Stran 9 od 11

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 1:50 pm
Napisal/-a Dejch
Sej meni ta Thema sploh slabo ne zgleda, res taka gangsterska. Ni 2x za rečt, da se bo bolj prodajala kakor Thesis.

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 6:01 pm
Napisal/-a carlo
Samo dokaz, da so se italijani resno lotili prenove. Daleč od tega, da gre samo za faceliftano verzijo prejšnjega modela. Lotili so se motorjev, materialov in pa tudi samega imidža. 8)

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 6:09 pm
Napisal/-a lizard
300C je lahko Gangsta bling bling tri tone srebrnih in zlatih debelih verižic različica, Thesis je pa bil mafijsko eleganten avto - oz. Thesisa bi lahko vozil pravi mafijozo, 300C pa samo wannabe. Prodaja se pa nobeden ne.

Še vedno ni nobenga dobrega razloga zakaj tole oglato kravo prodajat kot Lancio, ker bi prodaja pod znamko Chrylser bila 10.000 bolj smiselna, racionalnejša, prijetnejša, logična,... in ne bi pomenila dobesedno delanje norca iz ene najbolj legendarnih znamk na svetu...


carlo, ne seri ga no :D - še vedno je 5 metrski avto, ki ima interier na nivoju srednejga nižjega evropskega razreda (Megane, Bravo,...), prej pa je pač bil na nivoju nižjega razreda (Clio, Punto,..). Aja pa malo so v usnje oblekli vse skup...

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 6:39 pm
Napisal/-a carlo
lizard napisal/-a: carlo, ne seri ga no :D - še vedno je 5 metrski avto, ki ima interier na nivoju srednejga nižjega evropskega razreda (Megane, Bravo,...), prej pa je pač bil na nivoju nižjega razreda (Clio, Punto,..). Aja pa malo so v usnje oblekli vse skup...
Mogoče je pa to ravno dovolj, da ne deluje preveč kičasto, z miljon gumbi ...


Slika

... danes lahko vse funkcije, ki jih potrebuje voznik preneseš na touch-screen, tako da bo v bodoče na sredinski konzoli samo en velik displej. 8)

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 7:29 pm
Napisal/-a lizard
No saj meni je Chrylser 300C precej hud avto in je točno tak kot more bit,v ZDA tudi tane točno toliko kot mora oz. kot je dober. Lancia Thema pa mi je najhujše zlo v avtomobilzmu, hujše kot Alfa Arna...

Objavljeno: Sr Mar 30, 2011 8:46 pm
Napisal/-a fiatista
carlo napisal/-a:
... danes lahko vse funkcije, ki jih potrebuje voznik preneseš na touch-screen, tako da bo v bodoče na sredinski konzoli samo en velik displej. 8)
=vesolska ladja, upam da ne pride do kaj takega :D

Objavljeno: Če Mar 31, 2011 9:29 am
Napisal/-a der_Alte
carlo napisal/-a:... danes lahko vse funkcije, ki jih potrebuje voznik preneseš na touch-screen, tako da bo v bodoče na sredinski konzoli samo en velik displej. 8)
Jaz pa upam, da nikoli. Tipkanje po zaslonih zahteva pogled na zaslon. Če imaš pa fizično otipljive gumbe, paa jih lahko uporabljaš med vožnjo. Sicer ogromno gumbov in stikal tudi ni preveč uporabno.

Enako je pri telefonih. Na svojem niti slučajno ne morem napisat SMS ne da bi gledal na zaslon, če pritiskam na pravo mesto. S fizično tipkovnico sem lahko natipkal SMS skoraj na slepo.

Otip je za ljudi zelo pomemben, predvsem pa fizično podajanje povratne informacije.

Bi ti imel namesto volana zaslon na katerem bi bil volan samo narisan in bi ga lahko »obračal« samo z enim prstom? Rahlo dvomim.

Objavljeno: Če Mar 31, 2011 11:56 am
Napisal/-a slehernik
Menuji sucks iz preprostega razloga: če imaš namensko stikalo je hkrati stikalo in indikator. Kot stikalo je bolje, ker je takoj dostopno - ne plezaš po menujih. Kot indikator je boljši, ker ima svoj prostor in v možganih hitreje povežeš prostor in sporočilo kot samo ikonico na ekranu. Zato večina ljudi zna takoj vozit drug avto ter prižgati žmigavce, in večina ne zna naštelat timerja za snemanje na TV-ju. Pa z radiem ima tudi marsikdo probleme - če bi imela vsaka bistvena funkcija svoj knof on-off z napisom in ledico, bi sicer imel 30 knofov ampak bi ga znal naštelat iz prve. Oziroma čisto konkreten primer, navadno imaš knofe za šest postaj radia in potem 90% ljudi uporablja 6 postaj, čeprav imajo vsi radiji navadno 12 ali 18 postaj za nastavit. Če bi bilo 10 knofov, bi uporabljal 10 postaj. Še v letalih, kljub temu da so tam začeli s tem glass cockpit, so pomembne funkcije še vedno na posameznih stikalih.

V avtomobilih nam bodo prodali to centralizacijo (ki je mimogrede precej cenejša kot mehanska stikala) na račun prilagoditve in tega, da je funkcij vedno več, enostavno preveč za stikala. Se pravi da boš namesto števcev imel LCD ali dva potem si boš pa sam naštelal katere števce, v kakšni barvi itd. ti kaže. Pri Jaguarju to že prodajajo

http://www.trustedreviews.com/car-tech/ ... guar-XJ/p4

Moja dva centa :D

Objavljeno: To Maj 24, 2011 7:37 pm
Napisal/-a ROBERTH

Objavljeno: To Maj 24, 2011 7:58 pm
Napisal/-a alfa_samec
Uf, je grda #-o

Objavljeno: To Maj 24, 2011 9:10 pm
Napisal/-a carlo
alfa_samec napisal/-a:Uf, je grda #-o
Men je pa čisto kul. Res je, da bi bila z vertikalnimi rešetkami mogoče za odtenek bolj samosvoja. Drugače pa v tem razredu eden izmed bolj simpatičnih avtomobilčkov.

Objavljeno: To Maj 24, 2011 9:14 pm
Napisal/-a Uroš
ssangyong style, fuj !

Upam da se motim ampak TO se ne bo prodajalo !

Pasal bi v ta video; http://www.youtube.com/watch?v=Q-4auGqi0Ss

Objavljeno: To Maj 24, 2011 9:19 pm
Napisal/-a carlo
Uroš napisal/-a:ssangyong style, fuj !

Upam da se motim ampak TO se ne bo prodajalo !
Ne razumem zakaj se nebi prodajala. Je pa res, da to ni avto tipa polde, punto, clio, ali pa kateri drug podoben avto. Gre za avto, ki išče kupce, ki hočejo od avta malo posebnosti, izstopajočnosti, moderne tehnologije, ..., in to ta mala lancia lahko ponudi. 8)

Objavljeno: To Maj 24, 2011 9:51 pm
Napisal/-a marinaio
1000% grša od prejšnjega modela! :doubt:

Objavljeno: To Maj 24, 2011 10:01 pm
Napisal/-a seby7
Tudi jaz sem mnenja, da je prejšnji model bil veliko oz. ogromno lepši. Design nove mi nikakor ne potegne.. Pa še 5 vrat, polomija. S tem modelom jim sigurno ne bo uspelo prilezti iz krize. Škoda