Stran 4 od 5

Objavljeno: To Nov 11, 2014 6:29 am
Napisal/-a ROBERTH
Včasih so bili razredi:
- nižji razred
- nižji srednji
- srednji
- višji srednji
- visoki razred
- terenci
- športna vozila

Amen.

Serija pet je vedno spadala v višji srednji razred!

Sedaj so ti razredi precej premetani in ni več nobene orientacije, imamo "golfov' razred, kar je pravzaparav kriminal, ker so bili avtomobili te konfiguracije že občutno prej (Simca 1100, Z 101,...)

Vsekakor Thesis in E 39 ne domujeta v istem razredu, Thesis predstavlja vrhunec tako tehnološkega znanja, kot tudi uporabe materialov, če pa upoštevamo še ekskluzivnost pa spada v skupino eksotičnih vozil.

http://avtonasveti.com/category/razred/ ... ji-razred/

Objavljeno: To Nov 11, 2014 9:38 am
Napisal/-a Damijan
Hej, nisem nič hudega mislil! Mogoče si tudi narobe razlagam tvoj post, da si preburno reagiral.

Avtomobilski razredi so razdeljeni takole
- mini
- majhni
- spodnji srednji razred
- srednji razred
- zgornji razred
- luksuzni razred

Pol nekje pa pridejo še kvazi terensi in terenci.

In ja, žal po klasifikaciji Thesis in E39 domujeta v istem razredu, v zgornjem razredu. Čeprav E39 niti približno ne konkurira Thesisu. Mogoče E60.

Namen, glede konkurence, je bil postavljen takole: Kappa vs. W210 in Thesis vs. W211.

pa še ena nevmesna glede Thesisa. Pred kratkim sem se zanimal za službo pri podjetju, kjer izdelujejo avtomobilske interierje. Govor glede natančnosti in bla bla bla, so povedali, da najbolj zajebano je delati za Thesisa, dokler je bil v proizvodnji, in pa za Maserati.

Objavljeno: To Nov 11, 2014 4:41 pm
Napisal/-a ROBERTH
Saj tudi jaz nisem mislil nič hudega.
Poglej link iz mojega posta - višji srednji razred in nabor pločevine.

No vseeno Thesis in E39 nista v istem razredu. Thesis je v višjem razredu (ali še celo eksotika).

Samo za okvirno orientacijo.
Mito - nižji razred
147 - nižji srednji razred
156/159 srednji razred
166 - višji srednji razred
Thesis - višji razred

Sedaj pa imamo mikro avte, enoporostorce (najrazličnejših velikosti), terence, SUV, cabrie, .....

Objavljeno: To Nov 11, 2014 4:53 pm
Napisal/-a Damijan
Tudi 166 in Thesis sta vistem razredu! :D
Klasifikacije sem napisal, kot se jih zdaj razvršča. Se na delovnem mestu ukvarjam s stem... :)

Objavljeno: To Nov 11, 2014 5:20 pm
Napisal/-a alfa_samec
Fantje, MiTo se uvršča v Supermini razred skupaj s Cooperjem, Fiesto, A1, Jazzom, Polom itn.

Mikro so pa tisti, ki so kao mopedi.

Torej:

Mikro
Supermini
Mini
itn.

#-o

Objavljeno: To Nov 11, 2014 5:59 pm
Napisal/-a ROBERTH
Malo pisanja.

Sympathischer Oberklasse-Exot

http://www.autobild.de/artikel/lancia-t ... 41147.html

Kaj pomeni oberklasse

http://de.m.wikipedia.org/wiki/Oberklas ... klasse-PKW

Za vse ostale pa predlgam, da poskrolate do dna in preučite razrede.

Objavljeno: To Nov 11, 2014 6:03 pm
Napisal/-a ROBERTH
http://de.m.wikipedia.org/wiki/Liste_de ... Oberklasse

Še malo, na to temo.

Poglejte kaj pade pod oberklasse!

Kje najdete Mito?

Kje je 166 ...


Naf sed.

