Lancia Kappa 2.0 20VT

Fiat, Lancia, Ferrari, Maserati,...
Odgovori
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Pozdravljeni!

Pred nedavnim sem uspel najti nekaj kar me je mučilo že dolga leta, saj smo imeli Kappo doma še ko sem bil mali. Takrat je bila sicer bila non-turbo verzija ampak avto je ostal v spominu in želja je z leti rasla.. najti najmočnejšo motorizacijo. No to je končno prišlo in doma je kot že iz naslova lahko razberete 20V Turbo.

Malo na kratko, mogoče še kaj več napišem ko bo čas ali pa če bi kdo želel, sem pa tu z drugim namenom in sicer iščem pomoč!

V kratkem času kolikor si lastim avto, je verjetno pod malo večjo obremenitvijo nekje začel rahlo puščat. Pušča hladilna in sicer na cevi ki gre v turbo. To sem že nabavil -barkeno, tudi gumijasta cev gre gor nova. Nekako sem že predelal kako približno mi bo uspelo odvijačiti ta vijak, saj gre res na tesno. Me pa pri tem posegu mučita še dve-tri malenkosti in sicer: Za poseg moram izpustit ven hladilno tekočino, kolikor sem gledal pod avtom ne vidim nobenega namenskega "čepa" za izpust tekočine. Bi znal kdo pomagat? Kje naj gledam oz kako drugače narediti. Druga stvar se tudi še navezuje na hladilno in sicer kakšna gre not in mogoče koliko? Predvidevam da mora bit okoli 10L in verjetno je rdeča? Ima kakšne veze katero vlijem ali bi kdo priporočal kakšno točno določeno in kje bi jo dobil? No ko bi se to naredilo bi moral še odzračit sistem, če ima kdo kakšen nasvet - dobrodošel.

Upam da se najde kak dober in hiter odgovor, se bomo pa tudi drugače znašli. Vseeno pa bi bilo lepo slišat kaj od nekoga, ki si je kdaj lastil isto motorizacijo, pa je mogoče naredil tudi kakšen korak v smeri dodelav itd.. Avto imam kot tretje vozilo in je za uživanje, tako zna biti vožen malo bolj agresivno zato razmišljam tudi o menjavi olja, do sedaj je bil notri Selenia 20K 10W-40, glede na to da se motor vrti na 7000rpm verjetno nebi bilo slabo dat not kakšno bolj primerno olje.

Vnaprej hvala za odgovore in lep pozdrav!
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1830
Pridružen: Če Okt 04, 2012 12:14 pm
Član Alfa Kluba: 1
Kraj: Tolmin

Dobrodošle slikce :mrgreen:

Glede izpusta hladilne tekočine, snemi s hladilnika najnižjo cev od vode.
Sistem se pa verjetno sam prezrači pol
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Selenia 20k pa turbak ... škoda motorja :roll:

Delta ima trenutno notri total 10w60 pa zgleda da je motor čisto navdušen, ker kar prekipeva od oljnega pritiska, tudi ko je pregret in v leru.
Tako da lanči le privošči neko normalno olje :D


Pa seveda prilepi slike. Da ne bosta le damjan in škodalover šraufala kappe :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Pol lahko sklepam da je bla - glede na redkost -
tale parkirana v boksih na Lučinah? :mrgreen:

Kar se tiče pa hladilne...najlaže ti bo spodaj snet cev z hladilnika pa spustit vn. Če nima čepa za zluftat na vrhu hladilnika potem se sistem vrjetno zlufta sam.

Glede olja, ji pa le privošči neko 10-50 ali 10-60 olje če praviš da je veliko na obratih. Bo motor sigurno zadovoljen. :wink:

Pa kakšna fotka ne bo škodila.
Če je ravno, ni zabavno.
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Kupljena iz Črnuč, jo je mel starejši gospod zadnjih 8 let.

Še ena slika ko me prekinja dež pri zgoraj omenjenem "servisu". Ni še narejeno saj z nobenim ključem nisem prišel do vijaka, jutri bo dež v torek pa spet pod avto z drugim ključem pa ma da uspe :) Potem pa spet veselo na cesto... če ne bo ](*,)

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Mater, hitro si jo splel, glede na to, koliko časa je bil objavljen oglas...

