Fiat Stilo 1.9 multijet

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

No pa da predstavim še od punce avto.. tudi Italijan, Fiat Stilo l. 2004. Tudi s precej redkim motorjem, kot sem videl do zdaj, namreč s 103kW (140KM). Pelje se lepo, pa tudi 6 prestav mu kar ustreza. Trenutno je sicer pri mehaniku zaradi vzdrževalnih del :) (termostat, roka,...).
Namenjen kot mali avto z manjšo porabo od Alfe. Za svoje km pa zelo dobro ohranjen. Se pozna, da je od prvega lastnika še.
Do svojih 220.000km celo servisiran na pooblaščenem servisu, pozneje pa drugje. Pa še cvetka.. kljub potrjeni servisni knjigi je bil filter nafte čisto rjav in verjetno nedotaknjen že kar nekaj časa. Pa imej potem zaupanje v serviserje... #-o

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Malo umetniške
Slika
Slika

Ima pa na žalost na stebričkih že nekaj rje, ki jo bo treba sanirati..
Slika
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Že na začetku se mora nekaj zakomplicirati :doubt:
Pri menjavi grelne svečke se je odlomil en košček svečke in ostal v motorju. Mehanik pravi naj se vozim s takim in upam, da ga bo kompresija vrgla ven. Kakšen nasvet za primer, da stvar ne bo delovala? Do zdaj ga je namreč že nekaj časa laufal, da bi se stvar segrela in popustila, pa brez uspeha.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

A se hecaš? Kompresija vrgla ven okrušek svečke? Kaj pa če pride med bat in ventil pa pokrivi ventil?

Al pa če naredi "razo" v cilinder?

Al pa če ga motor dejansko vrže ven, pa odleti v turbino in okruši "vetrnico"?

Si siguren da bi to probal? :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Jaz ne, to sem citiral mehanika :) No saj debata je vmes postala že akademska.. košček mu je odpadel in da bi ga ven dobil, je že šla glava dol... :cry:
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Binji napisal/-a: je že šla glava dol... :cry:
čigava, njegova? :D
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Zaenkrat motorjeva :D
slavko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: So Jan 16, 2010 6:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Raka

Stilo...po mojih izkušnjah zelo zanesljivo vozilo, doma imam bencinarja 1.8, ki sem ga sicer kupil novega...in moram povedat, da na vozilo, do sedaj, razen cilindra sklopke in rednih servisov nisem dal niti evra...dobro, ima včasih kakšne svoje muhe, se kaj prižge, vendar tudi izgine...dobra izbira avtomobila in motor je špica, še zlasti, ker ima 6. prestavo...le ta manjka mojenu bencinarju....še veliko varnih kilometrov..
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Avto še kar na servisu... da naj pridem danes tja, da mi mora v živo pokazat, zakaj da še ni. Sumim, da se je morda uresničila Tribesova napoved.
Bo morda res treba še od koga drugega glavo dol odšraufat... :x
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

take izjave pa še ne, da ga bo kompresija vn ruknla... sej tlak v motorju gre tud v drugo smer, in rado kej not potegne....
Trentatre 1.3S
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

No, Tribes, prav si imel... :wink: Pokrivilo je ventile in poškodovalo bat. Glava je obnovljena, ventile in bat časti mehanik, ampak je zdaj problem bat dobit...

Tako da če ima kdo kak bat za 1.9 multijet 140KM motor naj mi prosim sporoči...
Uporabniški avatar
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1747
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
Kraj: Logatec

Jaz imam štiri samo jih ne dam :)

Malo heca, brez zamere, upam da čimprej urediš.
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Binji napisal/-a:No, Tribes, prav si imel... :wink: Pokrivilo je ventile in poškodovalo bat. Glava je obnovljena, ventile in bat časti mehanik, ampak je zdaj problem bat dobit...

Tako da če ima kdo kak bat za 1.9 multijet 140KM motor naj mi prosim sporoči...
JAO!
Za postrelit...

Za bat vprašaj uporabnika 75 3.0 V6 (Robi)... Mogoče ma kje kako razsuto mašino...
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ja.. not a happy bunny... :?

@Assholer: hehe hvala. Upam tudi jaz, da poštimam :)

Robija sem pa klical ene 5min po pogovoru z mehanikom :) Upam, da mu uspe kaj izbrskat.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Ok a mi lahko kdo, ki ima več izkušenj s temi motorji, prosim pove par stvari. Mehanik namreč pravi, da rabi samo še bat, da so ležaji in batni obročki še ok, in je to to. Na drugi strani me ljudje prepričujejo, da to niti slučajno ni res, in da bom motor spet razdiral, če se tega ne menja.
Torej.. komu verjeti? :? Malo mi gre namreč že na k... vse skupaj...
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Binji napisal/-a:Ok a mi lahko kdo, ki ima več izkušenj s temi motorji, prosim pove par stvari. Mehanik namreč pravi, da rabi samo še bat, da so ležaji in batni obročki še ok, in je to to. Na drugi strani me ljudje prepričujejo, da to niti slučajno ni res, in da bom motor spet razdiral, če se tega ne menja.
Torej.. komu verjeti? :? Malo mi gre namreč že na k... vse skupaj...
Ko boš končal s to odisejado, je prva stvar zamenjava mehanika. 8)
Odgovori
  • Informacija