vrtenju lahko hydrolockal in dvignil glavo/tesnilo. Sicer je to samo ugibanje, samo je ena izmed opcij.

Tu se mi zdi da je več problemov s tem motorjem. Lahko je tudi slab oz. porozen odlitek in pušča interno.

Samo štos je predvsem to, da če ni prepihalo tudi med bati, tam kjer je najbolj tanek cilinder in najraje pihne, potem tudi samo zategovanje nebi smelo biti problem. Sile je bilo dovolj da drži glavo gor in jo ni dvignilo.

Lahko je tudi počen blok in solzi ali pa počen obroček. Nerodno je vse skupaj.

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 01, 2018 3:51 pm
Napisal/-a Damijan
Ma nerodno je, ker ni logičnosti!

Olje v vodi, voda v olju pa ne. Vse samo na 4. cilindru. Avto ni kadil, izpuh čisto čist, na tehničnem vse spodnja meja plinov.

Pa vse dogajanje samo v/na glavi...

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 01, 2018 5:21 pm
Napisal/-a AnAlfaBet
Olje ima višji tlak kakor voda za cirka 3-4 bare

Kaditi je moral malo, samo se verjetno ni opazilo ker so ostali 4 cilindri šibali tako kakor morajo.

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 01, 2018 8:07 pm
Napisal/-a Damijan
Nič kadilo, bil za avtom!
Samo 1x je, po dolgem prostem teku na mestu, na razgretem soncu, malo pihnil sivkasto iz izpuha pri speljevanju. Stal za avtom. Tako da, ja, živce žre... :D

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Če Okt 04, 2018 1:06 pm
Napisal/-a Damijan
teflone pometalo z ventilov! ](*,)

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Če Okt 04, 2018 5:16 pm
Napisal/-a El Barto
Mnja :( , kot sem ti že napisal, upam da bo naslednji set držal tako kot se zagre.

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Če Okt 04, 2018 6:31 pm
Napisal/-a Killergame17
Kere si uporabil? Jz uporabljam samo corteco! Recimo če bi dal reinza na V6 bi čez par 100 km lahko isto razstavljal. Niso držali pol kurca nč! Corteco pa lepo z kladivčkom in slišiš kdaj se je vsedo ko spremeni zvok.

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Če Okt 04, 2018 8:27 pm
Napisal/-a Damijan
Od Reinza sem dal samo 1x tesnilo pokrova ventilov. Spustilo v parih dneh. In ta, kamor sem nesel popravit glavo, je najprej vprašal, da ni bilo morda pod glavo Reinz tesnilo! Torej, za Reinza še ni bilo dobre ocene...

Tefloni so bili originalni, iz originalne garniture tesnil. Tudi tokrat sem jih nesel, če bodo potrebni, iz originalne garniture tesnil. (ja, nekaj garnitur se mi je valjalo doma... :D ) So pa rdeči, torej Corteco.

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Pe Okt 05, 2018 8:22 pm
Napisal/-a minimi
So šli na suho gor al ste jih s čim namazali?

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Pe Okt 05, 2018 8:59 pm
Napisal/-a Damijan
Glavo so mi obnavljali na LPP-ju. Po logiki bi moral znotraj namazat ja...!

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 07, 2018 7:48 pm
Napisal/-a Damijan
Dobil ponovno obnovljeno glavo, tokrat narejen še tlačni preizkus. Kot že omenjeno, snela so se tesnila ventilov, tefloni.
Slika Slika Slika

Začel sem sestavljati kar demontirano glavo! Je lažje operirati na prostem kot potem v motornem prostoru!
Slika Slika Slika Slika Slika

Zgornja površina bloka in bati očiščeni! Sploh na 4. batu je bilo veliko saj! Tesnilo je bilo videti OK, glava nataknjena.
Slika Slika Slika


Tokrat vodna črpalka s kovinskim impelerjem!
Slika

Termostat nov, v škatli pa nekaj čisto drugega, prepakirano, za več €€€… Vernet
Slika Slika

Nov set za veliki servis, original, z »razprodaje«, ugodna cena
Slika Slika

Do tu vse lepo in prav! Peesdarija je pa nastopila pri zadnjem, ročnem zategovanju glave! Vijaki niso zdržali. Zdaj pa kako jih odviti in vsi ostali različno priviti…
Slika Slika

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 07, 2018 8:03 pm
Napisal/-a El Barto
To res ne morš verjet ... #-o
Rorcange za ven dobit, za zategovanje pa verjetno ne bo druge kot si že rekel - stvar obravnavat, kot če bi po 1kkm ponovno zategoval

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 07, 2018 8:05 pm
Napisal/-a Alan
huh tole je pa cudno, imas pravi nastavek?
Odvij vse ven in daj nove (vijake se vedno menja z novimi)

Re: Moj trenutni vozni park...

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 07, 2018 9:37 pm
Napisal/-a Damijan
Vijaki čisto novi, nerabljeni! Nemška kvaliteta...
Nastavek za šraufanje kot mora bit, večji niti ne gre noter.

Z rorcangami ne gre ven dobit, ni prostora. Če že, bi moral odmične ven vzet, kar zopet pomeni 2 nove semeringa stran pa s5 nova kupit. Bom raje v poškodovano luknjo pripikal star vijak za glavo pa poizkusil odviti.

Za backup pa iščem vmesni ključ, med trenutno in naslednjo velikostjo, samo bolj slabo kaže.

Pod črto, sploh ne vem več, kaj naj si mislim.