Živjo,

ja, vodo se spusti na najnižji cevi na hladilniku. Drugje za izpust tudi tovarniško ni mišljeno.
Torej, odviješ čep na ekspanzijski posodi, odviješ čep na cevi za gretje, ki gre iz termostata skozi požarno steno (istočasno je ta vijak tudi za zračenje), D zgoraj na hladilniku odviješ še en čep, D spodaj na hladilniku pa izpustiš hladilno tekočino. Skupno jo je v sistemu okrog 8-9 litrov. Ne vem zdaj točno iz glave. Ven jo pa v najboljšem primeru izteče dobrih 6 litrov.

Pred vlivanjem hladilne privij cev na hladilnik! Sigurnemu spoju nameni novo 40mm objemko! Je prepoceni, kolikor imaš lahko potem težav.

Ko vlivaš hladilno tekočino nazaj, glej na kateri luknji priteče ven, da pravočasno uviješ vsak čep. Naliješ do Max in zakurblaš kravo.

Motor sam je stare zasnove, zato antifriz G48 in destilirana voda, da ne bo potem še kakih drugih težav s puščajočimi cevmi in prebitih tesnil glave zaradi agresivnosti.

Sistem se praviloma sam odzrači. Vendar pazi, pusti avto teči vsaj toliko časa, da se odpre termostat in voda zakroži tudi skozi hladilnik.
Preventivno lahko med delovanjem prezračiš na čepu, na cevi za ogrevanje notranjosti. Na hladilniku pa ni variante, da odviješ čep, ko je motor vroč. Počakaj, da se ohladi, potem pa počasi odvij, da potisne zrak ven in se hladilnik do konca napolni.
Ampak pazi, pred tem ne odvijaj čepa na ekspanziji, ker se je ustvaril natlak v sistemu in ta ti bo pomagal napolniti hladilnik s tekočino.


Olje bo 10W-40, eventuelno 10W-50 več kot zadovoljivo za občasni pritisk. Pa seveda nikakor Selenia!
Ker v vsakem primeru ne boš izoristil olja niti v 25% njegovih zmožnosti zaščite motorja. Jaz imam prevoženih 497k km in 10W-40 olje pa je avto (kar) dosti (za povprečno vožnjo) v vrtljajih in na blokadi.
Ti rajši preglej, da ti okrog oljnega hladilnika vse funkcionira in je vredu pretok olja in hladnega zraka skozenj.



Daj malo poslikaj in predstavi!
Od opreme imaš kaj?
Šibedah vem, Xenon, aktivno podvozje?
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Najprej hvala za odgovor, tudi ostalim!


Ja res je, par avtomobilov sem že dal skozi in vem kako hitro gre kaj takega, tako da ko sem ga zagledal nisem razmišljal niti minuto in šel ponj. Hec je ker jih spremljam že res dolgo in med brskanjem sem pravzaprav bil osredotočen bolj na Lybro in Mareo 2.0 20V ki sta bolj pogosta. Prav ta trenutek se naprimer prodaja ena Marea, ki je zelo mikavna.

Drugače pa je glede moje tako, kot sem že malo omenil zaradi same redkosti vem, da je avto vreden več kot sem dal zanj, kljub temu pa je takšna cena bila z nekim razlogom iz. zato ker avto ni v najboljšem stanju. Je bil pač avto za uporabo in ne za veselje.

Od opreme ima nek standard za 20VT, kot omenjeno šibedah, xenon nima - glede na pranje žarometov bi tudi sam pomislil da je original bil, aktivno podvozje - tudi ne dela, prejšnji lastnik je rekel da je bilo prej zračno podvozje in da so potem dali gor navadno -nad amortizerji je konektor, ki je odklopljen.. ima pa še črno usnje z električnim pomikom in memory.


Imel bi še dva vprašanja, če bi lahko podrobneje..

