ne bit picajzl spet no. Sj to sm mislu, dejstvo je da so deli še vedno predragi..za 166ko 3.0 vsaj dobiš kaj pametnega tlele pa tema totalna...cena blažilnikov 2 leti nazaj je bila, enega novega original cca. 550 EUR. Kje je še delo in ostalo.lizard napisal/-a:Quattroporte pa ima drugo podvozje, in predvsem drugo platformo (RWD). So pa Maseratiji in Thesis v tem času imeli enako poimenovano aktivno podvozje - Skyhook. Gre se zgolj za elektronsko krmiljene amortizerje (blažilnike), ki pri Thesisu en stane cca. 700€ (vsaj nekoč je), ampak se jih več ne dobi - mislim pa da jih je en kolega dal enkrat obnovit pri Vuga-i v Novi Gorici, tako da obsaja možnost, da se jih popravi v kolikor odpovejo.
ko sem ga kupil, sem menjal par stvari, kot so roke, stabilizatorji, vzmetenje, itd itd., tako da vem približne cene materiala, imam 166ko 3.0 in ne zaostaja daleč za cenami Thesiske, samo da za 166ko dobiš tudi kaj drugega kot pa original po zlatih cenah. Avto je bil za vozit bomba, zici so bli kot v dnevni sobi, na dolgih poteh sem bil spočit in nič kaj pretirano utrujen. Isto kot pri zdajšnji 166ki samo da je ta ročni menjalnik.speci napisal/-a:Didi in kakšni so stroški in zakaj ga pogrešaš
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov