Je pa čisto druga filozofija med tema dvema avtoma. Thesis je naravnan maksimalno na udobje, Alfa 159 pa precej bolj k športnosti. Velika razlika je še v prostru v kabini, saj ima Thesis precej precej več prostora. Materiali so pravtako v prid Thesiski, saj je klaso višje, vstopna cena novega pa je bila skoraj 2 kratna napram vstopni ceni Alfe 159.
Je pa Thesis če dobiš dobrega super avto. Skyhook opravlja svoje delo odlično, materiali v kabini so bolj enaki tistim, ki jih najdemo v avtih višjih razredov, ozvočenje Bose je pravtako odlično, saj so ga optimirali precej časa, zvočna izoliranost, skrata vse je v tem avtu kot treba.
Slabe plati so, zdaj že nekoliko zastareli avt. menjalnik, rada se prižge kakšna lučka za ESP, ASR in podobno
, ki pa tudi sama ugasne, a je to pravzaprav problem precej avtov z ogromno elektrnike, v Thesisu je namreč kar 75 računalniških procesorjev. In skoraj vse v kabini deluje na elektriko (še sovoznikov predal), sama ergonomija pa je praktično enaka tisti v Quattroporteju s katerim ima še nekaj podobnosti. Je pa že Bishop povedal, če ti elektronika resneje ponagaja zna bit velika težava, da ti napako kdo zna odpraviti, saj je avtov res zelo malo, večina mehanikov Fiata v Sloveniji pa avta še od daleč ni videlo.
Se pa v Thesisu moraš navadit, da te zelo gledajo oz. je avto neverjetno vpadljiv na cestah, sploh v kakšni temnejši barvi, ko krom dodatki na zunanjosti še posebej padejo v oči.
V glavnem bencinar 2.4, ki ga ima moj oče, se nekoliko slabše obnese, saj avtot tehta 1,8 tone, za po AC je super, sploh ko se pelješ sam, kakšni klanci pa več potnikov + prtljaga, pa ga znata kar namučit, masa pač dela svoje.
Če hočeš dizla obvezno 2.4 M-Jet, saj večjo maso tu rešuje navor, a vedi, da je navor elektronsko omejen na 320 Nm, zaradi menjalnika, ki sicer zdrži 350 Nm. Drugače je v primeru ročnega menjalnika, a če sem iskren, v ta avto ročen menjalnik nikakor ne paše (je bil drugačnega mnenja moj oče in zato takrat ni pogledal za 3.0 oz. 3.2 varjanto, a če bi se še enkrat odločal, bi definitivno vzel V6 verzijo, ki pa so serijsko opremljene z avtomatikom), ker ko se vsedeš v kabino, te dobesedno mine, da bi menjaval in vozil divje.
Možen razlog za to je sama oblika notranjosti, pri kateri je sodeloval še svetovno znani psiholog, da bi jo naredili čim bolj spoščujočo ter, da bi dajala občutek, kot da sediš doma v dnevni sobi. To je bil namen, in sem mnenja, da jim je tudi uspelo, ker ne pomnim lepše oblikovane notranjosti kot v Theisisu. Še kot zanimivost, dele za notranjost avta, dela enako podjetje kot za Maybache.
Upam, da sem bil v pomoč. Če bi sam kupoval Thesisa bi vzel 3.2, a tudi 2.4 M-Jet ni slaba varjanta, 2.4 JTD s 150 konji pa je pomojem premalo, predvsem zaradi mase avte. Še ena dobra stran avta je pa to, da slabo opremljenih Thesisov sploh ni.
LP
P.S. Med tema dvema avtoma bi se odločil za Alfo 159, to pa zato, ker sem še premlad, da bi se vozil v Thesisu, predvsem pa nimam podjetja, h katerimu bi tak avto pasal zraven
V primeru, da sem direktor neke firme in star 35+ pa bi verjetno vzel Thesisa, ali pa 166-ko.