Nekaj preveč res ne bom teral avtomobila, je le ladja namenjena cruzanju in ne trackday-em. Vseeno pa se visoko vrti in če bi karkoli bilo dobro oz. boljše za motor z veseljem naredim zato sem povprašal glede gradacije olja, če ostanem na 10W-40 ga bom pa mogoče vsaj zamenjal predčasno. Na katerem olju teče tvoj @Damijan? Bi predlagal točno katero olje kupiti.

Druga dilema pa je ta, da sem ravno danes klical na uradni servis glede antifriza, saj le oni še vedno imajo paraflu up, kateri naj bi bil v tem avtu, tekočine naj bi bilo 8L. Sedaj pa ne vem, vzeti njihovo ali bi res poizkusil omenjeno G48, samo ta je potem modre barve in če, kot praviš ob izpustu ne gre vsa ven se bo potem mešalo, kar zapet ni najbolj kul.
Da bi res vso prejšnjo tekočino odstranil bi verjetno moral sistem verjetno mnogokrat splaknit...

Bom pogledal tudi oljni hladilnik ko bom spodaj.


Imam pa v namenu bolje predstavit avto ko bo spet v pogonu.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Živjo,

zračno vzmetenje, ja!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Škoda, da ni delujoče aktivno vzmetenje. Razen, če ni bilo kaj fizično poškodovano. Strošek za nove je pa skodar 3k€. Samo je pa hudo dobra zadeva to.

Jaz menjam vedno na 10k km, olja pa kupujem bolj znana: Mobil, MOtul, Shell, zdaj imam Wolf Guardtech (nizozemci, kateri proizvajajo tudi Total)

Antifriz G48 je lahko v več različnih barvah. Najboj poznan je v zeleni ali modri barvi. Jaz ga, skupaj z destilirano vodo kupujem kar v Kimi-ju, v Trzinu. Pa cena je tudi smešna, napram tisti na servisu.
Ker še ni tako hladno, lahko izpereš sam hladilni sistem. Jaz sem vedno naredil takole. Izpuščeno hladilno tekočino nadomestiš samo z destilirano vodo, zraven pa v sistem vsuješ tudi vrečkico sode bikarbone. Tako se potem voziš nekaj časa.
S5 izpustiš hladilno tekočino in nadomestiš samo z destilirano vodo. Ko je zimski čas pa počasi nadomestiš z mešanico Antifriza in destilirane vode.

Drugač pa imaš tole vse, tudi v sliki, v moji temi.

Damijan
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Pozdravljeni!

No danes ni deževalo in sem se zopet spravil pod avto.

Zgleda moram jaz večkrat spodaj da mi začne delat klik-klik. Saj sem danes celo ugledal čep za izpust tekočine spodaj na hladilniku in izpustil vodo tam. Odprl sem tudi čep zgoraj ter pri vhodu vode v kabino in čep na ekspanzijski pa je vseeno priteklo ven zgolj cca 3L tekočine :-k pa tekočina not je zgleda roza barve.

Za kaj sem sploh lezel pod avto je razlog cev ki je puščala, le ta gre iz hladilnika v turbo, najprej je 20cm guma nato bakrena. na prehodu je puščalo in je bilo treba menjat. Zadeva je tako zelo na tesnem, da komaj prideš s kakšnim orodjem not, s prstom se npr. ne dotakneš vijaka. 19" ključ sem tudi do dobra ukrivil da sem ga dobil not.

No zaenkrat sem tu ker sem imel potem še druge opravke, bom jutri dajal novo cev gor ter grem še po par novih objemk..

Nekaj slik..

Čep
Slika

Z leve gumijasta cev za svež zrak in desno izpušna cev, v sredini ta cev z vijakom in turbo
Slika

Star vs. nov material
Slika

Bakrena cev je dobila malo večjo luknjo ob demontaži je pa bilo definitivno že zelo zelo zrelo za zamenjat in bi lahko kadarkoli odletelo.


Tako če ima mogoče kdo kakšen nasvet še kako spustit kaj več vode ven, pa zdaj spet ne vem kaj nalit noter G48 roza barve :) pravtako ne vem če bi dajal sodo za vmesni interval saj glede na to koliko se potem ven izteče bi je tako dosti ostalo not...
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Drugače malo več glede avtomobila je stvar taka..