Objavljeno: To Nov 11, 2014 6:59 pm
Napisal/-a alfa_samec
In kaj pade pod kompaktni razred - model GTV (dvosed kupe ali kabrio) #-o Ni vse to za 100% jemat :wink:

Objavljeno: To Nov 11, 2014 7:20 pm
Napisal/-a Alfa sport
Lepo poslušat tole prerekanje.
Dejstvo je da se 166 ne more primerjati s thesisom v ničemer. Škoda morda le to, da zaradi svoje teže izgubi dinamiko, sicer pa nikoli ni bil narejen za dirkanje, ampak za potovanje v stilu.
Dober avto, kvaliteta materialov pa itak daleč nad vso ostalo klaso made in italy narejeno za rajo.
Poznam celoten nabor in precej tega imel od kappe (boljša polovica), tri 166 in thesisa tako da thesis je klasa zase !!! Recimo 166 je MB klasa E, thesis pa recimo (skoraj) MB klasa S ... v času ko sta bila narejena.
Vzdrževanje pa kot sem napisal. Če kaj crkne (elektronika) je pa najbrž malce dražje od 166 ni pa nujno, ker je tudi precej komponent poenotenih. Pa obvezno kasko, ker pleh dobite samo na uradnem servisu ali na odpadu.

Objavljeno: To Nov 11, 2014 9:25 pm
Napisal/-a Damijan
Vsem:
avtomobilski razredi so se menjali in nastali so tudi razredi kot je mikro. Novo klasifikacijo sem podal, velja pa po celi Evropi. Vem, da Thesis ni primerljiv s 5-ko ali razredom E, A6 itd, ampak tako je. Takšna je tudi uradna klasifikacija s strani proizvajalcev in mi se lahko razpočimo.

@ROBERTH: razne wikipedije so pa čisto mimo, ker jih lahko vsak po svoje ureja, če mu kaj ni všeč. In na netu je še vedno polno starih podatkov.

Objavljeno: To Nov 11, 2014 10:09 pm
Napisal/-a shark13
fantje, tuki pa res ne vem kaj se kregate?
avti se v posamezne razrede uvrscajo samo po kriteriju velikosti in tukaj ni nic drugega vazno, ne teza, udobnost, oprema in ne vem kaj se pisete

Objavljeno: To Nov 11, 2014 11:47 pm
Napisal/-a Alfa sport
Torej kaj je potem kriterij za luksus razred?
Dolzina najbrz ne?

Objavljeno: Sr Nov 12, 2014 11:59 am
Napisal/-a Damijan
Večji avto, več prostora notri za potnike.
In pa veliko nepotrebne krame v opremi. Predvsem pa precenjeno mora bit! To šteje za luksuz. ;)

Mora pa biti v obliki dodatne opreme. Če je serijsko, šteje za slabše.

Objavljeno: Sr Nov 12, 2014 12:09 pm
Napisal/-a Dejch
No mene je bolj zanimalo vzdrževanje takega avtomobila. Recimo kok so redni servisi, izredni, menjava kaj pri podvozju, kakšen je avtomati, dizel ali bencin, določene tipične napake (verjetno so jih lastniki v tem času odpravili več al manj) itd.

Ni mi važno ker razred naj bi bil, avto ni ravno najmlajši in ga kupiš bolj zase kakor kaj si bodo drugi mislili o tebi.

Objavljeno: Sr Nov 12, 2014 12:52 pm
Napisal/-a pero666
Thesis ne slovi ravno kot avtomobil s poceni vzdrzevanjem. Obstajajo primerki, kjer je bilo toliko problemov z elektronskimi komponentami, da je marsiokdo obupal. Potem je pa tu se vzdrzevanje motorja in podvozja. Ce je bilo vse sproti urejeno... je se vedno vsaka operacija draga, ko je treba kej naredit. Sestak ne slovi v nobenem primeru kot poceni za vzdrzevanje, medtem ko 2.4 jtd ne bi smel biti tako drag.
Vsekakor ne kupis Thesisa, ker bi primerjal porabo s 147 ter rekel, bo slo...
Pa pustimo zdej majstre, ki sami sraufajo. Ce pa za vse gres na pooblascenca ter si zraven se zahteven, da mora vse stimat, je lahko Thesis zelo draga igraca. Tako kot 166, ampak se bolj.