sedaj sorry za OFF :
Tribes....vem da je samo pritisk, ampak je šoba vseeno veliko dražja zaradi premičnosti (pride šoba iz odbijača) in montaže v odbijač (rabiš nekako fiksirat - drugačen odbijač) in pokrovčkov, ki zaprejo luknjo ko se šoba spusti!
Navadne šobe pa se le prišravfajo na odbijač (ki ostane star - original) ali celo zataknejo
Glede količine vode mi je jasno....sem na Alfi naredil pranje (orig.šobe), posodo pa sem že imel večjo in je imela prostor za 2 motorčka, pa še vseeno sem po parih špricih vstal brez vode, zato sem naredil zakasnilno vezje.
Pri Bravotu pa je posoda (vsaj pri našem) veliko manjša že v osnovi in ti tudi zakasnitev ne pomaga....je pač premajhna kapaciteta.
In tudi v realnosti opaziš da je tisto pranje bolj tako tako, kot pa da res kaj naredi. No mogoče so nove šobe boljše/ močnejše, pa vseeno ne delajo čudežev pri čiščenju.
TribesMan napisal/-a: pranje ponuca ogromno, zato se pri originalnih vgradnjah pranje vklaplja po določenem vzorcu... ne čisto vsakič ko pereš vetrobransko steklo. Pa seveda je ponavadi rezervoar za tekočino precej večji če imaš vgrajen xenon...
ti povem da na 156 pradneje deluje usakič ko pereš šipo
lizard napisal/-a:
Vzameš kit ven greš na tehničnega in ko se vrneš domov, ga daš nazaj not.
To delam že 3 leta. Zgubiš 1h pr tehničnem za use skupi, razlika v vidlivosti pa je miljon
Ne rabiš kita ven jemat. Odlopiš xenon žarnice in priklopiš navadne halogenke. 5 minut dela za vsako če maš debele prste.
Sicer pa kolega ima na 145 4300 pa gre vsako leto brez problema čez.