Stran 2 od 2

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Po Sep 19, 2016 10:29 pm
Napisal/-a speci
Kovinsko sivo modra kaj veš kaj več o tem avtu

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Po Sep 19, 2016 10:58 pm
Napisal/-a Damijan
To je to, ja!
Ne, ne vem, sem jo pa videl. In sam zagon avta mi ni bil všeč za V6! Zelo glasen in robat...

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: To Sep 20, 2016 1:48 pm
Napisal/-a speci
Mogoče veš kaj naj bi to pomenilo za stanje motorja

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Sr Okt 12, 2016 10:14 am
Napisal/-a vincenzo
speci napisal/-a:Evo nabavil 3.0 v6 kaj naj rečem avto je top mater tole pa je italijan skockal,si nisem mislil da se to tako dobro pelje.Avto sem kupil od Kranjca in naj bi ga on servisira od kar je prišel v slovenijo upam da me bo služil.Hvala za vaše odgovore bi pa prosil če ima kdo mogoče slovenske navodila uporabo.
Čestitam za nakup ! Če te kaj zanima glede avta me lahko kontaktiraš, preden te Kranjc oskubi za kak evro. Navodila si potegni iz neta. Sovenskih sicer nisem našel (vprašanje če so sploh obstajala) so pa angleška čisto ok. Ravno tako si lahko potegneš navodila za servisiranje in elektrosheme...vse skupaj je kar obsežno (cca.1000 strani), ti bo pa sigurno prav prišlo, ker slej ko prej boš priča kakšni lepi lučki ali opozorilu na displeyu, da nekaj kao ne štima (problem so ponavadi samo mase ali slabi spoji na konektorjih).
Drugače imaš pa na nemški spletni strani http://www.thesis-treffen.de/" onclick="window.open(this.href);return false; opisane razne trike in nasvete glede glavnih napak, ki se pojavljajo.
Pa srečno vožnjo! :D

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Sr Okt 12, 2016 12:37 pm
Napisal/-a Alan
Glede robatosti v6, lahko je malo timing faljen, ker jermenice nimajo kajl ampak konus in se da za kako stopinjo falit tudi s camlocksi. Kako vlece avto, se lepo vrti cez 6500 rpm?
Kaj je bilo nazadnje kaj poservisirano, katero olje je notri itd?

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Sr Okt 12, 2016 1:49 pm
Napisal/-a Damijan
Ogret zelo lepo in mirno teče. Tudi med vožnjo lepo zvezno vleče in mehko prestavlja. Kar sem lahko občutil med kratkim večernim spoznavanjem tega avta.

Kolikor vem, je Kranjec pred prodajo delal veliki servis. Drugače je pa avto lep, očuvan. Kilometrov ima pa tudi skoraj nič vse skupaj. Borih 100k km.

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 4:25 pm
Napisal/-a speci
Se opravičujem,ker se nisem prej oglasil enostavno sem samo v službi.Hvala Damjan za tvoj ogled in mnenje o moji tesiski ob prvem prostem vikendu te pokličem za da greva na pijačo.Vincenzo imaš zs.Še nekaj ugotovitev glede avta vožnja odlična,razen porabe.Tale arese pa je požrešen večinoma sem vozil v8 motorje pa moram reči da je šestak bolj žejen od osmakov.Zaenkrat se mi je samo enkrat prižgala lučka za airbag in dežni senzor ampak ob ponovnem zagonu vse ok.Olje v menjalniku sem takoj zamenjal pri Roku v Lescah veliki servis pa je bil narejen pred 9000 jurji.Olje v motorju pa je selenia20K 10w40.Pa še nekaj prejšnji lastnik mi je dal račune od servisov in ob vsaki menjavi gum letne zimske je naredil optiko vozila.Je to kakšna hiba ali kaj edina stvar ki mi gre malo na živce je da zelo težko bere Cd-je tistega ki pa prebere pa je zvok vrhunski ne prebere mi cd-ja od navigacije pa tudi z drugimi originali ima probleme razen zlatimi audiofilskimi originali pa prebere brez problema.Zanič laser ali kakšna druga hiba.Osnovna navodila pa sem dobil v slovenščini rabil pa bi še navodila za conect.

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 5:23 pm
Napisal/-a alfistaV6
ha, ha. Thesiska ni glih teliček, bolj krava. Drugače sem pa bil jaz z porabo 2,5 v6 kar zadovoljen. Katere v8 si pa vozil?

