Stran 2 od 5

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 11:49 am
Napisal/-a Gregson007
omenjeni motorji so ..poginili.. pri nekaterhi Fiat Coupejih (turbo plus),
razlogi:
total neprimerno vzdrževanje in uporaba samega vozila, mrzlega u ibr ture pa olje pogledat ko ga že ni blo več notr,pa potem najcenejše pomije notr natočit,
se je pa to zgodilo v dveh podrtijah v Lj pred cca. 6 leti, samo sta pa res bila že cela zjahana in šraufana kje pod kozolcem

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 1:01 pm
Napisal/-a technoboy
mrzlega u ibr ture
lep primer tega...
http://www.youtube.com/watch?v=-MzjIgM1 ... re=related

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 1:32 pm
Napisal/-a Gregson007
ice cold! mal da si ni roke zavozlal skupaj

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 5:33 pm
Napisal/-a minimi
technoboy napisal/-a:
mrzlega u ibr ture
lep primer tega...
http://www.youtube.com/watch?v=-MzjIgM1 ... re=related
Izjemno beden menjalnik, padejo obrati za 1800 skor, #-o

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 5:52 pm
Napisal/-a carlo
Zdaj vidim zakaj mora biti števec okrogel :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=k5zZXgFN ... re=related

Objavljeno: Če Dec 31, 2009 6:06 pm
Napisal/-a Gregson007
sorry za OT ampak tega sem najdu, kaj je še v enem kosu?
jao jao, en izmed tistih o katerih sem prej pisal, se ga še kdo spomni z Brnčičeve l. 2004 ali 2005?
pa kako so v petek dopoldan še motor sestavljal nekje na pesku- v soboto zvečer je pa že škripnu,
skuba rejsing
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3383055&show=1

Objavljeno: Če Jan 07, 2010 9:41 am
Napisal/-a Alfa sport
lizard napisal/-a:Pripelji eno kappo coupe 2.0 Turbo 20V it Nemčije :). Nasmeh na ustih garantiran. So pa tile 5 valjni motorji res super, prvič ko slišim, da je kdo imel težave je Alfa sport. No pa ena kappa, ki je ribnila v Prekmurju že dolgo nazaj, ker je lastnik pozabil preverjat olje, ki je bilo že lep čas krepko pod minimumom.
2.0 Atmosferski 5 valjnik 150KM v lancii libri.
Edin avto, k sem kupil novega. Ko sem ga pripeljal domov gori lučka za olje. Olja dost, v ponedeljek k mehaniku. Ugotovijo preveliko toleranco na ležajih motorne gredi. Pol so mi na Dunajski zasrali vse skupaj in sledila je nekamesečna kalvarija. Ker so tisti strokovci na Dunajski svoje delo opravili "odlično" so mi potem menjali še vse ležaje na menjalniku. Seveda pri drugem pooblaščencu. Motor nikoli ni šel tako kot bi moral. Skratka podn od podna in to v kleti. Takrat sem se zaklel nikol več lancia, pa sem po nekaj letih pristal pri thesisu vsaj alfinim motorjem.

Edina sreča v nesreči je bila, da so se me na koncu usmilili (ker tam enega poznam dost visok) in so mi jo po dveh letih ( ali enem letu ... sem že pozabil) vzeli nazaj in ponudili 1 mesec staro 166 2.5 V6 za res odlično ceno. Moj najboljši nakup definitivno, ki ga ima sedaj moj brat. Definitivno ena bolje ohranjenih 166 v Sloveniji, ki bo po vsej verjetnosti nekoč spet moja, če jo bo bratec še tako pazil.

Objavljeno: Če Jan 07, 2010 7:06 pm
Napisal/-a carlo
Alfa sport napisal/-a:
lizard napisal/-a:Pripelji eno kappo coupe 2.0 Turbo 20V it Nemčije :). Nasmeh na ustih garantiran. So pa tile 5 valjni motorji res super, prvič ko slišim, da je kdo imel težave je Alfa sport. No pa ena kappa, ki je ribnila v Prekmurju že dolgo nazaj, ker je lastnik pozabil preverjat olje, ki je bilo že lep čas krepko pod minimumom.
2.0 Atmosferski 5 valjnik 150KM v lancii libri.
Edin avto, k sem kupil novega. Ko sem ga pripeljal domov gori lučka za olje. Olja dost, v ponedeljek k mehaniku. Ugotovijo preveliko toleranco na ležajih motorne gredi. Pol so mi na Dunajski zasrali vse skupaj in sledila je nekamesečna kalvarija. Ker so tisti strokovci na Dunajski svoje delo opravili "odlično" so mi potem menjali še vse ležaje na menjalniku. Seveda pri drugem pooblaščencu. Motor nikoli ni šel tako kot bi moral. Skratka podn od podna in to v kleti. Takrat sem se zaklel nikol več lancia, pa sem po nekaj letih pristal pri thesisu vsaj alfinim motorjem.

