torej se je naslo nekaj vec casa ob teh praznicnih dneh da se jas predstavim svoj projekt....
bravota imam ze kaka 3 leta, kupil sem karamboliranega od kolega. bil je HGT (2.0 20V, 147konjicov), 5 cilinderski atmosferski motor. z kaki sportnim filtrom poezija zvoka. seveda je bil zaleten spredaj desno in sem moral zamenjat spredni konec, avto je sel na barvanje, zamenjalo se je komplet podvozje, notranjost je bila narejena na novo. predelal se je zadn odbijac ter veliko ostalih malenkosti ki jih opazi le malogdo. seveda je ta konjenica postala premalo in sem na nekaterih forumih izvedel da se da narest swap z 2.o 2oV turbo ki ima 22o konjev. tako smo se lotili se tega.... zivcev, denarja in obilo volje (tud piva) je bilo potrebnega da se je naredilo vse skupaj....
sedaj je bol malo casa, saj imam malega dirkaca starega 1 leto, zato gre projekt bol pocasi dalje. avto je sedaj v garazi, bo treba narest generalko, ker je scotalo mikro jermen in je posledicno preskocil zobat jermen (po odmicnih je videt da so kr vsi ventili skrivljeni).
upam da slike povedo vec...
avto preden je sel na barvanje
prihod iz barvanja. crna baza ter zelena perla.
kupil sem rabljene sedeze in dal komplet notranjost preoblect v "alcantaro" sedezi plavozelena ter crna. tapete, strop in ostalo crno. na novo preoblect volan z zelenimi sivi.
predelava zadnjega odbijaca. odstranjene letvice, podaljsan ter izrez za izpuh.
izdelovanje stebricka z stevci.
predelava zadnjih luci v led.
koncni izgled zunanjosti in notranjosti je bil tak.
trganje motorja iz donatorja.
motor se prvic ni odpiral, saj je mehanik trdil da niiiiii potrebe pri 2ook km... zato se je malo ocistil.
motor na mestu, zamenjala se je sklopka, menjalnik je ostal od bravota kratki. na zalost brez spere sej bi bilo prevec predelav. placa skoraj nic nikjer...
nato se je prvic delala generalka. raztrgalo je zobati jermen in pokrivilo vseh 2o ventilov. obdelala se tud glava, izpusni ter sesalni kanali, novi ventili, drocniki, jermeni, dihtunge itd...
spuliran pokrov ventilov ter sesalni kolektor. se zdaj cutim bolecine.
tako je zgledal sedaj na koncu zlozen motor not.
avto je bil daily driven, registriran. na cesti sem probal z S3, corso opc, nova A7.... to kaj ni bilo nic zmenjeno, pa ni prisel doben blizu. avto je sel fenomenalno, ce bi delal katero stvar bi jo mogoce naredil drugace. tako da ce bo gdo pograjal da kaj ni vredu, nebo zamere. sem tislar in sem se sam ucil in "naucil" sraufat. pomagalo mi je le par ljudi, drugi vsi popluvali, da je to le star fiat, ter metanje dnarja vstran.
do spomladi bo spet na cesti, vsaj zelja je taka, kako bo pa stanje, pa javlam tukaj. v planu je izdelava drugih kolektorjev, predelava turbine, lajsanje avta....
zelim vam obilo veselja ob gledanju. pokomentirat pa le.