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 5:32 pm
Napisal/-a speci
Mam Gmc Vandura 5.7 kombi 3tone 275 gume po Bosni 13.5l Lincoln mark vii 5.0 pri 120 km/h poraba okoli 8-9 imel pa sem še trans am 5.7 to je blo pa pri 120 pod 8l.Thesis pa pod 10l malo morgen

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 5:41 pm
Napisal/-a lizard
Jaz sem v kappi (3.0) in 166ki (3.2) imel/imam porabe od 9,5 litra naprej (večinoma sicer sedaj na 16ki 11l) - je pa interval porabe precej velik pri teh motorjih. Lahko voziš lepo po lokalni cesti z dobrimi 9imi litri, lahko po mestu ali z divjanjem z 14imi (pa tudi več) - res pa je da je Thesis 200kg težji od prej omenjenih in avtomatik. S kakšnim 5W-40 oljem, ki je manj viskozno pri hladnem zagonu bi verjetno malo zmanjšal porabo (kot tudi obrabo motorja pri hladnem zagonu), sploh če delaš kratke relacije kjer je motor dostikrat hladen na začetku - na dolge relacije pa nima to vpliva. Lahko pa da ti ne dela pravilno LMM ali lambda ali senzor temp. hladilne, mogoče je celo kak katalizator delno zabasan (jih ima 4). Kakšno porabo pa imaš v mestu, avtocesti, lokalni cesti?

Glede cd-jev pa bo potrebno zadevo razdret in očistit laser - kako pa ne vem, se pa najdejo verjetno razni vodiči na spletu kako se to naredi.

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 8:07 pm
Napisal/-a speci
Temperatura je ko se segreje konstantno na 90 stopinj.Vozim pa se večinoma Lj-Grosuplje so pa gor zimske gume vožnja pa tudi okoli 140 km/h,če bo avto delal bom predelal na plin potem bo pa to čisto v redu.

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Ne Okt 16, 2016 8:13 pm
Napisal/-a lizard
Pri 140 po števcu boš imel porabo cca. 10 litrov pri tem motorju, manj kot to ne bo šlo, sploh ne pri 1,8+ tone.

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 2:39 pm
Napisal/-a Damijan
Yo @speci, ti samo javi!
Ujamemo kak lep sončen dan, da vidimo še na sončku... :)

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Po Okt 17, 2016 7:28 pm
Napisal/-a speci
Ni blema

Re: thesis 30 V6 ali 2.4 jtd

Objavljeno: Po Apr 17, 2017 11:10 am
Napisal/-a sine
Lep pozdrav. Najprej vse pohvale ob nakupu avtomobila, za takšen nakup v današnjih časih moraš imeti jajca hahaha ... Kot sem uspel razbrati na hitro si kupil Thesis 3.0, cca. 219 konjev. Kar se tiče delov so ekstremno dragi in se jih tudi na spletu zelo težko dobi ampak še vedno obstaja na srečo aftermarket. Jaz imam svojo parkirano v garaži že okoli tri mesece in jo ne mislim prodajati. Vozil sem avto tri leta in lahko le rečem, da je ta avto ena velika cestna križarka kot skrojen za dolge in naporne ture. Z njo sem prevozil podolgem in počez celotno Evropo, Balkan in druge okoliške države. Bilo je nekaj normalnih servisnih intervalov in pač tudi nepričakovanih zapletov ampak avto me na cedilu ni pustil nikoli. Vse skupaj sem z avtom v treh letih prevozil okoli 95.000 km po res različnih konfiguracijah terena in avto enostavno ne poklekne nikoli. Tudi po 600km vožnje, ko se ustaviš na bencinski in vžgeš po petih minutah nazaj razbeljen motor, vleče spet naprej brez milosti. O porabi pa raje ne bi govoril, ker je pri avtih takšnega razreda in renomeja pravilo, da se takšne stvari ne sprašujejo . Ne bi rekel luksuz, ker ta avto danes to definitivno ni več ampak eksotika pač stanejo dosti in kdor gleda nonstop na stroške je bolje, da pri tem avtu naredi en velik ovinek in obvoz. Avto je res prelep v notranjosti in poln opreme za tedanje čase, udoben in tudi marsikatera je videla zadnje sedeže in jih pohvalila :D . Skratka, če te bo zanmalo kaj glede ugodnih servisov in priporočil se javi in ti lahko pošljem številke od mojstrov in servisov kjer vem, da imajo še vedno dele. Lep pozdrav in varno ter udobno vožnjo brez zapletov ti želim. Uživaj v Thesisu.