Avto sem kupil po tem ko sem prenehal s službo in ob enem že imel en avto. Po mesecu lastništva sem ugotovil marsikatero napako med največjimi je bila ta, ki jo saniram sedaj. Tako je bolj kot ne zaradi financ padla rahla odločitev, da avto prodam. No po parih dneh nekaj klicih in enem ogledu sem si na koncu premislil, avta se pač nisem naužil oz. navozil. Moram ga imet dlje časa saj mi bo drugače za vedno žal, ker še enega ne bom imel več nikoli. Zavrnil sem eno zelo mikavno ponudbo dal avto dol z interneta in se odločil, da ga bom imel dokler ne dobim službe in denarja, da ga porihtam in se ga navozim.

Nekaj slik, ki sem jih pripravil za prodajo..

Slika

Slika

Slika

Slika

Avto sem drugače dobro očistil a v notranjosti je treba iti korak dlje in v detajle z primernimi pripomočki, kar bom naredil ko bo vozen in ko bom imel čas. Pa prilepim še kakšno sliko notranjosti..
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Drugače pa sem Damjan pregledal celo tvojo temo, je kar nekaj branja oz. že kar nekaj strani. Ob branju sem ugotovil oz. se mi zdi da sva midva že govorila. Čese ne motim imate vi tudi neke dele na bolhi, sem klical sredi poletja v zvezi z zadnjimi zvočniki in bunko ročice menjalnika.. V vsakem primeru zanimiva tema in res pedantno in lepo skrbite za avtomobile!

Moofdi midva pa se tudi rahlo poznava preko neta, sem imel par let nazaj črno R19 16V chamade, pa na BMW forumu sem malo bolj aktiven. Kako tvoja ventilarca, še lauvfa?
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Še, še...vsak dan riše nasmeh na obraz. :wink: Kam je šla tvoja? Za koliko si prodajal Lancio? Nisem nič zasledil oglasa...
Če je ravno, ni zabavno.
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

To je lepo slišat. Svojo sem prodal enemu mulcu, ki je kmalu po tem izgubil izpit in jo prodal naprej. Zdaj jo verjetno ima še zmeraj nek renojevec, kateri jo je tudi po nekem času (manj kot leto od kar sem ga jaz prodal) ne-intenzivno prodajal zgolj na forumu. Sem se takrat zanimal da bi jo odkupil nazaj, pa sem se premislil po zgodbicah kako je avto prej 2 leti stal in nevem kaj še vse, a avto sem si sam lastil skoraj leto in pol.

Lancio sem imel na oglasih za 2200€. Kot pravim pa sem se premislil glede prodaje. Glede na trg menim, da je kljub mnogim malenkostim in kakšni večji stvari avto vseeno vreden tega denarja in ko bo čas za prodajo čez nekaj časa bo cena kvečjemu višja :D
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Tisti čep na hladilniku ne vem čemu je namenjen! :) Na enem demontiranem hladilniku sem s kleščami ga komaj izvlekel, tako je bil zabasan.
Izpusti hladilno tekočino tako, da odstraniš spodnjo cev na hladilniku in to je to. Preverjeno.

Ja, se spomnim najinega pogovora, res sva govorila. Je bilo potem pri Kranjcu kaj sreče?
masteR
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: Pe Sep 08, 2017 2:07 pm

Po mojem je za to? Meni je šel lepo ven prav tako je čisto na dnu hladilnika medtem ko je cev malenkost višje in obrnjena bolj navzgor. Danes sem uspel z veliko potrpežljivosti in vztrajnosti le zamenjati to cevko, dal veliko novih objemk in zadeva špila :D zdaj pa je dež, tako da če kaj pušča ne bom niti opazil - ena skrb manj torej :smokin:

Kranjec je imel bunko za ročico menjalnika a le eno, novo, plastično za 60€ pa je potem nisem vzel, prav tako mi je rekel da zgolj te cevke ne bo menjal, če bi servisiral pri njemu bi mi porihtal komplet hladilnik in vse. Ko sem sam zdaj to menjal sem videl da po tem ni potrebe, gor sem zamenjal eno objemko na zgornji cevi kjer je vsake toliko bilo malo vlažno in to je to.
Odgovori
  • Informacija