Edina sreča v nesreči je bila, da so se me na koncu usmilili (ker tam enega poznam dost visok) in so mi jo po dveh letih ( ali enem letu ... sem že pozabil) vzeli nazaj in ponudili 1 mesec staro 166 2.5 V6 za res odlično ceno. Moj najboljši nakup definitivno, ki ga ima sedaj moj brat. Definitivno ena bolje ohranjenih 166 v Sloveniji, ki bo po vsej verjetnosti nekoč spet moja, če jo bo bratec še tako pazil.
Si imel pač smolo, meni je motor delal BP. Kar se tiče vožnje pa samo to ... :badgrin: :badgrin: oz. rock'n'roll

Objavljeno: Če Jan 07, 2010 8:53 pm
Napisal/-a Gorkichev
tA Stilo pa je res prava kanta. največji pod kar so jih taljani nrdili zadnjih 10let :?

Objavljeno: Pe Jan 08, 2010 1:27 pm
Napisal/-a Alfa sport
Gorkichev napisal/-a:tA Stilo pa je res prava kanta. največji pod kar so jih taljani nrdili zadnjih 10let :?
in kaj je na tej kanti kantastega.

Če že pišeš komentarje potem argumentiraj po možnosti na podlagi izkušenj. Al maš pa preveč časa?

Objavljeno: Pe Jan 08, 2010 6:09 pm
Napisal/-a carlo
Gorkichev napisal/-a:tA Stilo pa je res prava kanta. največji pod kar so jih taljani nrdili zadnjih 10let :?
Avto res ni lepotec, je pa zato zelo uporaben, vozil sem že dvosed, pa 300 kg ploščic, pa tudi za vso kramo, ki jo dobiš z dojenčkom lahko transportiram, tako, da... Sam bi kupil takoj lybro, ampak ima v isti karoserijski izvedbi za kar 100 litrov manjši prtljažnik, tako kot tudi alfa 156. Torej trenutno je to edino vozilo FLAR-a, ki zadovolji moje potrebe po prostoru (v tej karoserijski obliki, da ne bo pomote). 8)

Objavljeno: Pe Jan 08, 2010 10:55 pm
Napisal/-a Gregson007
hehe Gorko, a zdj si se že na fiate spravu, ja vse pa spet ni ,,kanta,, :roll: drugače meni tudi stilo ne potegne že odkar je ven prišel, je pa prostorsko uporaben voz z dobrim agregatom pod havbo za estetsko nezahtevne voznike, rit mu preveč navzgor štrli, pa čudi me da ga nihče ne gre zemljit da bi videli kako bi izpadlo, lybra sw ima sicer malo manjši trunk od stilota in še vedno večji od 156-ke sw, pri kateri niti pod razno ni poanta vozit gradbeni material, važno da gre notr voziček in še ostane plac za gajbo pira in hladilko, pa kakšno torbico za mami, pa za vse ki govorijo ,,karavan,,ma ni karavan !!! :wink:

@carlo: crome so že kar cenovno dosegljive, bi sedla kakšna 2.4 z 200 konjiči :?: a te imajo vse tiptronic ali so tudi z ročnimi menjalniki?

Objavljeno: So Jan 09, 2010 1:09 pm
Napisal/-a carlo
Gregson007 napisal/-a: @carlo: crome so že kar cenovno dosegljive, bi sedla kakšna 2.4 z 200 konjiči :?: a te imajo vse tiptronic ali so tudi z ročnimi menjalniki?
2.4 motor je hud motor, sem se vozil v thesiski, ko smo bili v Torinu in moram rečt, da razen po števcu sploh ne moreš vedeti, da se voziš v dizlu (zvok je olala), da pa bi si omislil cromo s tem motorjem je pa registracija taka, da se mi ne splača, raje vzamem 150 konjsko in jo čipam na 190 konjev in mislim, da je to zame vrh glave. In kot vem so bile vse samo z šeststopenjsko avtomatiko.

Objavljeno: So Jan 09, 2010 6:14 pm
Napisal/-a Gregson007
carlo napisal/-a:2.4 motor je hud motor, da pa bi si omislil cromo s tem motorjem je pa registracija taka, da se mi ne splača, raje vzamem 150 konjsko in jo čipam na 190 konjev in mislim, da je to zame vrh glave. In kot vem so bile vse samo z šeststopenjsko avtomatiko.
pa sej ne more biti toliko razlike pri reg.(cca. 200€), 5valjnik pač prida svoj čar pri zvoku motorja, edino pol ko začne teta na ,,zavarovanjih,, opremo cahnit za kasko pol se pa znesek dviga #-o čipanje sicer pride v poštev, samo tu se začne večna debata ,,kdo to obvlada,, da bi mu dal za narest,ker so se take šlamparije delale da je pogreb, pa tudi če že je ,,remap,, narejen kot treba potem sklopka kaj kmalu škrip-škrip, glede te avtomatike na menjalniku - i dont like it :wink: bo kr verjetno 159 padla Tbi ali 2.4 jdtM s TI opremo

Objavljeno: Ne Jan 10, 2010 11:46 am
Napisal/-a carlo
Gregson007 napisal/-a: pa sej ne more biti toliko razlike pri reg.(cca. 200€)
Po hitrem izračunu na amzs-jevi spletni strani je razlika okoli 750 evrov, to pa je že ena plača. 8)