Tole je pa Attraction oprema, torej goli avto. Prepoznaš po volanu, ki nima srebrnega obroča okoli, kot ga ima Ambiente. Sedeži so iz navadnega blaga, pa brez opreme je, samo klima. Tudi platišča so od Attraction opreme.Dejch napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=866 ... 20Lastnica
Tole ne vem ali bo ravno držalo, vsaj kar se motorja tiče. Znano je, da imajo težave z menjalniki, ne pa s samimi motorji. Nenazadnje imaš kar veliko primerkov s preko 250.000 km. Tale motor je v A3, A4, Passatu, Golfu, Polotu, Leonu, Ibizi, Octaviji itn.kar se audia a3 tice in 1.6 (74kw)njihovih motorjev- najslabsi in najbolj pokvarljiv audi,vw motor
Kater 1.4 renLOLt motor ima tezave? Ker lej ga zlomka glih tega gledam v cliotu. 98KM ima.shark13 napisal/-a:kar se audia a3 tice in 1.6 (74kw)njihovih motorjev- najslabsi in najbolj pokvarljiv audi,vw motor (govorim o motorjih, ki imajo plasticni sesalni kolektor, isti motorji so v golf 4, vento in verjetno se kje
v a4 letnik 95-00 je drugacen motor ceprav imata oba isto kilovatov
podobna napaka kot pri renaultovih 1.4 motorjih
razlika v porabi med 1.6 in 1.8 pa tudi ni velika, s tem, da je 1.8 skoraj neunicljiv
odkupil sem ze 3-4 a3, 2 golfa 4in tudi ventota z okvaro motorjaalfa_samec napisal/-a:Tole ne vem ali bo ravno držalo, vsaj kar se motorja tiče. Znano je, da imajo težave z menjalniki, ne pa s samimi motorji. Nenazadnje imaš kar veliko primerkov s preko 250.000 km. Tale motor je v A3, A4, Passatu, Golfu, Polotu, Leonu, Ibizi, Octaviji itn.kar se audia a3 tice in 1.6 (74kw)njihovih motorjev- najslabsi in najbolj pokvarljiv audi,vw motor
Gre za EA827 motor, ki ima razpon moči v teh modelih od 101 do 102 konja in dve različna ses. kolektorja, plastičnega in litega. Sam motor pa je identičen.
Je bil pa ta motorj že v Audi 80 in v Golfu 3, tak da ...
Kar se tiče 1.8 20V. Razlika v porabi je kar 2 do 3 litre pri normalni vožnji, kar je precej. Govorim za 1.8 20v motor, ne za 1.8T, ki ima tudi svoje cvetke, nenazadnje so lastniki recimo TT-jev (in S3 modelov pa še kakšni) vložili skupno tožbo proti tovarni zaradi konstrukcijske napake na motorju in zaradi jermena. Prva zadeva je bilo nabiranje ti. sludgea - torej usedlin v motorju, za kar je morala tovarna vsem kriti popravila motorja, ki so imeli redno servisirana vozila.
Kot drugo pa je bil problem trganja jermena (ali verige?) zaradi konstrukcijske napake na turbo motorjih, kar pa je še v teku kolikor so nemci poročali po TV (tovarna jih toži nazaj, češ da so imeli tunane motorje).
So pa vsi ti motorji dobivali kar serijsko nagrade za naj motorje leta, desetletje in še in še
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov