Hmmm pa sej ne vem ce je glih ustrelu tok mimo. Sredinsko namescen motor pac ni dobesedno na sredini avtomobila, ampak pac za voznikom in ga tako mecemo kot srednje namescen motor. Zdej, ce pa das motor zelo proti vozniku in ga tako prakticno nimas na zacetku havbe, bi se lahko to cisto enako štelo za sredinsko namescen motor, kot v primeru ce je motor za voznikom. Zdej kaksni so pa uradni standardi, pa nimam pojma.
Teo napisal/-a:Dinat ne bo, bo pa Kalifornija CC s sredinsko nameščenim V8 pred kabino.
Vsekakor pa eš dolgo žal ne bomo videli poceni Ferrarija-dina.
Kot je pred menoj zapisal že Dejch gre verjetno za FMR(Front Mid engine Rear wheel drive) torej je motor v celoti postavljen za prednjo os in poganja zadnji kolesi. Povsem enako zasnovo že imata dva ferrarija: 612 Scaglietti in 599 GTB Fiorano.
Mid engined E39
Ali ima E39 celoten motor za prednjo osjo? Ne.
You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for the brief moment, when everything works.
Poanta je nekje drugje. Ta avto na slikah ne bo nič cenejši od sedanjega F430. Dino pa je bil mišljen vedno kot poceni Ferrari, tako da to pa se ne bo zgodilo.
Ferrari ima pač drugačne delničarje. Pri konkurenci bi delali tudi avtobuse, če bi to prineslo večje dobičke, ferrari pa vstraja na samo dragih avtomobilih v manjših serijah in temu posledično manjših dobičkih. Ampak tako ohranjajo ugled.
Si predstavljate, da bi res naredili Ferrarija za recimo 50000€, po mojem bi jih prodali 500000 na leto in zaslužili, več kot cel fiat skupaj. Ampak legendo ferrarija kot takega bi pa s tem konkretno najedli.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.