Da se ga dat dol ja... postopek je isti kot pri 150KM.
Številke ki jih tamle fantje kažjeo se mi zdijo malo velike. Da bi mel avto tovarniško 140 konjev se mi zdi zelo malo verjetno. Pomojem je operater dynota malce "pofakeal" rezultate.
Težava z Bravom ni v zasnovi jtd mašine, ampak drugje.
1. Kolikor sem uspel zvedeti crkujejo dvomasni vztrajniki kot po tekočem traku; cena novega = 500 € + delo.
2. Nosilci motorja so katastrofalni (beri: prešibki za jtd motorje).
3. Rošenje zadnjih luči.
4. Silent bloki.
5. Stabilizator spredaj
6. Blue & Me včasih deluje, včasih ne.
7. Cviljenje prednjih zavor.
8. Cviljenje jermena ob vžigu.
9. Močno tresenje ob vžigu (že prej omenjeni nosilci in vztrajnik).
10. Cukanje motorja - injektorji. Mislim...kdo si da čistiti injektorje pri 10.000 km???
11. Pokanje sklopke.
12. Črički v zadnjem delu avtomobila.
Nemalo je tudi lastnikov ki so menjali od ABS-a, ASR-ja, ESP-ja in svašta živo.
...več se mi ne da naštevati.
Kako je pa z menjalnikom na 5 prestav 1.9 jtd 120 KS pa nisem zvedel.
Pri našem bravotu, ki je sicer bencinar (T-Jet l.2009) se zadnje luči ne rosijo, blue&me deluje odlično. Tudi poka ne nič. Edina težava je bila do sedaj kej vodna črpakla ni tesnila in je avto izgubljal hladilno tekočino. To so odpravili v garanciji. Pa zadnje steklo se je nekontrolirano odpiralo, za kar je bil kriv slab mehanizem, ki so ga tudi zamenjali v garanciji. Drugače po prevoženih cca 36k km vse BP. Jaz sem zelo pozitivno presenečen nad avtomobilom.